Ga naar inhoud


Het ZDF met een speciale avond over U-Boote (onderzeeërs) met o.a. "Das Boot"


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Die onderbrekingen met reclame zijn langzamerhand door hun lengte, ik heb al eens 9 minuten getimed, behoorlijk storend.

Vooral wanneer een huisgenoot dan naar een ander programma zapt, en je de draad van het verhaal geheel verliest.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De laatste keer dat ik in Nederland was, in September 2019, heb ik op mijn hotelkamer nog eens naar de NL TV gekeken en ik werd stapelgek van de reklame: hoeveelheid, lengte en inhoudelijk.

Nu werk ik zelf voor een commerciele TV zender maar daar is de reklame presentatie aan strenge banden gelegd en is het lang niet zo irretant en storend als op de NL TV.

Daarom ben ik een fan van de Duitse ARD & ZDF. Daar heb je de hele avond kijkplezier zonder ook maar één enkele onderbreking.

 

Maar goed, we dwalen af.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, ceesv zei:

Die onderbrekingen met reclame zijn langzamerhand door hun lengte, ik heb al eens 9 minuten getimed, behoorlijk storend.

Vooral wanneer een huisgenoot dan naar een ander programma zapt, en je de draad van het verhaal geheel verliest.

Ik kijk al lang geen NL tv meer teveel reclame 99% van de tijd staat hier een duitse

zender er op een tip voor ceesv duitsland heeft ook meerdere docu zenders met video berichten ook

over het weer en klimaat

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het gevolg in Nederland is dat steeds meer kijkers deze zenders mijden.

DE programma's zijn het bekijken niet waard en de films zijn door de onderbrekingen niet te volgen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Nu werk ik zelf voor een commerciele TV zender maar daar is de reklame presentatie aan strenge banden gelegd

 

We mogen namelijk niet meer dan 2 minuten onderbreken en in die 2 minuten maximaal 4 reklamespots. Dus 4x 30 seconden. Daar zijn dan weer uitzonderingen op maar in principe moeten we ons daar aan houden. Verder mogen er niet meer dan 3 trailers, teasers, etc. voor of ná het reklameblok uitgezonden worden. Geen blote dames, vrijpartijen en geen schunnige taal. 😂  Ik kan me daar best wel in vinden want dat is in Nederland en andere landen ook erg ver te zoeken tegenwoordig.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Alziendoog zei:

@pollegazon

 

Is dit dan een slap aftreksel van de film uit 1981? Die heb ik namelijk, en kijk die dan liever.

Of is het tenminste een aangename film die met wat nuance bekeken kan worden?

Voordat ik me een heel weekend suf zit te staren op een B film.....

 

 

Ik vond de film beter, dit is een geromantiseerd verhaaltje van Sky voor het niet al te kritische publiek.

 

Twee voorbeeldjes van het niet altijd even realistisch zijn.

 

La Rochelle was vanwege de duikbootbasis een relatief belangrijke stad voor de Duitsers, met redelijk wat manschappen. Dan blijkt het toch vrij straf dat de SD Ausland (Sicherheitsdienst, verantwoordelijk voor het inwinnen van informatie) onder al haar manschappen niemand beschikbaar had die EN Duits EN Frans kon. Resultaat: ze rekruteren een wellicht nooit gescreende Frans-Duitse die de vaak gewelddadige ondervragingen van opgepakte verzetslieden moet bijwonen als vertaalster.

 

De U-boot waar zich de actie afspeelt moet midden op zee een gevangen genomen Amerikaan gaan uitwisselen met een gevangen genomen U-bootkapitein die verblijft op een Amerikaans vrachtschip, dat van op korte afstand begeleidt wordt door torpedojagers. Ja hallo 😉

aangepast door pollegazon
taalfoutje
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, ceesv zei:

Het gevolg in Nederland is dat steeds meer kijkers deze zenders mijden.

DE programma's zijn het bekijken niet waard en de films zijn door de onderbrekingen niet te volgen.

 

Hoe minder kijkers, hoe minder reclame inkomsten, hoe meer reclametijd.

 

Ze snappen het werkelijk niet ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En steeds hogere doorgifte vergoedingen als verkapt kijk en luistergeld.

Totdat de stekker eruit gaat.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat is hier al gebeurd.. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...