Ga naar inhoud


CANAL DIGITAAL IN HEEL EUROPA TE ABONNEREN!


Gast satellitetv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ik stel voor dat jij je terug trekt uit dit onderwerp.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


19 minuten geleden zei ceesv:

Ik stel voor dat jij je terug trekt uit dit onderwerp.

Met alle respect ceesv, maar persoonlijk vind ik dat luisteraar hier nu wel een punt heeft. Is nu niet hetzelfde als in de periode 2012-2015. toen was er nog geen Europese regelgeving .hierover. Eigenlijk zaten ze toen in de overgangszone of beter gezegd schemerzone, van wat nu legaal is. Ik zou zeggen een pluim voor CD dat ze dat baanbrekende werk deden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je nu eens gelezen zou hebben wat het nieuwsbericht is en welke voorwaarden waaraan je moet voldoen geeist worden in die berichten

dan weet je dat je geen abonnement kunt nemen indien je in het buitenland woont (nemen is dus gelijk aan een nieuw afsluiten)

 

het omzetten van een abonnement naar een zogenaamd passief abonnement kun je alleen overzetten naar een nieuw adres, als je in Nederland/België gehuisvest bent tijdens de eerste keer van het afsluiten van een abonnement

pas daarna kun je de adreswijziging doorgeven

 

als je geen abonnement hebt (wonende in het buitenland kun je er ook GEEN krijgen)

aangepast door Tonskidutch
correcties

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Tonskidutch:

als je nu eens gelezen zou hebben wat het nieuwsbericht is en welke voorwaarden waaraan je moet voldoen geeist worden in die berichten

dan weet je dat je geen abonnement kunt nemen indien je in het buitenland woont (nemen is dus gelijk aan een nieuw afsluiten)

 

het omzetten van een abonnement naar een zogenaamd passief abonnement kun je alleen overzetten naar een nieuw adres, als je in Nederland/België gehuisvest bent tijdens de eerste keer van het afsluiten van een abonnement

pas daarna kun je de adreswijziging doorgeven

 

als je geen abonnement hebt (wonende in het buitenland kun je er ook GEEN krijgen)

Dan heb ik daar dan iets anders gelezen. Tonskidutch, stuur die link eens door van bericht dat jij las.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft dan ook ongelijk, er staat.

 

Het beste van Nederlandse tv in je huiskamer

Of je nou alleen werkt in het buitenland, er een tweede huis bezit of er permanent woont, met Canal Digitaal kijk je altijd de beste Nederlandse televisie en blijf je altijd verbonden met Nederland.

 

Ik bedoel maar.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er klopt geen bal van hun aanbiedingen. Probeer net een VOL abbo te bestellen, gaat niet. Ik woon op Kreta, Griekenland. Verkeerde postcode.

Probeerde daarna een basis HD, maar Griekenland staat helemaal niet in hun lijst. Is toch echt wel een EU land.

Dus in ieder geval hier in Griekenland zijn er maar 2 mogelijkheden. Of via iemand in NL, of illegaal...

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waar wil je kijken?

Kies het land waar je gaat kijken

Nederland
België
Duitsland
Hongarije
Frankrijk
Italië
Oostenrijk
Portugal
Spanje
 
Meer buitenland hebben ze niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, een beetje meer wel hoor, tenminste volgens hun verdere bestelpagina:

 

 

Schermafdruk_2019-08-23_23-46-12.png.eec5abc1258462b14756c9ec15e40aff.png

 

 

Het lijkt mij erop. dat ze alleen in bepaalde landen willen afleveren.

Maar ik heb er verder geen ervaring mee of verstand van, hoe dat bij C*D* werkt.

(Geen idee, waarom C*D* hier op dit forum voluit genoemd zou mogen worden. Lijkt mij heftige reclame. Maar dit geheel off-topic terzijde.)

 

Kan je anders wellicht naar één van hun buitenlandse leveranciers gaan, om daar alles mee te nemen (af te halen)?

Kennelijk hebben ze een aantal verkooppunten in Europa...

 

Groet,

A33

 

 

 

 

aangepast door a33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ceesv:

Waar wil je kijken?

Kies het land waar je gaat kijken

Nederland.jpg
Nederland
Belgium.png
België
Germany.png
Duitsland
Hungary.png
Hongarije
France.png
Frankrijk
Italy.png
Italië
Austria.png
Oostenrijk
Portugal.png
Portugal
Spain.png
Spanje
 
Meer buitenland hebben ze niet.

Duidelijk toch in deze landen kun je een abonnement afsluiten de rest niet. Dat anderen er dan meer landen bij verzinnen en hopen toch te kunnen kijken tja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Penthe:

Duidelijk toch in deze landen kun je een abonnement afsluiten de rest niet. Dat anderen er dan meer landen bij verzinnen en hopen toch te kunnen kijken tja.

 

Nee, niks 'duidelijk toch'. Waarop baseer je die conclusie?

 

Het aanklikken van één van die landenvlaggen (slechts het antwoord op de vraag in welk land je wilt kijken), heeft verderop in het bestelproces geen invloed.

Ik klikte op Hongarije en kon daarna uit de uitgebreidere 18-landen-lijst kiezen welk land ik wilde, voor het te kiezen bezorgadres en/of factuuradres op de bestelpagina.

 

Rekeningnummer in Nederland lijkt ook geen vereiste, op de bestelpagina.

 

Wellicht heeft C*D* alleen in die landen een contract met een bezorgdienst, lijkt mij uit deze opzet van de bestelpagina.

Of je bij verkooppunten in andere landen meteen alles mee kunt nemen, of alsnog deze bestelpagina moet invullen voor je bezorgadres, weet ik niet.

 

groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...