Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
MySat

Error c406 canal digitaal op LG-TV

Aanbevolen berichten

Ik werd gebeld door n vriend die een "Error c406"" van canal digitaal krijgt bij het inloggen via de LG TV.

Deze LG heeft WebOS 4.5 en heeft vlekkeloos gewerkt met de 30 dagen gratis optie. Nu hij moet inloggen met zijn valide account, lukt dat via de TV niet meer.

Situatie:

- Lokatie Frankrijk

- Schotel en abo/account by Canal Digitaal

- Inloggen via Iphone/Pc by live.canaldigitaal.nl geen enkel probleem

Via LG TV met app de 30 dagen gratis optie geen probleem tot eergisteren (einde 30 dagen gratis) en nu niet in kunnen loggen op TV met C406 Error op de TV. 

Geen VPN of andere illegale zaken worden hier gebruikt.

Snapt iemand dit, kun je dit uitleggen en heeft iemand tips ? (De helpdesk bellen is al 5 keer gebeurd en daar kom je geen meter vooruit, dus die tip is al passée 😉 )

aangepast door MySat

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De eerste 30 dagen kun je alle zenders ontvangen die Canal Digitaal in hun pakket heeft, na die 30 dagen alleen maar het pakket waar je een abonnement voor hebt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tja, maar dan moet je eerst kunnen inloggen op je TV, toch ;-) En dat is het probleem, lijkt het.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

App wissen en opnieuw installeren lijkt niet te werken. Mogelijk gaan we voor een factory reset van de TV en dan opnieuw proberen. Dank voro de hulp tot op heden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door Sprietje
      De zender Mezzo is sinds vanochtend niet meer te ontvangen met het Rijk abonnement.
    • Door ejdv
      Hallo,

Als ik met de Canal Digitaal App probeer op te nemen (iPadOS 13.3), krijg ik een foutmelding waar ik niks mee kan.
      ”TV Decoder can’t be found”
      Zie aanhang.
      Volgens CD moet dit werken voor mijn abonnement (Riant).
      Live kijken gaat zonder problemen. 

Iemand anders met dit probleem, of iemand waarbij het werkt, op de iPad?

Gegroet,

E.J.

• Door kersen
      Per 1-1-2020 automatisch een prijsverhoging en een nieuw abonnement gekregen. Van hd naar riant. Prima tot zo ver omdat ik dan ook meer zenders zou kunnen kijken. Mij ging het voornamelijk om de insight tv en insight ultra HD zenders. Echter helaas gaat deze vlieger niet op volgens de helpdesk waar ik echt een dag mee het zitten chatten en bellen. Savonds rond 2100 het antwoord. U gebruikt nog een losse kaart en die gebruikt een ander systeem, dus daarom heeft u geen beeld. Ik gevraagd sinds wanneer de losse kaarten niet meer ondersteund worden. Het zou niet verdwijnen en maar voor een paar zenders gelden?  Dat dit niet bekend is gemaakt klopt ook volgens de helpdesk. 
      Lekker duidelijk antwoord na een dag heen en weer appen. 

Toch heb ik mijn twijfels hierover. En vraag mij af of jullie hier ook problemen mee hebben. 

Groet kersen. 

• Door Hans01
      Met een CI module met wereldbol en losse kaart ervaar ik op de Canal digitaal gecodeerde zenders 4 seconden om te zappen .
      Bij free to air 2 seconden .
      Is dit normaal ? En hoe te verbeter als dat kan.

Alvast bedankt voor jullie reacties

• Door Hans01
      Op het kanaal love nature 4k via de zender lijst van Canal digitaal krijg ik een melding dat deze gecodeerd is. (  Ik heb het abbonement  Rijk waar het in zit ) klopt het dat mijn CI module met de wereld bol en losse kaart met mediaguard werkt en niet geschikt is voor deze decodering en dat love nature 4k op Viaacces draait ? 

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid