Ga naar inhoud


tandarts


kees hekstra

Aanbevolen berichten

ik heb even een vraagje over de tandarts.Mijn dochter van 25 gaat naar een tandarts voor bange mensen.maar nu zegt ze dat tijdens die langdurige behandeling wel 30 keer bijgespoten word verdoving maar dat geloof ik dus niet.,Ben ik nu gek of???????? bvd

Het Leven Is Een Melodie

Gedreven Door Komedie

Verweven Met Parodie

Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie

Dood Omgeven Met Tragedie

Link naar reactie
Delen op andere sites


Twee spuitjes is normaal bij een zenuwbehandeling of een kies trekken, 4 als je minder merkt van de verdoving en als er een zware ontsteking is er extra nodig.

Bij 1 van m'n dochters is meer nodig dan gebruikelijk wegens overgevoeligheid, maar 30 lijkt me redelijk absurd.

Maar wie weet...

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bedoelt ze misschien met "bijgespoten" de luchtspuit, om het te behandelen oppervlak schoon te maken?

Of bedoelt je echt dat ze 30 injecties krijgt.

 

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik kan het eind volgende week mijn buurvrouw vragen, wanneer ik naar mijn "buiten" ga.

 

Die is tandarts.

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien heeft je dochter, door allerlei spanningen, angstprikkels, dingen aangezien voor een verdoving spuit.

 

wel is het zo dat bij een ontsteking een verdoving meestal gewoon niet helpt…..

de zenuw blijft prikkels uitzenden naar je hersenen, ondanks zware blokkades, en dat ervaar je als pijn.

soms spuit de tandarts af en toe een druppeltje verdovingsvloeistof direct op de zenuw, maar dit verdwijnt na een tijd (os door boren met waterkoeling, of schoonspuiten, en opnieuw een druppeltje.

 

een tijd geleden brak een stuk kies af, was zwaar ontstoken,

ik kreeg eerst een penicilline kuur tegen de ontsteking, 5 dagen later pas werd ik verder geholpen, want verdoven helpt niet bij ontsteking.

  • Bedankt 1

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diverse wortelkanaalbehandelingen gehad. 

3 of 4 verdovingen om de kies heen bij zo'n behandeling. 

Echt niet meer. 

 

Onze zoon heeft bij een angsttandarts gezeten. 

Daar krijg je geen gewone verdoving maar wrijven ze eerst met de vinger een verdovende vloeistof op de plek waar de verdoving gegeven wordt. 

30 spuitjes klinkt als een broodje aap. 

aangepast door Gerard 76
Edit


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...