Ga naar inhoud


remschijven


boudeman

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Viel nog vast te stellen of het originele schijven waren, of alternatieve schijven?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaring is dat het ontzettend scheelt van auto tot auto...

Blijkbaar gaan schijven van de VW stal erg snel achteruit... zowel bij mijn vorige auto, een VW Caddy, als bij deze Skoda Fabia gaat het snel...

Ik laat mijn auto altijd in Duitsland onderhouden, en daar zijn ze wel sneller met vervangen dan bv in Nederland, waar men een stuk lakser is, de keuring overigens ook. maar inderdaad, ca 80 000 km... vond ik ook weinig als ik vergelijk met de auto's daarvoor... Maar als de garage, die ik eigenlijk wel vertrouw, zegt en laat zien dat er ribbels in de schijven komen en dat dit niet mag voor de TÜV, dan laat ik ze maar vervangen... Remmen zijn uiteindelijk een belangrijk onderdeel van je auto.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...