Ga naar inhoud


Uit de Krant Vandaag


Tripleboy

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, gerrit B zei:

Maar zou dit geheel ook geen gevolg zijn van de lock-down waardoor vogels en andere dieren die normaal niet in stedelijke gebieden te zien zijn en door de gecreëerde rust er nu wel zijn?

1) Niet echt , maar beeld je eens in jij zou vliegen , en er ontploft een vliegtuigje

of eventueel onverwacht vuurwerk , achter of voor u , hoe zou jij dan reageren ??

2) Roofvogels , is de natuur in actie !!

3) Of zou jij het vinden , je wandelt daar bv uw oma , en door de ontploffing

krijgt ze hierdoor plots een hartinfarct ?? Wat zou jij dan doen ??

4) Of ze gooien een paar van die bommetjes naar u ??

5) Ik ben tegen zomaar vuurwerk op den wilden boef aansteken !!

Maar degene die illegaal vuurwerk aansteekt , en erdoor geraakt gewond ,

eigen schuld , dikke bult , medische zorg op compleet eigen onkosten !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


4 uren geleden, cookie monster zei:

1) Niet echt , maar beeld je eens in jij zou vliegen , en er ontploft een vliegtuigje

of eventueel onverwacht vuurwerk , achter of voor u , hoe zou jij dan reageren ??

 

Maar degene die illegaal vuurwerk aansteekt , en erdoor geraakt gewond ,

eigen schuld , dikke bult , medische zorg op compleet eigen onkosten !!

 

Dit soort vogels vliegen normaal niet als het donker is maar zoeken tegen de schemer een plekje om te overnachten (om daar de boel met veel gekwetter gigantisch onder te schijten)

Als je even wat verder zoekt dan is ook dit te vinden

Rome pakt overlast spreeuwen aan door gebruik te maken van havikken.

Dat er een paar van die spreeuwen tegen een kabel aan vliegen dan is het zielig en ligt het direct aan illegaal afgestoken vuurwerk en staat er meteen een groep klaar om te beweren dat ze een hartaanval hebben gehad, maar die arme beestjes zich rot laten schrikken door een Havik dat maakt niets uit want dat is de natuur 🥴

Ik laat zoiets altijd vallen onder de noemer "blijkbaar hadden ze geen ander nieuws"

 

Wat betreft het vuurwerk ben ik het helemaal met je eens, maar wat doen we dan met mensen die roken, een BMI hebben wat bepaald niet gezond is, bewust in een auto of op de fiets stappen met alcohol op, of zichzelf met een hamer de vingers plat slaan?

Allemaal toch eigen domme schuld?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, gerrit B zei:

Allemaal toch eigen domme schuld

Rokers , als de aders zijn dichtgeslibd .... tja ....

Niet-roker: Als die last heeft van sigaren of sigarettenrook , is niet zijn/haar fout !!

Tenzij die de rook doelbewust inademt , maar ja , dan is het al een roker !!

Zuipen en toch fietsen of autorijden , dan is om problemen vragen !!

Een ongeval , ook al is het niet uw fout , de alcohol kan u toch de das omdoen !!

Maar met een hamer op uw hand slaan kan natuurlijk ook per ongeluk gebeuren !!

Wat de natuur betreft , een leeuw vangt een antilope , dit is een natuurlijke reactie !!

Dat men overlast aanpakt van bv spreeuwen of sprinkhanen , moet wel ,

maar dan gaat men niet zomaar wild tekeer !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier nog een artikel uit nov van afgelopen jaar

Spreeuwen overlast in Rome

 

Wedden dat menigeen die zijn auto zo terug vindt wel iets anders denkt over die spreeuwen?

Of als je zo een paar spreeuwen in je boom krijgt die van plan zijn om daar de nacht door te brengen.

luid kwetterende spreeuwen

 

Het probleem is dat veel (en met name veel stadse) mensen mijlen ver van de natuur afstaan en absoluut geen weet hebben van veel zaken en alles meteen maar zielig vinden.

Maar weet ook wel bijna zeker dat er een paar italianen een heerlijke maaltijd Storno hebben gehad.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bart de Wever zit in z'n onderbroek op skype

Quote

Burgemeester Antwerpen doet interview per ongeluk in onderbroek

 

is natuurlijk niet erg maar wel grappig voor een spiegel gaan skypen

gelukkig had ie een onderbroek aancrazy_001.gif.975a8179c159e57246a929fad7acbc51.gif

bron meerdere, video op NU.nl

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vermeld er dan ook even bij dat dit gaat om een boete die in maart vorig jaar is uitgeschreven toen er nog een volledige lockdown gold en alleen noodzakelijke reizen toegestaan waren.

Tanken viel daar toen niet onder en vandaar de boete.

Nu kun je gewoon tanken in Belgenland en terug reizen zonder beperkingen mits je er maar niet langer dan 48 uur verblijft.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, gerrit B zei:

Vermeld er dan ook even bij dat dit gaat om een boete die in maart vorig jaar is uitgeschreven toen er nog een volledige lockdown gold en alleen noodzakelijke reizen toegestaan waren.

Tanken viel daar toen niet onder en vandaar de boete.

Nu kun je gewoon tanken in Belgenland en terug reizen zonder beperkingen mits je er maar niet langer dan 48 uur verblijft.

Waarschijnlijk heb je gelijk, maar het stond wel vandaag op diverse krantensites waaronder de Tubantia.

Momenteel lopen de betreffende links dood,.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koppige tiener botst tegen auto op parking maar gaat bij het wegrijden weer in de fout

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20201229_95230058

Nou , 17 jaar jong .... 🥴

En ja , ook oudere kunnen blunderen als zot !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, boudeman zei:

Waarschijnlijk heb je gelijk, maar het stond wel vandaag op diverse krantensites waaronder de Tubantia.

Momenteel lopen de betreffende links dood,.

hier een linkje die wel werkt

boete voor fransman van 4116 euro na getankt te hebben in België en ook nog geen gordel om had.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Opgewarmd oud nieuws, citaat: een Fransman die onlangs in België kwam tanken

 

Hier de originele link uit mei 2020.

 

https://laprovince.sudinfo.be/537139/article/2020-03-22/quievrain-4116-eu-damende-pour-un-francais-venu-faire-son-plein

 

Is misschien met opzet opnieuw in de krant gezet om reisbewegingen te beperken?

 

De belgen controleren wel meer op stations, havens en luchthavens op het bezit van een formulier wat Belgen bij terugkeer bij zich moeten dragen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-1-2021 om 00:15, gerrit B zei:

hier nog een artikel uit nov van afgelopen jaar

Spreeuwen overlast in Rome

 

Wedden dat menigeen die zijn auto zo terug vindt wel iets anders denkt over die spreeuwen?

Of als je zo een paar spreeuwen in je boom krijgt die van plan zijn om daar de nacht door te brengen.

luid kwetterende spreeuwen

 

Het probleem is dat veel (en met name veel stadse) mensen mijlen ver van de natuur afstaan en absoluut geen weet hebben van veel zaken en alles meteen maar zielig vinden.

Maar weet ook wel bijna zeker dat er een paar italianen een heerlijke maaltijd Storno hebben gehad.

 

Ik had afgelopen zomer opmerkelijk veel spreeuwen hier,

80 tot 100 dalen neer om mijn pruimenbomen, knabbelen

lekker en gaan dan weer even een klein wolkje vormen.

 

Ik zeg prachtig. En dat ze schijten... ach, dat doen wij ook...

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...