Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten


2 minuten geleden, edbe zei:

 

om die redenen ben ik ook jaren geleddn overgestapt naar eigen abbo op TvV

In de tijd dat wij geruild hebben was dat nog niet mogelijk ....is meer dan 10 jaar geleden ik heb de gegevens van die persoon ook niet meer helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Terradon zei:

Ik heb alles opgezegd dus zijn geen actieve kaarten meer dus denk niet dat je die nog op naam kunt zetten .

Als ze willen uitfaseren zullen ze deze kaarten natuurlijk nooit meer op naam zetten he . 

Als je nu bv na een jaar terug bij de club zou gaan , kan je zeker je eigen kaarten terug laten activeren met je nieuwe abonnement . Op iemand anders is een ander verhaal.

Het zijn jou gekochte kaarten en zijn je eigendom.  Dan kan het dus wel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, chukky2 zei:

Als je nu bv na een jaar terug bij de club zou gaan , kan je zeker je eigen kaarten terug laten activeren met je nieuwe abonnement . Op iemand anders is een ander verhaal.

Het zijn jou gekochte kaarten en zijn je eigendom.  Dan kan het dus wel.

 

Nou ik heb net het abo wat ik bij Ziggo wou afsluiten alweer opgezegd omdat ik de mediabox xl krijg in plaats van de next nog niks ontvangen en alweer weg he ...kennelijk willen ze je niet meer als klant nou prima ben ik wel weg hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Terradon zei:

Nou ik heb net het abo wat ik bij Ziggo wou afsluiten alweer opgezegd omdat ik de mediabox xl krijg in plaats van de next nog niks ontvangen en alweer weg he ...kennelijk willen ze je niet meer als klant nou prima ben ik wel weg hoor. 

En wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziggo spant wat dat betreft voor mij wel de kroon vanwege het snelle internet ben ik daar ooit eens begonnen toen nog UPC, verleden jaar kwam die Next ik dacht ok laat eens proberen nou toen bleken dus alle eerder afgemaakte afspraken met UPC ook niet meer geldig wel werden mij nog twee nieuwe Next opgestuurd terwijl ik dus al opgezegd had, nu wil ik na bijna een jaar weer een abo afsluiten maar krijg dan die 10 jaar oude meuk weer aangeboden dus laat maar ....  

4 minuten geleden, astro iris zei:

Tja los internet is een optie, maar kan je dan als Nederlander ook kijken naar bijvoorbeeld de Belgische nationale zenders?.

Ach we hebben nog ip tv digitenne enz....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je het komt er eigenlijk op neer dat providers menen de wijsheid in pacht te hebben ze roepen we stoppen met deze zenders en voegen deze toe zeg niks wees tevreden, nou dat werkt niet meer tegenwoordig zeer zeker voor mij niet, ik betaal "grof" voor een pakket dus lever wat je aanbied anders ben ik weg zo simpel is het.    

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn we ook niet een beetje verwend geraakt? ik herinner mij als kind dat we hier keken naar twee zenders TF1 en BRT (nu VRT),  later kwam daar het tweede Franse net Antenne 2 bij, nog later RTBF en begin jaren 70 plaatste iedereen hoge antennes en kon je kijken naar Nederland 1 en 2 en ook hier naar BBC1 en 2 en ITV, intussen was ook Fr3 bijgekomen. beetje bij beetje werden we meer eisend, toen kwam de kabel en opeens hadden we 26 kanalen, intussen hadden we kleuren tv en moesten we ook niet meer uit onze zetel komen om de switchen van zenders. toen kwamen de satelliet providers en plots keek je naar de wereld. 5000 zenders en wat blijkt, onze honger is nog steeds niet gestild.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, astro iris zei:

Zijn we ook niet een beetje verwend geraakt? ik herinner mij als kind dat we hier keken naar twee zenders TF1 en BRT (nu VRT),  later kwam daar het tweede Franse net Antenne 2 bij, nog later RTBF en begin jaren 70 plaatste iedereen hoge antennes en kon je kijken naar Nederland 1 en 2 en ook hier naar BBC1 en 2 en ITV, intussen was ook Fr3 bijgekomen. beetje bij beetje werden we meer eisend, toen kwam de kabel en opeens hadden we 26 kanalen, intussen hadden we kleuren tv en moesten we ook niet meer uit onze zetel komen om de switchen van zenders. toen kwamen de satelliet providers en plots keek je naar de wereld. 5000 zenders en wat blijkt, onze honger is nog steeds niet gestild.

Misschien maar aan de andere kant word er van ons ook verwacht dat we met de tijd meegaan ergo....... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die progressie ook meegemaakt (van 1961). We hadden A. Het voordeel van de jeugd (alles op TV was nieuw en dus leuk). B. Geen of weinig reclame. Heb nog steeds liever 'oude meuk' zonder reclame dan die pulp die tegenwoordig op het scherm op diverse zenders in den treure herhaald wordt..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satellitetv

Veel mensen zullen vooral Eurosport 1 en 2 gaan missen, wegens de tenniswedstrijden etc. Opvallend is dat deze zenders volledig verdwijnen uit het aanbod van Canal Digitaal en Tv Vlaanderen. Dan heb je enkel nog de kabel tv als alternatief...dat kan toch niet de bedoeling zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...