Ga naar inhoud


Programma om opname te bewerken en DVD te branden


waterpas

Aanbevolen berichten

Is er iemand bekend met een programma waarmee een opgenomen film bewerkt en omgebakken kan worden naar een DVD?

aangepast door waterpas
taalfout
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

JA, DVD Architect Studio 5.0

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je ik ga met de trial versie aan de gang.

 

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het met 2 verschillende programma's geprobeerd om van de HD van de tuner een film op DVD te zetten (denk dat het daarover gaat). Geen idee meer welke programma's het waren maar met beide was het resultaat in kwaliteit veel slechter dan de originele opname en ik heb ze weg gemikt.

Mogelijk is degene die Ceesv noemt een veel betere.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor echte HD opnames zou je toch naar BluRay DVD moeten porteren. Een DVD schaalt terug naar 720 x 578 en dat wordt i.d.d. niet mooier... Ik gebruik de DVR software van Haenlein. Gebruik dit al sinds mijn DM7000s.. Inmiddels in versie HD4.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb altijd VideoReDo gebruikt, ook ideaal om reklames te verwijderen. DVD's maak ik niet meer, je verliest er de nodige kwaliteit mee. Ik zet alles op een NAS. Mocht je toch naar een schijf willen branden is BlueRay DVD inderdaad een betere optie.

 

 

 

XTrend ET 10K, 2 Tb HD, OpenPli 6.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

DVR-Studio van Haenlein daarmee kan je ook Bluray branden. Is niet goedkoop ca € 80,00 maar grote voordeel is dat het 1:1 overzet en dus een opname van 3 uur in 20 minuten klaar is bij mij, met 3x speed op een redelijke HP pc. De processor hoeft dus niets om te rekenen.  Branden op BD-R bluray en natuurlijk een geschikt station. Het menu zit wel wat ingewikkeld in elkaar. Maar als je het door hebt gaat het als een lier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties en ik ga nog eens de suggesties op een rij zetten. Op een NAS zetten kan ik ook overwegen maar ik wil toch de tijdruimte voor en na en de eventuele reclames kunnen verwijderen. Dus ik moet in elk geval kunnen knippen en plakken op een gebruiksvriendelijke manier.

l

 

 

 

 

 

 

aangepast door waterpas
aanvulling
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...