Ga naar inhoud


Hoe groot (qua geheugen) is mijn website?


Con

Aanbevolen berichten

Ik stap over naar een andere host en moet ik kiezen voor het pakket.

 

Kan ik ergens de grootte van mijn 4 sites achterhalen,

met Filezilla lukt dat niet of ik moet alles downloaden.

Wellicht een ander pakket?

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


13 minuten geleden zei Tonskidutch:

putty

ls -lr

 

Hoe log ik in hemelsnaam met Putty in op mijn website (host)?

Die snap ik niet.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Tonskidutch:

oh?

dat kan ik bij mijn backup van de host op de NAS wel

sorry als dat niet van toepassing is bij jouw

Natuurlijk maar dan moet je eerst je website downloaden,

maar het gaat hierom 4 stuks...

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier heb ik voor de website (enkele) met 350 pagina's, zonder pagina voor verwerking met inloggegevens, 10 Mb dus iets van 20 Mb was voor mij zat kan je ook nog veranderen.

Dus voor een evenredig aantal pagina's kan je, volgens mij, dezelfde ruimte rekenen 700 pagina's 45 mb of zo enz. maar dat is natuurlijk wel erg globaal gerekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei catw:

Hier heb ik voor de website (enkele) met 350 pagina's, zonder pagina voor verwerking met inloggegevens, 10 Mb dus iets van 20 Mb was voor mij zat kan je ook nog veranderen.

Dus voor een evenredig aantal pagina's kan je, volgens mij, dezelfde ruimte rekenen 700 pagina's 45 mb of zo enz. maar dat is natuurlijk wel erg globaal gerekend.

 

Daar kan ik wat mee hoe globaal dan ook.

Ik stap over naar Bhosted, tnx voor jouw relaas.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

If you have FileZilla, you can use this trick:
  • click on the folder(s) whose size you want to calculate
  • click on Add files to queue

This will scan all folders and files and add them to the queue. Then look at the queue pane and below it (on the status bar) you should see a message indicating the queue size.

Note that you need to have a valid destination selected in the local directory tree pane (otherwise Add files to queue will be greyed out)

aangepast door jopiesat
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Pionewbie:

Ik kan het totale schijfruimteverbruik zien in DirectAdmin. Volgens mij kan dat in Cpanel en andere managers ook.

 

Een beetje provider levert dat gewoon standaard bij haar service. Maar er is veel meer waar je op moet letten als je overstapt: CPU snelheid,  aantal processors, hoeveelheid werkgeheugen, hoeveelheid data per maand, aantal mailadressen, hoeveelheid opslagruimte, soort hardeschijf, aantal website's, aantal databases, VPS, shared hosting, VPS shared hosting, aantal backups, automatisch onderhoud, bereikbaarheid klantenservice en zo zal ik nog wel wat vergeten zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Cpanel kan je het in ieder geval zien.

Ik heb jaren een website onderhouden (forum), en weet dat je kon zien hoeveel data je gebruikt en hoeveel je ter beschikking hebt.

 

Bij de statistics kan je dat zien

https://www.siteground.com/tutorials/cpanel/account-usage-statistics/

 

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...