Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Na 3 jaar en 200 pagina's aan bijdragen gaan we hier weer verder met het weer!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

De komende dagen is de voorspelling dat het kouder gaat worden en er zelfs wat witte neerslag kan blijven liggen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh? gaat het dan toch nog winter worden? Volgens mij hoort het voorjaar inmiddels in te vallen. Vorig jaar was het rond deze tijd 18 graden.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, drz zei:

Huh? gaat het dan toch nog winter worden? Volgens mij hoort het voorjaar inmiddels in te vallen. Vorig jaar was het rond deze tijd 18 graden.

Tja, de Japanse kers van de buren heeft inmiddels bloemen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, voor de natuur is het koude weer nu niet bevorderlijk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, ceesv zei:

De komende dagen is de voorspelling dat het kouder gaat worden en er zelfs wat witte neerslag kan blijven liggen.

Voor zover ik heb vernomen, alleen in Zuid Limburg en België, en of het blijft liggen, is de vraag. Het vriest immers niet.

 

In noord Nederland schijnt nu de zon, maar het heeft de hele ochtend behoorlijk geregend. 

Gelukkig is de windrichting zodanig, dat men bij Lauwersoog naar hartelust kan spuien.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier vanmorgen erg veel wind. Wilde de deur aan de westkant open doen om de vogels hun dagelijkse voorraad te geven, haalde de grendels eraf en duwde maar hij ging niet open. Dacht dat hij nog op het normale slot zat, maar het was de wind. De windmeter tolde als een gek.

Momenteel rustig en vrijwel geen regen vandaag, dit itt. gisteren. Toen is er 2cm gevallen. Zoiets als de 2 afgelopen zomers in 2 maand.

Er staat zowaar weer eens een beetje water in de sloot hiernaast, een dm of zo.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Eduard07 zei:

Voor zover ik heb vernomen, alleen in Zuid Limburg en België, en of het blijft liggen, is de vraag. Het vriest immers niet.

 

In noord Nederland schijnt nu de zon, maar het heeft de hele ochtend behoorlijk geregend. 

Gelukkig is de windrichting zodanig, dat men bij Lauwersoog naar hartelust kan spuien.

Hier in Noord Oost Overijssel net andersom. Spuien gaat hier met de Vecht niet lukken, die is al buiten zijn oevers getreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, leuk, bloeitijd november/december met wat nabloei.

Eens kijken of ik hier nog een plek in de tuin kan vinden.

Heb hier als winterbloeiers natuurlijk de toverhazelaar (zorg wel voor de goeie die z'n bladeren verliest en de warmgele kleur heeft want ik heb ook een Hamamelis intermedia die stukken minder is), de naaktbloeiende jasmijn en de Viburnum bodnantense die heerlijk geurt, ook een aanrader.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...