Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Hans01

zap tijd van 4 seconden

Aanbevolen berichten

Met een CI module met wereldbol en losse kaart ervaar ik op de Canal digitaal gecodeerde zenders 4 seconden om te zappen .

Bij free to air 2 seconden .

Is dit normaal ? En hoe te verbeter als dat kan.

 

Alvast bedankt voor jullie reacties

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

je kunt die CI-Cam in de koffie machine hebben of in de TV of in een Satelliet Receiver

maar we weten er niets van of over, omdat je geen enkele informatie aanlevert

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Zoals Tonski zegt: Waar 'woont' die CI nu in? Als hij in een losse ontvanger zit, welk merk en type is dat dan?

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Die zit in een Sony Bravia tv met satelliet ontvanger, aangesloten op Triax schotel 4 lnb  met diseq switch.

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Dan kun je absoluut niets veranderen. Enige optie is de aanschaf van de witte CI. Deze is sneller dan de oude met wereldbol. Echter geen enkele garantie. Je hardware in de TV heeft daar ook nog iets over te zeggen....

Handiger is dan een losse ontvanger. De witte CI kost ca. €59. Een snelle box €100.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

ik gebruik naast de tv ook nog een SAB titan3, die zapt als een speer.....wel met aston module

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

@wanderer,

Quote

De ingebouwde kaartlezer en de Common Interface kunnen gebruikt worden voor het lezen van de CanalDigitaal smartcard

dus is de CI sneller dan de ingebouwde kaartlezer???

apart, wil je dat bevestigen a.u.b.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb o.a. een Samsung-tv met ingebouwde sat-ontvanger. Daarbij maakt het niets uit of je nu de module met wereldbol of de witte module neemt, beide 4 sec. voor gecodeerde zenders en 2 sec. voor ongecodeerde zenders.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

de SAB gebruik ik alleen met de aston module, heb nog nooit de card direct in de SAB lezer gedaan, macht der gewoonte denk ik, kan het nu niet testen, de SAB staat in portugal en ik ben in NL....mijn samsung tv heeft moeite met de wereldbol module (veel "gecodeerde uitzending" melding) vandaar het gebruik van de aston module...

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb 2 aston modules 1x sw 2.22 en 1x sw 2.26, de sw 2.22 zapt probleemloos, de sw 2.26 blijft nog wel eens hangen ("gecodeerd" melding)

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Niet in een TV.... In een VU+ Zero 4K ongeveer 1,5 seconde op een gecodeerd kanaal. Net getest met Love & Nature 4K.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

  • Wie is er online   0 leden

    Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

  • Gerelateerde inhoud

    • Door Sprietje
      De zender Mezzo is sinds vanochtend niet meer te ontvangen met het Rijk abonnement.
    • Door ejdv
      Hallo,
       
      Als ik met de Canal Digitaal App probeer op te nemen (iPadOS 13.3), krijg ik een foutmelding waar ik niks mee kan.
      ”TV Decoder can’t be found”
      Zie aanhang.
      Volgens CD moet dit werken voor mijn abonnement (Riant).
      Live kijken gaat zonder problemen. 
       
      Iemand anders met dit probleem, of iemand waarbij het werkt, op de iPad?
       
      Gegroet,
       
      E.J.
       

    • Door kersen
      Per 1-1-2020 automatisch een prijsverhoging en een nieuw abonnement gekregen. Van hd naar riant. Prima tot zo ver omdat ik dan ook meer zenders zou kunnen kijken. Mij ging het voornamelijk om de insight tv en insight ultra HD zenders. Echter helaas gaat deze vlieger niet op volgens de helpdesk waar ik echt een dag mee het zitten chatten en bellen. Savonds rond 2100 het antwoord. U gebruikt nog een losse kaart en die gebruikt een ander systeem, dus daarom heeft u geen beeld. Ik gevraagd sinds wanneer de losse kaarten niet meer ondersteund worden. Het zou niet verdwijnen en maar voor een paar zenders gelden?  Dat dit niet bekend is gemaakt klopt ook volgens de helpdesk. 
      Lekker duidelijk antwoord na een dag heen en weer appen. 
       
      Toch heb ik mijn twijfels hierover. En vraag mij af of jullie hier ook problemen mee hebben. 
       
      Groet kersen. 
       
    • Door Hans01
      Op het kanaal love nature 4k via de zender lijst van Canal digitaal krijg ik een melding dat deze gecodeerd is. (  Ik heb het abbonement  Rijk waar het in zit ) klopt het dat mijn CI module met de wereld bol en losse kaart met mediaguard werkt en niet geschikt is voor deze decodering en dat love nature 4k op Viaacces draait ? 
       
    • Door MySat
      Ik werd gebeld door n vriend die een "Error c406"" van canal digitaal krijgt bij het inloggen via de LG TV.
       
      Deze LG heeft WebOS 4.5 en heeft vlekkeloos gewerkt met de 30 dagen gratis optie. Nu hij moet inloggen met zijn valide account, lukt dat via de TV niet meer.
       
      Situatie:
      - Lokatie Frankrijk
      - Schotel en abo/account by Canal Digitaal
      - Inloggen via Iphone/Pc by live.canaldigitaal.nl geen enkel probleem
       
      Via LG TV met app de 30 dagen gratis optie geen probleem tot eergisteren (einde 30 dagen gratis) en nu niet in kunnen loggen op TV met C406 Error op de TV. 
      Geen VPN of andere illegale zaken worden hier gebruikt.
       
      Snapt iemand dit, kun je dit uitleggen en heeft iemand tips ? (De helpdesk bellen is al 5 keer gebeurd en daar kom je geen meter vooruit, dus die tip is al passée 😉 )
       
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid