Ga naar inhoud
Sprietje

F1 komend weekeinde in Brazilië

Aanbevolen berichten

Komend weekeinde wordt de F1 gereden in het Autodromo Jose Carlos Pace Interlagos in Sao Paulo Brazilië. Het is voor de 30ste keer op rij dat de F1 in Sao Paulo gereden wordt.
Tot 1978 was het circuit 7,960 km lang en had 26 bochten, tegenwoordig is het 4,309 km lang en heeft het 15 bochten, zie de bijlage.

De onderdelen worden op de volgende Nederlandse tijden gereden:
Eerste vrije training         vrijdag      15:00 - 16:30 uur
Tweede vrije training      vrijdag      19:00 - 20:30 uur
Derde vrije training         zaterdag   16:00 - 17:00 uur
Kwalificatie                      zaterdag   19:00 - 20:00 uur
Race                                  zondag     18:10 uur

De onderdelen zijn in heel Europa ongecodeerd te bekijken via de Astra 19,2 op de volgende zenders:

vrijdag op N-TV
1e vrije training   14:55 - 16:30 uur
2e vrije training   18:55 - 20:30 uur

zaterdag op RTL-Duitsland
3e vrije training   18:00 - 18:45 uur
kwalificatie          18:55 - 20:15 uur

zondag op RTL-Duitsland
voorbeschouwing                      17:15 - 17:45 uur
race                                              18:00 - 19:55 uur
huldiging en nabeschouwing   19:55 - 20:15 uur

Brazilian F1 Autodromo.jpg

São Paulo - Autodromo José Carlos Pace.jpg

Interlagosoverlay.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Straks ook nog naar maximaal 100 km per uur🤣 😋.

Trouwens Leclerq 10 plaatsen terug i.v.m. nieuwe motor!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
56 minuten geleden zei Tripleboy:

De Formule 1 maakte een plan bekend dat met “onmiddellijke ingang” de CO2-uitstoot van zijn wagens tot nul wil terugdringen tegen 2030. Het wil ook haar evenementen meer milieubewust maken tegen 2025.

https://www.hln.be/sport/formule-1/formule-1-wil-co2-uitstoot-naar-0-brengen-tegen-2030~a012eff1/

Goeie grap! 😄

Formula E?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Tripleboy:

“onmiddellijke ingang” tegen 2030

Wat een tegenstrijdigheid

Ja maar niet nu

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Daar is die typische Hollandse afzeikt mentaliteit weer, heeft iemand het artikel wel doorgelezen.

19 minuten geleden zei luisteraar:

Wat een tegenstrijdigheid

Ja maar niet nu

Hey, zei ik niet hé, wil je reageren gebruik de link naar de redactie van HLN.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nog een paar dagen en dan zal blijken of Ferrari de afgelopen races vals spel heeft gespeeld met het motorvermogen. De laatste race in Texas had Ferrari ineens gebrek aan motorvermogen. Daar zou nog een verklaring voor te geven zijn maar als dat straks in Brazilië ook weer het geval is, dan is het wel duidelijk dat er vals spel is gespeeld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanavond woensdag 13 november om 20.15 uur op RTL Duitsland ""De Michael Schumacher Story""

gevolgd door  ""de 10 grootste Michael Schumacher momenten"" (21.15 uur)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De FIA heeft weer nieuwe regelgeving opgesteld om "vals spel" verder te beperken.  In een nieuwe Technical Directive schrijft de FIA dat iedere soort brandbare vloeistof die vanuit de luchtkoeler, de luchtverzamelaar of het ERS-systeem komt, niet in de verbrandingskamers van de motor terecht mag komen. Dit is strikt illegaal.

Aangezien de beide coureurs van de Ferrari in Brazilië over de Spec 3-motor zullen beschikken, zal het team ditmaal niet met excuses kunnen komen als de snelheid ontbreekt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou, lekker shit weer tijdens de eerste vrije training. Maar ja, die regen hadden ze al voorspelt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ben jij nu Belg of Nederlander

Op 12-11-2019 om 19:49 zei Tripleboy:

Daar is die typische Hollandse afzeikt mentaliteit weer, heeft iemand het artikel wel doorgelezen.

en wees eerlijk

Harry Tuttle Robert DeNiro Brazil.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Albon zet met zijn Red Bull de snelste tijd weg in de eerste vrije training. Max die altijd erg laat vertrekt kon geen tijd meer weg zetten wegens een rode vlag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uur geleden zei Tonskidutch:

ben jij nu Belg of Nederlander

en wees eerlijk

Harry Tuttle Robert DeNiro Brazil.jpg

Het gaat hier over Formule 1, niet over Afzeiken, en veel posten OK, maar dan met inhoud OK.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in