Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
satellitetv

Algemeen CANAL DIGITAAL IN HEEL EUROPA TE ABONNEREN!

Aanbevolen berichten

Nog even vermelden voor diegenen die het nog niet wisten:

Je kan een abonnement nemen op Canal Digitaal in heel Europa! Via de website www.canaldigitaal.nl je gegevens achterlaten. Je ontvangt dan de Nederlandse Commercieel zenders via satelliet en via het internet met de Canal Digitaal app. Voor satelliet krijg je een Ci+ module opgestuurd of je kiest voor een ontvanger. En het werkt perfect: ik heb zelf al een tijdje Canal digitaal en woon in België. Andersom is ook mogelijk: vtm kijken in Nederland of heel Europa via Tv Vlaanderen. 

* Tv Vlaanderen abonnee sedert 2006

* Canal Digitaal abonnee sedert 2016

* Satelliet Tv sedert 1994

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vroeger zat je te knoeien om bvn of radio Vlaanderen 1 & 2 binnen te krijgen, Die fta radio's zaten of zitten op bijna de hoogste freq en daarbij moet je schotel goed uitgericht zijn. Dus je moet al een S2 reciever hebben waarmee je kunt uitrichten, lnb-skew is meestal ook nodig

Tegenwoordig een flatje huren op vakantie in Spanje is automatisch die zenders op je tv. dat zal wel via dat internet zijn. En meestal ook niet via een reisbureau.

Doet mij denken aan een auto kopen, kaal kost die weinig, elke dingetje erbij telt op..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgens mij zijn het gewoon de landen waar het signaal nog goed binnenkomt de rest is te zwak.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Of het zijn de meest populaire landen waar mensen zich willen abonneren...

Als er in de tekst staat "heel Europa", dan zou ik verwachten dat je kan bellen om vanuit jouw land te abonneren...

Ik ben overigens benieuwd of andere aanbieders zullen volgen... Canal digitaal loopt wel voorop wat dat betreft...

Het "probleem" is als je dat zo wil, dat niemand verplicht is om zijn producten buiten de eigen landsgrenzen aan te bieden... dat is en blijft een eigen keuze van de provider.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uur geleden zei Sverige:

Het "probleem" is als je dat zo wil, dat niemand verplicht is om zijn producten buiten de eigen landsgrenzen aan te bieden... dat is en blijft een eigen keuze van de provider.

Deze mening deel ik niet wordt op internet het product aangeboden is het automatisch aangeboden aan all inwoners

in de eu landen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De praktijk komt niet overeen met jou wereld.

Of denk je werkelijk dat de pizzabakker om de hoek in Frankrijk levert, om maat een voorbeeld te geven.

Zo heeft ook een provider het recht iets in internet aan te bieden wat uitsluitend in Nederland verkrijgbaar is.

Je kan het wel zelf meenemen naar het buitenland en daar gebruiken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Luisteraar, ik lees nergens dat ik verplicht ben door heel Europa te leveren als Handelaar, wat nu?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 minuten geleden zei ceesv:

Luisteraar, ik lees nergens dat ik verplicht ben door heel Europa te leveren als Handelaar, wat nu?

Als je als handelaar niets aanbied ben je klaar

Bied je het op internet te koop aan en bv iemand die in Spanje woont dat wil kopen mag je de verkoop

niet weigeren omdat de koper niet in Nederland woont.

Als het een Pizza is weet de koper in Spanje wel degelijk dat die niet vers aan komt maar mag de kopen

porto betalen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar ik ben nog steeds niet verplicht in Spanje te leveren, wanneer een spanjaard iets koopt.

Hij mag het wel afhalen in Nederland.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei luisteraar:

Bied je het op internet te koop aan en bv iemand die in Spanje woont dat wil kopen mag je de verkoop

Als het een Pizza is weet de koper in Spanje wel degelijk dat die niet vers aan komt maar mag de kopen

porto betalen.

Wat een oeverloos dom gelul.

--> Dan ben je geen handelaar

--> Als jouw kop mij niet aanstaat dan verkoop ik jou niks!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als in de algemene handelsvoorwaarden van het bedrijf (AGB inhet Duits) staat dat ze bv alleen binnen Duitsland leveren, dan is het gewoon zo. 

Als handelaar kan je je beperken dot een land... of zelfs een bepaald gebied, je kan helemaal legaal zeggen dat je niet op de eilanden levert die tot het land van je leveringsgebied behoren.

Ik zou het zelf ook graag anders zien, maar ontzettend veel bedrijven leveren echt niet internationaal... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen