Ga naar inhoud


CANAL DIGITAAL IN HEEL EUROPA TE ABONNEREN!


Gast satellitetv

Aanbevolen berichten

je mag dan wel op de site van hun dat kunnen zien en bestellen, maar je moet het eens als buitenlander dan ook echt doen

dan merk je het verschil

ik heb het in 2017 geprobeerd als buitenlander met buitenlands adres , het ging niet!

naast het feit dat die vakantiepakketten natuurlijk absoluut oninteressant zijn qua prijsvorming

 

aangepast door Tonskidutch
klemtoon

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden zei Tonskidutch:

je mag dan wel op de site van hun dat kunnen zien en bestellen, maar je moet het eens als buitenlander dan ook echt doen

dan merk je het verschil

ik heb het in 2017 geprobeerd als buitenlander met buitenlands adres , het ging niet!

 

Wat merk je dan, als verschil?

Op welk punt gaat (ging) het 'mis'?

(Was de bestelprocedure toen identiek aan hoe het er nu uitziet? Om welk land ging het?)

 

Dit draadje blijft (wordt) veel helderder, als er concreet beschreven wordt hoe het is/gaat.

 

Groet,

A33

 

aangepast door a33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, duidelijk, bedankt.

 

In het huidige scherm kan je een betaling aangeven niet alleen met Ideal, maar ook met mastercard en Paypall bijvoorbeeld.

Geen idee of het werkt.

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei wanderer:

om gezeur te voorkomen wil CD alleen leveren naar landen waar ze de signaal ontvangst onder normale omstandigheden kunnen garanderen....

Dan mogen ze toch wel eens een beter marktonderzoek doen, of forums lezen. Hier op Kreta kan je met hun geleverde schotel prima ontvangen. Wel goed afstellen natuurlijk!

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De automatisering van Canaldigitaal laat vaak een steek vallen.

Ga er maar van uit dat de website niet voorziet in je postcode o.i.d.

Wanneer je het "Buitenland" nummer belt wordt je zo geholpen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei a33:

Maar ik heb er verder geen ervaring mee of verstand van, hoe dat bij C*D* werkt.

(Geen idee, waarom C*D* hier op dit forum voluit genoemd zou mogen worden. Lijkt mij heftige reclame. Maar dit geheel off-topic terzijde.)

 

Drijf je nu niet wat door beste a33? Dan mag Ziggo, Delta, KPN, Tele2 enz. ook niet genoemd worden. Zullen we dan maar stoppen met dit forum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazeker overdrijf ik daar.

Maar C*D* is feitelijk een leverancier van diensten, die ook door anderen geleverd worden, en geen fabrikant.

En leveranciers mogen hier niet genoemd worden, schijnt; alleen fabrikanten.

 

Dit was dus een offtopic plaagstootje van mij over de mijns inziens niet zo duidelijke en niet zo consequente grenzen van wat hier wel en niet mag.

Te strenge regels op collectieve aanbieders-sites en veilingsites, wat mij betreft; terwijl andere dingen wel gewoon mogen, wat ik helemaal OK vind.

 

Maar laten we het hier en nu alsjeblieft bij een plaagstootje houden, en er niet een discussie over aangaan!

 

Terug ontopic, wat mij betreft.

Interessant genoeg onderwerp, vind ik, om duidelijk te krijgen hoe je nu feitelijk in verschillende buitenlanden aan een abonnement kunt komen.

(Sommige oordelen en vaag onderbouwde meningen die er in dit topic staan interesseren me duidelijk minder. Dus ik hoop dat we op de feitelijke tour doorgaan...)

 

Groet,

A33

 

aangepast door a33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei ceesv:

Ga er maar van uit dat de website niet voorziet in je postcode o.i.d.

Wanneer je het "Buitenland" nummer belt wordt je zo geholpen.

nou dat kan natuurlijk een issue zijn, maar ik zal dat eens laten testen door een kennis uit de Dresden regio

die dan een abonnement wilt afsluiten met CDS voor het basis pakket

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heeft CD alleen in de landen met 'vlaggetjes' ook dealers zitten die CD spullen verkopen en installeren. Dat wil niet zeggen dat je alleen daar CD kunt ontvangen.

Ze houden overigens nog steeds vol dat de SmartTV app uitsluitend in Nederland werkt:

Citaat

Werkt interactieve tv van Canal Digitaal ook in het buitenland? Ja, onze interactieve diensten zoals Begin Gemist, TV Gemist en het kijken van Films & Series on demand, kan ik het buitenland via de Canal Digitaal TV App of via onze interactieve ontvangers (M7 MZ-101/MZ-102/MP-201). De gratis Smart TV App werkt alleen in Nederland.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja en nee,

Je moet bij het installeren van de TV aangeven dat hij in Nederland staat.

De tv kan daarbij in het buitenland staan.

 

Alleen in de Nederlandse variant is de app te downloaden en te installeren, in buitenlandse installatie van de app winkel is de interactieve tv van Canaldigitaal niet te downloaden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-8-2019 om 10:10 zei ceesv:

Ja en nee,

Je moet bij het installeren van de TV aangeven dat hij in Nederland staat.

De tv kan daarbij in het buitenland staan.

 

Alleen in de Nederlandse variant is de app te downloaden en te installeren, in buitenlandse installatie van de app winkel is de interactieve tv van Canaldigitaal niet te downloaden.

 

Zo te lezen heb je dit zelf niet getest of ervaren, gezien de reacties. Misschien is het dan handiger om je zinnen te beginnen met "ik denk" of "volgens mij".

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb dit zelf ervaren bij een LG serie 8.

Begin dit jaar probeerde ik de Canaldigitaal app te downloaden uit de store met een in het buitenland geconfigureerd toestel.

Daar was de app niet beschikbaar.

Toestel op Nederland gezet, en het werkte.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...