Ga naar inhoud


Geluid niet lipsynchroon bij CD zenders?


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ben ik de enige of is het geluid niet meer lipsynchroon bij meerdere Canaldigitaal zenders?

 

Das Erste is bijvoorbeeld wel synchroon.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Hmn, er is naar ik mij herinner ook een update voorbij gekomen voor de TV.

Of daar het euvel zit?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

LG serie 8

 

Het is echt opvallend, terwijl Das Erste wel lipsynchroon is.

Ik kan dat compenseren in de Solo 4k, maar alleen voor alle zenders tegelijk.

 

Ik zal eens kijken naar een opname, van een audio sync test, of het daarop te zien is.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren was duidelijk te zien dat tijden de uitzending van RTL boulevard het geluid niet synchroon liep.

 

Eerst komt het geluid dan pas de mond.

 

Dit was alleen te zien bij de personen achter de balie kreeg je een ander filmpje te zien dan was het wel goed misschien omdat dat dan eerder was opgenomen.

 

Probleem was te zien op een samsung TV met CD module.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...