Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten

4 uren geleden, grondstof zei:

Het zijn de enige zenders die nog het aankijken waard zijn. NPO staat onder druk en moet stoppen met amusement van de regering. RTL heeft zijn "sterren" zien vertrekken naar SBS/Talpa waar ze weinig tot geen succes hebben ondanks het geld wat er in gepompt is.

Daardoor zie je bij RTL oude programma's na jaren opnieuw in een bijna gelijk jasje weer opduiken.

Bij SBS idem omdat ze toch RTL na willen blijven doen.

Bij beide zenders kinderachtige avondvullende programma's die eerder bij het kinderuurtje thuis horen dan dat ze serieuze kijkers kunnen trekken.

Als de plannen door gaan kan satelliet TV v.w.b de Nederlandse uitvoering wel stoppen en canaal digitaal ophouden te bestaan denk ik.

Gelukkig hebben we 28.2 oost waar een aantal programma's FTA te volgen zijn. 

 

 

😜  je moet hier eens 10 jaar terug gaan op dit forum ..

Toen waren al leden die zeiden dat het einde van canaldigitaal nabij was . Lol 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Joyne geeft Discovery nog gewoon door en ziet geen reden om Discovery te weren.

 

Bron: Joyne.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het verschil tussen Joyne en Canaldigitaal is, dat bij Canaldigitaal het contract afliep en opnieuw onderhandeld moest worden, waarbij Discovery fors meer geld verlangt.

 

Joyne hoeft nog niets te onderhandelen, hun contract verval datum duurt nog even.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joyne gaat gewoon het zelfde probleem krijgen met Discovery als Canal Digitaal nu heeft. Enkel zien velen niet verder dan hun neus lang is en reageren direct op dergelijke berichten met opzegging van hun abonnement en dat terwijl de onderhandelingen met Canal Digitaal nog in volle gang zijn en er dus nog vanalles kan veranderen in de komende weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Iedereen moet doen wat hem goed dunkt.

 

Maar inderdaad, overhaaste besluiten zijn niet verstandig.

Na opzeggen er achter komen dat het bij andere providers ook geen rozengeur en maneschijn is helpt je niet echt verder.

 

Maar het opzeggen geeft je wel even een goed gevoel.😎

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, ceesv zei:

Maar het opzeggen geeft je wel even een goed gevoel.😎

en daarna zit je met een kater .....

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan natuurlijk de vraag of Discovery ook gaat stoppen bij Ziggo, want dat zal echt een nekslag zijn voor de weinige mensen die nog tv kijken.

...tenminste, in Nederland dan, want de rest van europa houdt natuurlijk nog gewoon de discovery kanalen.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, drz zei:

En dan natuurlijk de vraag of Discovery ook gaat stoppen bij Ziggo, want dat zal echt een nekslag zijn voor de weinige mensen die nog tv kijken.

...tenminste, in Nederland dan, want de rest van europa houdt natuurlijk nog gewoon de discovery kanalen.

 

Ze verdwijnen niet bij Ziggo of Telenet in Vlaanderen.  Eén van de aandeelhouders is dezelfde als bij Discovery.

Althans:

 

John Malone controls Liberty Global and is a big shareholder in Discovery.

 

En Liberty Global is de belangrijkste aandeelhouder van Ziggo en Telenet

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb zonet de officiële email gekregen van TVV, met de vermelding van de nieuwe zenders BBC FIRST, BBC Entertainment, Fightbox en MENT, en het verdwijnen van de Discovery kanalen.

Zelfs als de onderhandelingen met Discovery toch nog zouden slagen, dan zie ik ze niet terugkomen op hun andere belofte, dus volgens mij komen die nieuwe kanalen er sowieso bij.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de mazzel dat ik dicht aan de kust woon. De UKbeam van Astra 2 komt hier loeihard binnen. Aan BBC-en geen gebrek. Voor MIJ persoonlijk dus oninteressant dat die nu met veel poeha worden aangeboden. 
 

Het is een beetje hinderlijke zelfverheerlijking van M7. Een deel komt uit eigen doos van SkyLink. Kost ze geen dubbeltje extra. Vaak zonder ondertiteling of je moet goed Tsjechisch spreken. Zelfde als Docubox HD (die geen HD is) en UP (ooit) en FilmEurope (ooit)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben nog niet geleerd:

 

Een sport zender verdwijnt, dus geven ze een nieuwe.  Sport is sport denken ze.

Alleen bv tennis vervangen door boxing of worstelen werkt niet.  Er zullen natuurlijk wel enkele fans zijn van Fightbox.  Alleen denk ik niet dat het de grote massa is.

Hetzelfde indertijd met Film Europe.  Het type films dat daar te zien is, zijn films die prijzen wegkapen op de film tornooien zoals Cannes, Berlijn e.d.  Echter waarnaar geen hond in de cinema gaat kijken, en dus ook niet op TV.

 

 

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mimisiku zei:

Ik heb de mazzel dat ik dicht aan de kust woon. De UKbeam van Astra 2 komt hier loeihard binnen. Aan BBC-en geen gebrek. Voor MIJ persoonlijk dus oninteressant dat die nu met veel poeha worden aangeboden. 
 

Het is een beetje hinderlijke zelfverheerlijking van M7. Een deel komt uit eigen doos van SkyLink. Kost ze geen dubbeltje extra. Vaak zonder ondertiteling of je moet goed Tsjechisch spreken. Zelfde als Docubox HD (die geen HD is) en UP (ooit) en FilmEurope (ooit)

Maak niet uit of je aan de kust woond hoor. 

Hier ook loeihard binnen van 28 graden, schotel 46cm limburg belgie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...