Ga naar inhoud


de vegetarisch slager is een groenteboer?


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

ja ik las gewoon een nieuws item,

waar er sprake is van een vegetarische slager dat is toch een contradictio in terminis

 

zo'n vak-overschreidend gedrag is toch niet goed te keuren, of wel?

 

een slager maakt van geslachte dieren een product met VLEESWAREN

ofschoon er wel eens een uitwisseling was van saucijzen broodje en kip kroket met de bakker

 

nu is het toch echt onduidelijk voor mij  hoe de slager opgeleid gaat worden als groenteman / melkboer

 

ik heb nog geen reacties gelezen van het vakverband der slagers, maar ik kan me voorstellen dat die titel bescherming gaan aanvragen

 

 

 

Tangerine Maud Geffry Remix

Christophe - Alan Vega

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik meen dat er al es een rechtzaak geweest is over de term vegetarische worstjes. Ik heb niets tegen vegetariers of veganisten, maar een slager is per definitie iets wat niets met vegetarisch te maken heeft.

 

Het lijkt mij sowieso dat je als vegetarische slager gewoon niet serieus genomen wilt worden door je klanten.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Als je het echt wilt weten,in het jaar 1705 werd er in Frankrijk al een recept geschreven voor een croquet, gefrituurd in reuzel!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij een fastfood bedrijf heeft de croquet tegenwoordig de vorm van een schijf.

Het is maar net in welke tijd je leeft, het bepaalt je referentiekader.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo iets is schering en inslag

Citaat
De vegan Kroket is ambachtelijk bereid, heeft een krokante korst en een romige lupinevulling.

en

Citaat

De Vegetarische Slager heeft zowel frituursnacks, vlees voor in de pan, als ... De Vegetarische Slager bitterballen zijn biologisch en volledig plantaardig. ..

 

herman kwekkeboom draait zich om in z'n graf (ofschoon die bakker was)

 

het moet eindelijk afgelopen zijn met vleesvervangende producten te bestempelen als vlees

vlees =vlees

prut =prut

Tangerine Maud Geffry Remix

Christophe - Alan Vega

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is grappig om te zien, dat ze alle moeite doen iets na te bootsen wat ze niet willen eten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb ik me ook over verbaasd. Je zou eigenlijk nieuwe namen voor dat soort nieuwe producten moeten verzinnen. Ik vind het ook wat ver gaan als je een fantasieloze homp tofu als vegetarische biefstuk bestempeld. Slagers zijn daar terecht niet blij mee.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...