Ga naar inhoud


A.B Vu duo 2


blitz10

Aanbevolen berichten


ga voor een logitech.Degene die ik van china heb waren na enkele maanden ook al aan het falen.Nu 2 logitech 600.Makkelijk programmeerbaar

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik nu al jaren de Logitech Harmony, eerst de 600, nu de 650 .

Zeer praktisch om te programmeren, zeker als je verschillende toestellen wil bedienen met één AB. 

Niet zo goedkoop maar wel erg handig, temeer daar al je instellingen worden opgeslagen. 

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik bedien de Vu+ Solo vaak met de laptop computer of tablet via de webif.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was de originele na enkele maanden al overleden, alles werkte nog behalve ''cirkeltoets' en ok toets.

Ik had nog een AB van mijn Vu Plus duo (1) en ook die is nu naar de vaantjes.

 

Hier stad en land afgelopen, niks meer te vinden en bestellen in Europa is geen optie vanwege hoge verzendkosten.

 

Dan maar een app op de smartphone,  Vu+ Remote, werkt goed, maar play en pauzetoets ontbreken en vooral pauzetoets is een groot gemis.

Het vreemde is in Google Play   staat een plaatje met de ontbrekende toetsen wel afgebeeld.

Bij waardering van de app staan opmerkingen hierover en heb het zelf aangekaart, geen antwoord.

 

Voorlopig gebruik ik de app nog wel want op mijn Vu Plus Duo 2 zit alleen maar een aan en uit toets.

Wat nu?.

 

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik toch maar voor de logitech harmony ga

 

Er zijn 3 types

 

de goedkoopste is de 350 versie, deze kost +/- 40 euro

 

Ik neem aan dat dit het instapmodel is.

 

Ik heb de afstandbediening alleen voor mijn Vu duo 2 nodig

 

Is deze geschikt of kan ik beter voor een duurdere versie gaan +/- 65 euro 

 

oftewel zitten er grote verschillen in de verschillende types: 350 of 600 versie

aangepast door blitz10
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft alleen voor de duurdere te gaan als je er behoefte aan hebt.

Voor 1 activiteit zoals in jouw geval volstaat dus het 350-model.

er is één bedenking;

de 600 serie heeft een schermpje: daarin kan je allerlei functies vastleggen, één van de voordelen is dat, als er een fysieke toets niet goed meer werkt door het vele gebruik, je die functie kunt activeren in het schermpje.

Ik heb nog een oude 600 waarvan de aan/uit toets en de rode toets soms haperen. Dat los ik dan op door deze functies in het schermpje te zetten. Zo blijft deze harmony toch volledig operationeel. 

Ik weet niet of je dat ook kunt met de 350. 

 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou de goedkoopste universele die je voor je toestellen kunt vinden nemen / kopen

let op je apparaat moet in de gebruikershandleiding en appendix voorkomen, je zult net een kopen die je VU+ niet aankan

 

een goedkope afstandbediening kun je dus ook wel eens vervangen nadat alle chips, vet, kattenharen en neuswolven eraan kleven en poetsen geen optie meer is

:blink:

ik had er jaren geleden al een paar gevonden op het grote internet die nog geen 15€ koste

aangepast door Tonskidutch
dubbel nemen

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...