Ga naar inhoud


Boete van cardsharing ? Ben gewoon curieus


Jack5622

Aanbevolen berichten

Goede avond,

 

Voor zover ik weet, de persoon met zijn cardsharing servers kan een gevangenisstraf krijgen.


Op dat moment gaan ze ook kijken, wie er actief gebruik maakt van deze service.
Deze mensen krijgen normaal geen gevangenisstraf, maar krijgen een boete.

Iemand een idee over die prijzen ? Zijn dat een paar honderd euro's, duizend euro's, ???

 

Gewoon eens curieus, uit satelliet intresse (mijn hobby).

 

Jack 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er zijn inmiddels boetes uitgedeeld van 10.000 euro, maar er zijn berichten (geen idee of die kloppen) dat gebruikers/afnemers van illegale servers zelfs het veelvoudige aan boete hebben gekregen.

Immers, de ipadressen en andere info van afnemers zijn te vinden op de servers, dus opsporing is een fluitje van een cent.

Van die 10K boete is in elk geval zeker, dus ga daar maar van uit.

 

..en daar kun je heeeeel lang een legaal abonnement voor afnemen. ;)

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zijn 2 trajecten, strafrechtelijk.

Dat levert een strafblad en een boete op, illegaal kijken is voor de wet geen overtreding maar een misdrijf.

Het andere traject is civielrechtelijk, de benadeelde provider gaat via de rechtbank de gederfde inkomsten en een schade vergoeding bij je halen, alsmede de gemaakte kosten, zowel gerechtelijke, advocaat als opsporing.

 

Al met al snel een 4 cijferig bedrag.

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

BEESTIG COOL !!!! Zo'n zware straffen !!!

 

Langs de andere kant ....

 

Telenet 25 euro per maand voor 40 kanalen.
Oscam 6 euro per maand voor 1800 kanalen.

 

Telenet zou (1800 : 40) = 45 x 25 euro kosten per maand = 1125 EURO PER MAAND LEGAAL !!!!

Telenet zou per maand = 1125 euro kosten voor deze zelfde 1800 kanalen.

 

Telenet 1125 euro x 12 maand = 13500 per jaar kost dit, legaal via TELENET.


Lijkt mij een boete van 10.000 is nog steeds goedkoper dan TELENET !!
+ je moet nog gepakt kunnen worden !!!!

Sommigen mensen snoepen al 8 jaar of meer.

 

aangepast door Jack5622
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Jij koopt dan zeker ook geen fiets in de winkel omdat die te duur zijn.

 

Totdat je eigen fiets gestolen wordt!

 

Alles wat onrechtmatig verkregen wordt is goedkoper als bij de aanbieder die iets legaal aanbiedt en daarvoor de nodige kosten moet maken.

 

De legale abonnee betaalt mee aan dat goedkope illegale abonnement door hogere prijzen bij de officiele aanbieder en beperkingen door een steeds strakkere beveiliging.

 

Nog afgezien van wat er met dat illegaal verdiende geld voor ongewenste activiteiten ontplooid worden.

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig!! Ik ga het gelijk doen! 40 kanalen waar niets op te zien is vervangen door 1800 kanalen waar nog steeds niets op te zien is!!

Echt, ik ga helemaal uit mijn bol!! 1800 kanalen die exact hetzelfde uitzenden als de legale 40 kanalen waarbij ik zonder risico kan kijken naar dezelfde reclames en tussendoor een stukje programma... 🙄

Oh mijn geluk kan niet meer op en mijn leven is nu compleet omdat ik naar dezelfde shit kan kijken met een gevangenisstraf of zware boete boven mijn hoofd..

Halleluja! Eindelijk is god voorbijgestreefd door deze wonderbaarlijke openbaring!!! Plots ben ik zielsgelukkig en heb het licht gezien!!! 🤩

 

Jezus, man, waar zit je verstand!

Het lijkt wel of je reclame aan het maken bent voor je eigen (op te zetten) cardserver.

