Ga naar inhoud


de vegetarisch slager is een groenteboer?


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden, Mimisiku zei:

Ik ben opgegroeid met vlees en zal dat die paar jaar die ik nog heb ook blijven doen.. Dat ze de jonge generatie van het vlees afwijken moeten ze zelf weten al vind ik de argumentatie erg hoog geitenwollensokken agoog gehalte hebben. We zijn omnivoor en dus in staat om 'alles' te eten. Uitsluitend vegetarisch eten gaat niet eens omdat we daarvoor de verteringmogelijkheid niet hebben. Een herkauwer heeft niet voor niets 4 magen en een langer darmstelsel..

En dan die verplichte vegaweek met gratis Voucher. Ooit geprobeerd

Niet te vreten! Geen textuur en vooral geen smaak....

Ook weer alles door de strot geduwd/opgedrongen door een kleine groep van mensen.

  • Bedankt 2

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Allemaal politiek..Stikstof en CO2 uitstoot moet naar beneden. Veeteelt 'vervuild' en moet dus weg..Geen koeien dus ook geen vlees en dus moet het gepeupel getraineerd om geen vlees te eten. Dan missen ze de veeteelt niet.. Blijft vlees gewild bij de massa dan komt de regulering er niet doorheen..  

  • Bedankt 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bio-industrie heeft dit land tig jaren gigantisch vervuild. Het zal tig jaren van strenge beperking kosten om dat te herstellen maar dat wil de machtige bio-industrie niet, want kostte wat het kost meer geld en geld stinkt niet zoals een corrupt figuur in het jaar nul al meldde. Vandaar dat Nederland strengere maatregelen moet nemen dan het buitenland waar de zaak veel minder vervuild is. Vergeet niet dat Nederland de 2e exporteur van landbouw/veeteelt ter wereld is na de VS boven tientallen tig maal grotere landen.

 

Maar ik hoop dat kweekvlees snel goedkoop te produceren is, want in principe is dat in alle varianten te maken. Dan hoeven we niet meer miljoenen dieren op te hokken en traumatisch dood te maken.

Zal zolang ik nog leef nog niet zover zijn en alles puur vegan en ook nog eens lekker is niet te doen met voedsel-intoleranties in het gezin.

Dus ik ga straks genieten van een klein stukje biovlees met aardappels en groente.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stond er vandaag een grijze oude man voor me aan de kassa met 10 pakken rundergehakt en niks anders.

Vraag ik zo bij het op de lopende band leggen van mijn waar; meneer mag ik vragen waarom heeft u zoveel gehakt ingekocht?

Zegt hij; wij maken thuis altijd Kefta in de tajine voor de hele familie als de ramadan voorbij is en het was nu in de aanbieding.

Mag ik U eens vragen naar het recept vroeg ik nog? En hij nodigt me uit voor aanstaande vrijdag.......... WOW :D

 

 

 

 

Tangerine Maud Geffry Remix

Christophe - Alan Vega

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Tonskidutch zei:

Stond er vandaag een grijze oude man voor me aan de kassa met 10 pakken rundergehakt en niks anders.

Vraag ik zo bij het op de lopende band leggen van mijn waar; meneer mag ik vragen waarom heeft u zoveel gehakt ingekocht?

Zegt hij; wij maken thuis altijd Kefta in de tajine voor de hele familie als de ramadan voorbij is en het was nu in de aanbieding.

Mag ik U eens vragen naar het recept vroeg ik nog? En hij nodigt me uit voor aanstaande vrijdag.......... WOW :D

 

 

 

 

😎

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Tonskidutch zei:

En hij nodigt me uit voor aanstaande vrijdag.......... WOW :D

Hopelijk legt hij het ondertussen in den diepvries , want anders .... 💩🤮

🚽

  • Haha 1

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...