Ga naar inhoud


Boete niet (kunnen) tonen rijbewijs


mietde

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Gerard 76:

Meen dat we zelfs een verzekeringsbewijs bij ons moeten hebben.

Zover ik weet in NL niet in B wel.

Mijn garage heeft mijn auto naar de keuring gebracht en kon groene kaart

niet vinden in handschoenvak direct een waarschuwing en automatische

controle of auto verzekerd is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Met die anpr weet men meteen alles. Als je kop in de chip van ID zit zullen ze dat ook wel op hun scherm hebben.

Als die andere agent in opleiding was dan of je hebt iets anders ervoor uitgespookt in het verkeer dan .....+ een % op je boete krijgen ze dan.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
18 minuten geleden zei luisteraar:

Je kop staat ook op de server ze tikken nummerplaat in dan komt houder met kop

Dat zal de directeur van de lease maatschappij leuk vinden, als houder van al die leasewagens.

Zijn er volgens de laatste telling ongeveer 1 miljoen, 850.000 zakelijk en 150.000 privé lease wagens.

 

Maar ook al staat jouw kop op het scherm, in de wet staat dat je op eerste vordering je rijbewijs moet kunnen tonen.

 

Het is misschien vervelend dat je er een bekeuring voor krijgt, maar de agent staat in zijn recht.

Wanneer ze handhaven is het niet goed, en wanneer ze niet handhaven is het ook niet goed.

 

Overkomt het je heb je pech, maar je bent zelf degene geweest die net die ene keer zijn papieren niet bij je hebt.

Het boete bedrag is van tevoren bekend, achteraf klagen gaat (meestal) niet helpen.

https://www.om.nl/onderwerpen/boetebase/

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei ceesv:

Dat zal de directeur van de lease maatschappij leuk vinden, als houder van al die leasewagens.

Zijn er volgens de laatste telling ongeveer 1 miljoen, 850.000 zakelijk en 150.000 privé lease wagens.

Dat zijn geen natuurlijke personen hebben dus geen foto.

Maar je hebt gelijk wet is wet je moet papieren bij je hebben heb je ze niet erbij

ben je afhankelijk van gunst oom agent,hij kan controleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, een rechtspersoon kan bezittingen en schulden hebben, contracten sluiten, rechtszaken aanspannen of aangeklaagd worden. Een rechtspersoon heeft dus, net als een natuurpersoon, rechtspersoonlijkheid.

 

De rechtspersoon zal in principe wel aansprakelijk zijn voor alle handelingen van diens bestuurders, werknemers en organen die als handelingen van de rechtspersoon gelden. Dit kan zowel een aankoop als aangerichte schade betreffen .

 

Een rechtspersoon is dus gelijkgesteld aan een natuurpersoon,

Omdat een rechtspersoon gelijkgesteld is aan een natuurlijk persoon maar dit niet is, zijn rechtspersonen gevoelig voor misbruik.

 

Same Players.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei luisteraar:

Zover ik weet in NL niet in B wel.

Mijn garage heeft mijn auto naar de keuring gebracht en kon groene kaart

niet vinden in handschoenvak direct een waarschuwing en automatische

controle of auto verzekerd is.

 

Groene kaart kreeg niet eens meer. Die is alleen toch nodig voor het buitenland ? EDIT   EU

Als ik hem toch wilde hebben kon ik hem downloaden

aangepast door trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Behalve niet belgen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...