Ga naar inhoud


VRT via DVB-T om middernacht gestopt


astro iris

Aanbevolen berichten


50 minuten geleden zei roger:

nu kunnen ze nog meer reclame gaan maken bedankt polliekers een bende geldwolven

Leve het Amerikaanse model! Reclame, reclame, reclame en reclame!!!

Producten moeten door onzer strot worden gepropt, consumeren is het motto want fabrikanten moeten geld verdienen!

Hebzucht, materie en oppervlakkigheid! Leve Amerika!!

Mensen worden door middel van Amerikaanse "social"media gehersenspoeld, er wordt ingespeeld op jaloezie en andere negatieve gevoelens van de mens, want stel je voor dat de buren een grotere tv heeft dan gij, stel je toch eens voor dat men geen merk producten consumeert, want dan is gij ene verstotene!!

Heil facebook, Heil google!! Heil Page en Brin, Heil suckerberg!!

..en domme schaapjes die daar aan mee doen..

 

..maar ja, mensen denken niet meer na, want dat is teveel moeite..

 

 

 

 

 

  • Haha 1

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, ik kijk allang bijna geen lineaire TV meer. Abo van CD is naar het absolute kale pakket (voor noodgevallen). Voor de rest een abo op Netflix en NLZiet. Kosten €18 per maand. Stukken goedkoper dan CD en alles zonder reclame....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Mimisiku:

Ach, ik kijk allang bijna geen lineaire TV meer. 

De groep die hiermee het meest getroffen worden zijn de kansarmen of ouderen die een duur abonnement niet kunnen betalen. Deze mensen kijken dagelijks naar de VRT. dan vooral actualiteit en nieuws, ook zijn er veel kampeerders die gratis DVB-T kijken (keken). hiermee is België nu het enige land in Europa waar men de nationale zender niet gratis meer kan bekijken. Bedankt Sven Gatz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag nog een AntenneTV CI-module geplaatst bij een klant. Ik wou tonen welke zenders hij zou ontvangen, maar het antwoord van de man was: "Zet maar op één. Da's toch het enige waar ik naar kijk."

Sowieso is de VRT erin geslaagd om een aantal zeer zwakke groepen in de samenleving hiermee te treffen als ik zie waar ik overal AntenneTV moet gaan plaatsen...

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is de enige manier om wat te veranderen, niet kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mee eens, het geld dat ze na de stop overhouden gaat natuurlijk in de zakken van de Managers verdwijnen, de leegloop van de VRT hebben ze goed gepland, nu nog wachten op de volgende zet.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal goed en wel , niet meer kijken , maar daar hebben die oudjes en de minst behoeden geen boodschap aan.  Zij willen hun Blokken, Nieuws, Frank Debooseres weer, Thuis, Ter Zake en De Zoo kunnen zien, in al die andere commerciële reclame programma's hebben ze geen interesse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei astro iris:

Allemaal goed en wel , niet meer kijken , maar daar hebben die oudjes en de minst behoeden geen boodschap aan.  Zij willen hun Blokken, Nieuws, Frank Debooseres weer, Thuis, Ter Zake en De Zoo kunnen zien, in al die andere commerciële reclame programma's hebben ze geen interesse.

Vergeet Jeroeneke niet

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In mijn omgeving kijken de oudjes naar netflix.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...