Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

In het begin toen we naar hier verhuisden, hadden we spanningsprobleem.  Metingen gaven om 19u 's avonds 203v en om 22u 's avonds was die gestegen naar 238V. resultaat veel lampen die de geest gaven.  Wij wonen namelijk vlak bij een elektriciteitscabine. Later werden aanpassingen gedaan aan cabine en het probleem stelde zich niet meer. intussen hadden alle lampen, een tv toestel, een boiler en een oven reeds na een achttal jaar de geest gegeven.  Vergoedingen hiervoor nooit gekregen.

1 uur geleden, cookie monster zei:

Ik woon in die donker bruine Westhoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maar hij woont wel in het stukje België waar ze het meeste mooie weer hebben  😉

 

18 minuten geleden, cookie monster zei:

Da's werkelijk klote !!

 

 Maar hij woont wel in het stukje België waar ze het meeste mooie weer van het hele land hebben  😁

 

3 uren geleden, astro iris zei:

Ik woon in die donker bruine Westhoek.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mijn Nederlandse weerstation had deze maand 25,2 mm. dit jaar totaal 360 mm.

Mijn 1.000 km zuidelijk gelegen weerstation had deze maand 5mm neerslag, totaal dit jaar is 394 mm.

 

De komende 2 weken wordt elke dag 30 + graden verwacht.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag 1 augustus viel hier in de vroege morgen 1,5 mm regen.  Maar met de 28° van gisteren en de 31° van vandaag, is dit al meer dan verdampt. De verwachte regen van morgen donderdag, gaat ons weer voorbijgaan. De voorspellingen geven buien op donderdagavond en nacht in midden en oost België.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
35 minuten geleden, Tonskidutch zei:

doe mij maar een week cryogene opslag vanaf de 8e augustus

Je kan je hier melden.

 

https://nl.indeed.com/Vrieshuis-vacatures?vjk=860da59610ac6b62

  • Haha 2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...