Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

38,8 buiten, 27,2 binnen.

We naderen buiten de 40 Graden.

 

Het record van mijn weerstation op deze locatie is 39,9 Graden C. op 7 augustus 2020

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, ceesv zei:

38,8 buiten, 27,2 binnen.

We naderen buiten de 40 Graden.

 

Het record van mijn weerstation op deze locatie is 39,9 Graden C. op 7 augustus 2020

 

Je record gaat eraan denk ik.  Waar ergens in La France is dat? Omdat ik de Franse weerberichten zag en voor morgen geven ze in de centrale en noordelijke departementen  meer dan 40

 

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kutmiljaar , vandaag nog tot 19h00 , zeker +33°C !!

Morgen piekmomenten 38°C , tussen 15h30 & 18h30 !!

Vanaf 10h30 = 30°C , pas na 22h30 net onder de 30°C !!

Zelfs mijn katten zoeken de verkoeling op , heb er zelfs een windmolentje bijgezet !!

  • Like 1

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
49 minuten geleden, astro iris zei:

Je record gaat eraan denk ik.

 

Nee, het record is vandaag niet gebroken, 39,7 om 16:40 uur.

Op dit moment is de temperatuur aan het zakken, actueel is het 39,6 Graden

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, ceesv zei:

 

Nee, het record is vandaag niet gebroken, 39,7 om 16:40 uur.

Op dit moment is de temperatuur aan het zakken, actueel is het 39,6 Graden

 

Morgen zijn het vooral de departementen in centraal, noord en oost Frankrijk die de veertigers krijgen.

 

12 minuten geleden, cookie monster zei:

Kutmiljaar , vandaag nog tot 19h00 , zeker +33°C !!

Morgen piekmomenten 38°C , tussen 15h30 & 18h30 !!

Vanaf 10h30 = 30°C , pas na 22h30 net onder de 30°C !!

Zelfs mijn katten zoeken de verkoeling op , heb er zelfs een windmolentje bijgezet !!

Hier in de tuin een water teiltje meer geplaatst voor de vogeltjes, was drummen bij dat ene. Mussen, mezen, merels, lijsters, tortels, houtduiven, eksters en zelfs een groene specht voldoen zich aan het water.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, astro iris zei:

Hier in de tuin een water teiltje meer geplaatst voor de vogeltjes

Hier op het dak achter mij mogen wij niks zetten , maar ook dat valt op te lossen !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
2 uren geleden, ceesv zei:

 

Nee, het record is vandaag niet gebroken, 39,7 om 16:40 uur.

Op dit moment is de temperatuur aan het zakken, actueel is het 39,6 Graden

Er kwam toch nog een staartje hitte, het plaatselijke record is geëvenaard.

Om 17:50 uur tikt het kwik in de thermometer hut van mijn zuidelijke weerstation 39,9 graden C. aan.

Dit weerstation is pas 2,5 jaar actief.

 

Mijn andere weerstation in Nederland , ongeveer 1.000 km noordelijk tikte om 19:00 uur 35,7 graden C. aan.

Het record daar staat op 41,7 Graden c. op 25 juli 2019 om 16:35

Dit station is al bijna 10 jaar actief.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, astro iris zei:

Morgen zijn het vooral de departementen in centraal, noord en oost Frankrijk die de veertigers krijgen.

 

Hier in de tuin een water teiltje meer geplaatst voor de vogeltjes, was drummen bij dat ene. Mussen, mezen, merels, lijsters, tortels, houtduiven, eksters en zelfs een groene specht voldoen zich aan het water.

Hier heb ik ook een paar ovenschalen met water neergezet voor de vogeltjes, die zijn er blij mee.

aangepast door Donkeyman
  • Like 1

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...