Ga naar inhoud


Gaat Joyne door na augustus 2019?


Sprietje

Aanbevolen berichten

Hier ontgaat mij de logica, want bedrijven die te weinig omzet draaien, gaan vaak ook stunten met de prijzen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Danihil -9 Jij kunt niet eens fatsoenlijk antwoorden.

Dus hoe kun je dan over een website oordelen?

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterker nog, @Satneef, als je @Daniel9 even checkt in dit forum, zie je een hele waslijst met anti-Joyne statements in anti-Joyne draadjes. Hij lijkt hier alleen te zijn om te spammen over Joyne, die hij ook consequent JoyNEE noemt. Mogelijk heeft hij een persoonlijk probleem met Joyne, want ik heb hem nog niet kunnen betrappen op een serieuze bijdrage over deze provider. Zelfs sowieso niet op een serieuze bijdrage.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-5-2019 om 11:06 zei Sprietje:

Toen Joyne startte, hebben ze voor een speciale prijs bij Eutelsat transponders kunnen huren voor bepaalde tijd als beginnend provider. Als M7 in handen komt van Canal plus die zaken doet met Eutelsat, dan lijkt het me dat die speciale prijs snel stopt. Het wordt dan helemaal nog maar de vraag of Joyne geen verlies gaat draaien. De geldschieters hebben er natuurlijk al flink wat geld in geïnvesteerd en aanloopverliezen moeten nemen en blijven daar niet mee doorgaan.

Ik kan me niet voorstellen dat ze nu geen verlies meer draaien.

 

Die speciale prijs is iets dat ik wel verwachtte maar heb je daar bewijs voor?

 

Als Canal+ direct invloed uitoefent op de huurprijs bij een eventueel nieuw contract dat Joyne afsluit met Eutelsat is dat een zéér ernstige zaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei OFDM:

Die speciale prijs is iets dat ik wel verwachtte maar heb je daar bewijs voor?

 

Als Canal+ direct invloed uitoefent op de huurprijs bij een eventueel nieuw contract dat Joyne afsluit met Eutelsat is dat een zéér ernstige zaak.

dit zijn dingen die moeilijk bewijsbaar zijn.

komt wel voor denk aan kartel afspraken

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waarom denk je dat Joyne niet op, zoals eerst gepland, een van de Astra satellieten zit?

Die keuze voor 9 graden oost was niet geheel vrijwillig.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei ceesv:

Waarom denk je dat Joyne niet op, zoals eerst gepland, een van de Astra satellieten zit?

Die keuze voor 9 graden oost was niet geheel vrijwillig.

Daar heb ik inderdaad iets over opgepikt voor wat het waard is. Is een klant weigeren of een onaantrekkelijke prijs neerleggen strafbaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als senior verbaas ik me alleen maar om "veel van dezelfde pulp". Of je nu Ziggo, KPN, Canal Digitaal, Joyne etc kiest. Ze bieden allemaal hetzelfde... Wellicht door de leeftijd dat "je alles wel gezien hebt", maar vroeger had je veel meer diversiteit op de satelliet vandaar toen ook de keuze. Nu zie je alleen maar herhalingen van herhalingen van herhalingen doorspekt met idioot veel reclame... De TV gaat hier bijna niet meer aan.. Wat mooie documentairer en wat nieuws en dat is het wel..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei luisteraar:

Uit mijn geheugen zit M7 ook niet op 9E met verspreiding van de Duitse programma´s naar

de Duitse kabel/dvb-t2 kop stations ?

 

Daar lijkt het op, de Duitse HD commerciële zenders gecodeerd.

aangepast door OFDM
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste OFDM

 

Die speciale huurprijs voor die transponders is toendertijd aan de orde geweest. Waarschijnlijk een poging van Eutelsat om markaandeel naar zich toe te trekken ten koste van Astra.
Helaas heb ik daar toen geen kopieen van gemaakt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Mimisiku:

Als senior verbaas ik me alleen maar om "veel van dezelfde pulp". Of je nu Ziggo, KPN, Canal Digitaal, Joyne etc kiest. Ze bieden allemaal hetzelfde... Wellicht door de leeftijd dat "je alles wel gezien hebt", maar vroeger had je veel meer diversiteit op de satelliet vandaar toen ook de keuze. Nu zie je alleen maar herhalingen van herhalingen van herhalingen doorspekt met idioot veel reclame... De TV gaat hier bijna niet meer aan.. Wat mooie documentairer en wat nieuws en dat is het wel..

Ik denk dat je nu even in het verkeerde draadje zit. Dit draadje gaat over de vraag tot wanneer provider Joyne doorgaat, en daaraan verbonden de vraag of Joyne het commercieel vol kan houden. Dit gaat niet over content.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Sprietje:

Beste OFDM

 

Die speciale huurprijs voor die transponders is toendertijd aan de orde geweest. Waarschijnlijk een poging van Eutelsat om markaandeel naar zich toe te trekken ten koste van Astra.
Helaas heb ik daar toen geen kopieen van gemaakt.

 

Dag Sprietje,

 

Snelle reactie! Daarvan had je geen kopie hoeven maken hoor, jouw verklaring is meer dan genoeg. Het is ook een te verwachten move van Eutelsat als ze echt met Astra willen concurreren.

Evengoed: Een verlenging van het contract is een heel ander verhaal en dan ben je eigenlijk gebonden bijvoorbeeld om de 9,0 positie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...