Ga naar inhoud



de vrije fries

Aanbevolen berichten

Hoi Tonskidutch

Bedankt voor antwoord en info.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoi,

 

TurkmenÄlem MonacoSat - 52,0° Oost

 

De eerste en zeer grote verrassing van de Turkmeense satelliet werd op proefbasis gelanceerd!

 

Eindelijk, voor het eerst in de geschiedenis van Perzische televisies in het buitenland, werd een zeer dure en efficiënte EPG-technologie toegevoegd aan  AVA Family en is op proef beschikbaar gesteld.

 

Dit is de eerste test en zal binnenkort exclusief aan veel zenders worden toegevoegd.

 

EPG zou voor het eerst worden gebruikt op het Perzische National Geographic Network, maar Eutelsat nam niet alleen niet eens de eerste stap, maar het National Persian Geographic Network werd voor altijd gesloten!

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-5-2020 om 15:17, astro iris zei:

Vandaag nieuwsbrief gekregen en staat wel degelijk dat op 1 juni de aangehaalde zenders verdwijnen. In de plaats komt BBC First , BBC Entertaiment en Fightbox.

YES ! Op FIRST & Entertainment zat ik al een tijdje te wachten, heb ze nu via IPTV maar is moordend voor mijn downloadvolume .....

Discovery zal ik niet missen, en eurosport al zeker niet.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Jean-Claude zei:

YES ! Op FIRST & Entertainment zat ik al een tijdje te wachten, heb ze nu via IPTV maar is moordend voor mijn downloadvolume .....

Discovery zal ik niet missen, en eurosport al zeker niet.

Hier ook een beetje van dat,  Discovery en Animal Planet wordt hier de laatste maanden nog zelden naar gekeken, veel te veel herhalingen. Ik kijk echter wel nu en dan naar Eurosport, maar ik denk niet dat ik die echt zal missen, nog genoeg andere sportzenders. ik heb ook nog Ziggo sport. En voor wielrennen zijn er de nationale zenders en in uiterste nood de Duitse Eurosport op de 19.2.  Ik hoor wel dat er nog onderhandelingen lopende zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, astro iris zei:

Ik hoor wel dat er nog onderhandelingen lopende zijn.

we zullen dan maar hopen dat die afspringen, zeker ? 😈

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eurosport wil ik zeker niet missen. En graag ook nog Eurosport 2 terug in HD. Discovery is helaas niet meer de leuke zender die het in de jaren 90 was. Ik wacht wel even af wat er gaat gebeuren. De andere taalversies van Eurosport zijn nog wel te kijken natuurlijk, maar die hebben een afwijkend aanbod. Een goedkoop abonnementje op de eurosport player is ook nog een optie. Of joyne?

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft Discovery nog wel bij Joyne?

In dat geval is een overstap het overwegen waard.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er komt binnenkort een artikel over Joyne, ben benieuwd wat daar voor nieuws komt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

TV5 monde Europe is gestopt op de Hotbird satelliet. 
 

via Intelsat 10-02 is deze nog steeds te ontvangen in SD en HD kwaliteit.

 

Via Astra 1 is deze ook te ontvangen in sd kwaliteit, maar tot voor kort waren hier (bij mijn weten) nog geen Nederlandse ondertitels bij uitgezonden. Tenzij iemand kan bevestigen dat dit wel het geval is.

aangepast door stevenvc19
Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

op parabola.cz is een interview te lezen met Jaromír Glisník, lid van de Raad van Bestuur van M7 Group 

ik heb de voor nederland belangrijke vragen vertaald.

 

het volledige interview is hier te vinden:

https://www.parabola.cz/clanky/6855/skylink-planujeme-zatraktivneni-skylink-7-i-rozsireni-vod-sluzeb/

 

vraag:

U heeft onlangs aangekondigd dat er vanaf 1 juni 2020 geen programma's van de American Discovery-groep (Eurosport- en Discovery-programma's) worden aangeboden via het satelliet- en internetplatform. Is er enige hoop dat u het eens kunt worden en dat de programma's in uw aanbod blijven zonder gedwongen stopzetting?

 

antwoord:

De hoop is zeker, het is moeilijk voor mij om in te schatten hoe groot de kans is.

 

vraag:

Overweegt U ook om de Eurosport- en Discovery-programma's  te vervangen door anderen met een vergelijkbare of dezelfde focus?

 

antwoord:

Voor sportkanalen in de huidige situatie zie ik er geen die aantrekkelijke live sportcontent uitzendt.

 

vraag:

Wanneer presenteert u exclusieve lineaire inhoud aan kijkers?

 

antwoord:

Ik wil dat nog niet onthullen. We zullen u tijdig informeren over alles.

 

vraag:

Wat bieden ze het publiek?

 

antwoord:
We proberen te voldoen aan de voorkeuren van het publiek.

 

vraag:

Hoeveel exclusieve stations wil je in je aanbod hebben?

antwoord:

Het aantal tv-kanalen is niet langer wat indruk kan maken op een klant. U moet inhoud

meenemen die aantrekkelijk is en niet elders beschikbaar is.

 

vraag:

Zal CANAL + op alle markten onder één merk opereren, of zal het de lokale merken op individuele markten handhaven?

antwoord:

We overwegen momenteel niet om bestaande merken te veranderen. Op de lange termijn is het zeker mogelijk.

 

vraag:

Onlangs zijn enkele eerder vrij verspreide programma's gecodeerd. Namelijk TA3 HD en Šlágr TV.

 

antwoord:

In beide gevallen is de codering uitgevoerd op verzoek van de omroeporganisatie. Het is het recht van de omroeporganisatie om te beslissen hoe en onder welke voorwaarden zijn programma's voor het publiek beschikbaar zullen worden gesteld.

 

vraag:

De nieuwe eigenaar van Canal + exploiteert zijn eigen DTH-dienst op Astra-satellieten op de 19,2 ° E-positie. Gaat U een aantal zenders ook aan klanten  van de andere merken van de M7 Group aanbieden?

 

antwoord:

Ja, we werken eraan. Dit is echter alleen mogelijk voor programma's die rechten hebben voor ons grondgebied. En dat zijn er niet veel.

 

bron: Martin Vyleťal

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

hoi,

 

Oekraïne: slechte betaal-tv-resultaten na codering van de kanalen

 

De eerste maand na codering gaf euforie en de hoop dat 45% of 2 miljoen gratis

satelliet-tv-gebruikers zouden overstappen op betaalde diensten.

echter het bleek anders te gaan.

Ongeveer 70% van de ontvangers van satelliet-tv bleef bij het gratis aanbod,

inclusief de gratis te ontvangen  Russische kanalen.

 

bron: https://detector.media/rinok/article/176950/2020-05-06-nevdachi-z-koduvannyam-ta-zagrozi-karantinu-shcho-bude-z-rinkom-platnogo-telebachennya/

aangepast door de vrije fries

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...