Ga naar inhoud


Error c406 canal digitaal op LG-TV


MySat

Aanbevolen berichten

Ik werd gebeld door n vriend die een "Error c406"" van canal digitaal krijgt bij het inloggen via de LG TV.

 

Deze LG heeft WebOS 4.5 en heeft vlekkeloos gewerkt met de 30 dagen gratis optie. Nu hij moet inloggen met zijn valide account, lukt dat via de TV niet meer.

 

Situatie:

- Lokatie Frankrijk

- Schotel en abo/account by Canal Digitaal

- Inloggen via Iphone/Pc by live.canaldigitaal.nl geen enkel probleem

 

Via LG TV met app de 30 dagen gratis optie geen probleem tot eergisteren (einde 30 dagen gratis) en nu niet in kunnen loggen op TV met C406 Error op de TV. 

Geen VPN of andere illegale zaken worden hier gebruikt.

 

Snapt iemand dit, kun je dit uitleggen en heeft iemand tips ? (De helpdesk bellen is al 5 keer gebeurd en daar kom je geen meter vooruit, dus die tip is al passée 😉 )

 

aangepast door MySat

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites


Toch wat betere details over de tv

 softwareversie 05.10.25  Model: LG LK5900PLA

 

 

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, maar dan moet je eerst kunnen inloggen op je TV, toch ;-) En dat is het probleem, lijkt het.

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

App wissen en opnieuw installeren lijkt niet te werken. Mogelijk gaan we voor een factory reset van de TV en dan opnieuw proberen. Dank voro de hulp tot op heden

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...