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Langs de andere kant, heb je hobby satelliet freak mensen !! Die eens willen snoepen van paketten die open zijn !!

 

Toen 6 jaar geleden = DigiTurk open was, mensen kochten massaall materiaal = iedereen kocht een module + FUN kaart !!!
Deze hackers zijn al terug WAKKER GEWORDEN, om SKY (ITALIA + UK + DEUTSLAND + 5 graden oost Viasat) terug aan te VALLEN !!!
Waarom ? Omdat deze niets meer geven via kaarten. Teveel kanalen dicht gesnoerd !!

De hackers zijn terug wakker geworden. Dit kost deze bedrijven later nog meer geld, dan cccam kaarten te verkopen.
Over enkele jaren = SKY ITALIA terug open gehackt !! Ze zijn begonnen, met dit terug te hacken !!!

Eigen schuld, dikke bult !!! Moeten ze maar cardsharing niet zo tegenhouden.
Vele landen vonden dit niet zo erg !! Die CCCam. Frankrijk is nu ook onder dag dagelijkse aanval van hackers terug !!

Idioten !!! Geeft dan nog 10 kanalen weg of zo, via die kaart !!
Alles 100% dicht doen = Hackers worden wakker !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat dacht je van " gewoon de tv bannen" of iets dergelijks?

Ga wat zinnigs doen met je tijd en besteed deze aan gezin / kinderen / vrienden of hobby.

 

De tijd van kaartjes hacken is voorbij, er valt geen eer meer aan te behalen.

Alle denkbare coderingen liggen open, al was het ondergronds en niet publiek.. Zelfs Joyne ligt open is te bekijken via een softcam... so what...

De sport van weleer is nu klaar.. Tv providers hebben zichzelf al om zeep geholpen, daar hebben de hackers niets mee te maken gehad..

Hebzucht, graaicultuur heeft omroepen/providers de das om gedaan, het is klaar.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei drz:

Geweldig!! Ik ga het gelijk doen! 40 kanalen waar niets op te zien is vervangen door 1800 kanalen waar nog steeds niets op te zien is!!

Echt, ik ga helemaal uit mijn bol!! 1800 kanalen die exact hetzelfde uitzenden als de legale 40 kanalen waarbij ik zonder risico kan kijken naar dezelfde reclames en tussendoor een stukje programma... 🙄

Oh mijn geluk kan niet meer op en mijn leven is nu compleet omdat ik naar dezelfde shit kan kijken met een gevangenisstraf of zware boete boven mijn hoofd..

Halleluja! Eindelijk is god voorbijgestreefd door deze wonderbaarlijke openbaring!!! Plots ben ik zielsgelukkig en heb het licht gezien!!! 🤩

 

Jezus, man, waar zit je verstand!

Het lijkt wel of je reclame aan het maken bent voor je eigen (op te zetten) cardserver.

 


Ik heb eens gesnoept ook van Oscam. Op deze 1800 kanalen is wat te zien !!!
Laatste films via pay per view !! Honderden kanalen die 24 uur films en series geven.
Je kan letterlijk 24 uur films en series bekijken. Dankzij die honderden kanalen !!

Laatste optie is  = KOOP IPTV !!!!!!!!! Deze box kost 100-150 euro !!
USA + UK zijn interessant !! SKY open met Engels talige films !!
Kan je de premiere zien, op zondag nacht , THE WALKING DEAD !! VIA IPTV !!

 

IPTV = Dat land = die taal !! Je kan de taal niet wijzigen !!
Via satelliet kan dat wel !!  100 den film kanalen, wijzigen naar het Engels gesproken taal !!

Geloof mij = een feestje voor een film maniak !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee sorry, ik heb geen zin om mijn geest te laten doden voor de tv en wachten tot ik dood ga.

Ik heb wel iets beters te doen dan tv kijken of mijzelf ergeren aan reclame.

Mijn kinderen hebben nog nooit tv gekeken, die zitten alleen maar met een soort van 90-graden bocht in hun nek naar hun mobieltje te staren...

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...