Ga naar inhoud


CANAL DIGITAAL IN HEEL EUROPA TE ABONNEREN!


Gast satellitetv

Aanbevolen berichten

Gast satellitetv

Nog even vermelden voor diegenen die het nog niet wisten:

Je kan een abonnement nemen op Canal Digitaal in heel Europa! Via de website www.canaldigitaal.nl je gegevens achterlaten. Je ontvangt dan de Nederlandse Commercieel zenders via satelliet en via het internet met de Canal Digitaal app. Voor satelliet krijg je een Ci+ module opgestuurd of je kiest voor een ontvanger. En het werkt perfect: ik heb zelf al een tijdje Canal digitaal en woon in België. Andersom is ook mogelijk: vtm kijken in Nederland of heel Europa via Tv Vlaanderen. 

 

* Tv Vlaanderen abonnee sedert 2006

* Canal Digitaal abonnee sedert 2016

* Satelliet Tv sedert 1994

Link naar reactie
Delen op andere sites


leuk met de gekende belachelijke beperkingen erbij.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger zat je te knoeien om bvn of radio Vlaanderen 1 & 2 binnen te krijgen, Die fta radio's zaten of zitten op bijna de hoogste freq en daarbij moet je schotel goed uitgericht zijn. Dus je moet al een S2 reciever hebben waarmee je kunt uitrichten, lnb-skew is meestal ook nodig

Tegenwoordig een flatje huren op vakantie in Spanje is automatisch die zenders op je tv. dat zal wel via dat internet zijn. En meestal ook niet via een reisbureau.

Doet mij denken aan een auto kopen, kaal kost die weinig, elke dingetje erbij telt op..

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het zijn de meest populaire landen waar mensen zich willen abonneren...

Als er in de tekst staat "heel Europa", dan zou ik verwachten dat je kan bellen om vanuit jouw land te abonneren...

 

Ik ben overigens benieuwd of andere aanbieders zullen volgen... Canal digitaal loopt wel voorop wat dat betreft...

Het "probleem" is als je dat zo wil, dat niemand verplicht is om zijn producten buiten de eigen landsgrenzen aan te bieden... dat is en blijft een eigen keuze van de provider.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sverige:

Het "probleem" is als je dat zo wil, dat niemand verplicht is om zijn producten buiten de eigen landsgrenzen aan te bieden... dat is en blijft een eigen keuze van de provider.

Deze mening deel ik niet wordt op internet het product aangeboden is het automatisch aangeboden aan all inwoners

in de eu landen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De praktijk komt niet overeen met jou wereld.

Of denk je werkelijk dat de pizzabakker om de hoek in Frankrijk levert, om maat een voorbeeld te geven.

Zo heeft ook een provider het recht iets in internet aan te bieden wat uitsluitend in Nederland verkrijgbaar is.

Je kan het wel zelf meenemen naar het buitenland en daar gebruiken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei luisteraar:

 

@luisteraar: geweldige bijdrage weer van jou. Ik ga dit dadelijk als ik op de WC zit, uitgebreid doorlezen en me erin verdiepen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Luisteraar, ik lees nergens dat ik verplicht ben door heel Europa te leveren als Handelaar, wat nu?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei ceesv:

Luisteraar, ik lees nergens dat ik verplicht ben door heel Europa te leveren als Handelaar, wat nu?

Als je als handelaar niets aanbied ben je klaar

Bied je het op internet te koop aan en bv iemand die in Spanje woont dat wil kopen mag je de verkoop

niet weigeren omdat de koper niet in Nederland woont.

Als het een Pizza is weet de koper in Spanje wel degelijk dat die niet vers aan komt maar mag de kopen

porto betalen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar ik ben nog steeds niet verplicht in Spanje te leveren, wanneer een spanjaard iets koopt.

Hij mag het wel afhalen in Nederland.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei luisteraar:

Als je als handelaar niets aanbied ben je klaar

Bied je het op internet te koop aan en bv iemand die in Spanje woont dat wil kopen mag je de verkoop

niet weigeren omdat de koper niet in Nederland woont.

Als het een Pizza is weet de koper in Spanje wel degelijk dat die niet vers aan komt maar mag de kopen

porto betalen.

 

Wat een oeverloos dom gelul.

Als je als handelaar niets aanbied ben je klaar

--> Dan ben je geen handelaar

 

Bied je het op internet te koop aan en bv iemand die in Spanje woont dat wil kopen mag je de verkoop

niet weigeren omdat de koper niet in Nederland woont.

--> Als jouw kop mij niet aanstaat dan verkoop ik jou niks!

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als in de algemene handelsvoorwaarden van het bedrijf (AGB inhet Duits) staat dat ze bv alleen binnen Duitsland leveren, dan is het gewoon zo. 

Als handelaar kan je je beperken dot een land... of zelfs een bepaald gebied, je kan helemaal legaal zeggen dat je niet op de eilanden levert die tot het land van je leveringsgebied behoren.

 

Ik zou het zelf ook graag anders zien, maar ontzettend veel bedrijven leveren echt niet internationaal... 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...