Ga naar inhoud


Sky Radio Xmas is weer "On the Air"


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

ja hoor, ik kan mijn geluk niet op. (Moest zojuist een traan wegvegen).

Sky Radio Xmas is sinds 1 Oktober weer met Kerstliederen via het www te ontvangen.

 

Uiteraard draait het hier de hele dag in mijn bureau...ik werd al langzaam ongeduldig wanneer "Coming Home for Christmas" weer mijn hersenen doorspoelen zou.

Ik heb het ook al in mijn auto van en naar mijn werk via mijn smartphone en Bluetooth aan staan. Kan geen minuut missen namelijk.

Thuis gekomen gaat het ook niet meer uit.

 

Dank je Sky Radio...voor dit geweldige aanbod.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


het is warm in de Emiraten.....  ondanks dat het geen echt kerstlied is, houd ik mijn hart maar weer vast voor Heidschi Bumbeischi en Co.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je Tonskidutch...Natuurlijk gebruik ik Radio Bloemendaal als grap en die Kerst meuk op Sky Radio net zo.
Maar als ik al die troep en dat popie-jopie gekwaak op 538 & consorten hoor, zonder enige journalistieke inhoud door DJ´s die niets geleerd hebben en zichzelf tegenelkaar inkwaken om met alle geweld "leuk" te willen zijn tegenover hun pendant in de talloze Morning Shows, dan komt mijn maag en darm inhoud echt naar boven (beneden).

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Drs. IJzerbout:

als grap

ga weg?

 

je bent al heel lang weg uit de Benelux... en/of Duitsland?

dan moet je wel even re-integreren en een cursus DJ radio kolder of ontbijt TV hoort der bij, zegt men

 

heb je dan al eens schoolkinderen hier gezien en horen lopen op straat met de bluetooth boombox in hun rugzak waar de meest onzinnige gangster rap uit schalt?

wat was het fijn dat ik kort geleden ziek werd tijdens de 538 top duizend rave muziek drie weken geleden, kon ik thuis blijven

en bleef verschoond van mijn college hun muziek keuze in 't bureau

 

we worden allemaal ouder en de tijden veranderen, maar muziek is een kunstvorm en die komt niet uit elke radio

je moet volgens mij alleen proberen de stream te blijven volgen anders heeft Tripleboy wel een uitweg

 

 

 

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...