Ga naar inhoud


halvering verkeersongevallen


joker55

Aanbevolen berichten


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Mag ik dan concluderen dat de premies voor autoverzekeringen zullen dalen? :P

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tonskidutch zei:

je hebt niks aan een verzekering als je doodgaat

nee, maar je hebt wel wat aan een premieverlaging als je de premie moet betalen...

En als de titel van dit topic juist zou zijn, moet er minder schade uitgekeerd worden.... dus zijn de kosten van de maatschappijen lager... en kan de premie omlaag.

En ik kan me voorstellen dat er minder schade is, als vrijwel iedereen thuis blijft...

 

3 uren geleden, Tonskidutch zei:

wat heb je aan een autoverzekering als fietser omdat evenveel fietsers als automobilisten (volgens het CBS) een dodelijk ongeval hebben?

als automobilist moet je evengoed voor een fietser betalen als je hem aanrijdt... ondanks dat fietsers een schoolvoorbeeld van roekeloosheid achter het stuur zijn. Die mensen denken dat alles kan en mag, en dat de automobilist overal de schuld van is... Uiteraard zijn er goed oplettende en regels volgende fietsers... maar het is een uitstervend ras...

Als ik vergelijk hoe wij / ik vroeger naar school fietste en als ik zie wat er nu gebeurt op straat..... velen vragen er om om doodgereden te worden.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over doodrijden gesproken, vanmorgen op de 'brommer' klapte ik zowat op een stomme koe met lang blond haar in een omgebouwde Fiat Panda (500) die niet keek waar ze de weg op ging..

Velen vragen er niet om om doodgereden te worden, velen worden doodgereden door slome huppelkutten in auto's die in een vuilniscontainer horen!

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...