Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Sterker nog er zijn zelfs verdwenen klanten die al opgezegd hebben bij de concurrent, omdat het daar nog slechter was.

 

Op 1 juli weten we meer.

  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Of gaan opzeggen.....

Het kan nog alle kanten op gaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan, maar dan hadden ze beter zich even kunnen bezinnen.... Bij CDS hanteren ze een vast contract van 1 of 2 jaar (behoudens de Flex abo's). Je raakt dus A. je maandelijkse opzegtermijn kwijt en B. Heractiveringskosten per kaart (alhoewel de WebCare meestal erg coulant is.)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bezinnen had gekund, maar in die email aan de klanten staat dat Discovery verdwijnt uit het zenderpakket.

 

"Daarnaast verdwijnen per 1 juni de zenders van Discovery uit ons zenderpakket. Dit betekent dat de zenders Discovery Channel, Discovery HD Showcase, Animal Planet, Eurosport 1 en 2, Investigation Discovery en TLC dan niet meer beschikbaar zullen zijn."

 

En misschien vervallen er nog meer zenders kunnen ze opnieuw opzeggen.

 

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-5-2020 om 10:03, Sprietje zei:

Er verdwijnen dus 7 zenders en er komen maar 4 nieuwe voor terug. Geweldig nieuws hè Canal Digitaal!

 

En er waren al eerder zenders verdwenen. 

Dan zouden er andere zenders omgezet kunnen worden van SD naar HD. 

Of gaat er weer een transponder afgestoten worden? Want bij minder klanten moet er ook bezuinigd worden op de uitgaven....   

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wie het eerst beweegt heeft verloren!

Wanneer alle providers een lijn trekken, zal Discovery en Co. hun eisen moeten matigen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Penthe zei:

Ik lees vandaag dat Ziggo nu het zelfde verhaal heeft met Fox en dat Fox daar waarschijnlijk op zwart gaat. We gaan het allemaal meemaken of niet.

 

Dat komt omdat Fox het de vorige keer is gelukt, dus die proberen het uiteraard weer! En ze gaan ervan uit dat het ze nu wéér lukt...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zwaai ze met alle plezier beiden uit. Fox zal ik geen traan om laten en discovery vindt ik jammer maar dat doet even zeer maar dat gaat wel weer over.

Bottom line is dat ik een gloeiende pesthekel heb aan afdwingen zoals het nu gedaan wordt door de content providers.

Dan maakt het mij niet meer uit of het om veel of weinig geld gaat maar puur om het principe.

Zelfs als ze dan het conflict zouden bijleggen zou ik die content partij wieberen omdat ik er domweg geen zaken meer mee zou willen doen.

Maar goed, dat is iets wat ik persoonlijk zou kunnen doorvoeren maar zakelijke gezien uiteraard een onverstandig besluit immers van principes rookt de schoorsteen niet.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn 'reclameterroristen'. Als ze weggaan uit Europa missen ze meteen ook hun reclameinkomsten uit die regio. Al miljoenen verloren door hun Olympische Spelen 2020 deal en dan ook nog hun inkomsten uit reclame. Ze schieten zich in hun eigen voet. De providers hier zouden wel dom zijn om die derving te gaan betalen! Dat is met €10 per abonnee meerprijs écht niet opgelost!

Ik zou zeggen tegen M7, Ziggo, Joyne en wie nog komt: gewoon poot stijfhouden en gooi ze er maar af. Laat het die Amerikanen maar voelen! En als ze met hangende pootjes smeken om weer terug te komen kunnen WIJ de eisen stellen.. En anders gaan ze maar lekker failliet! Gebeurt met iedere firma die geen geld meer heeft...

  • Like 1
  • Bedankt 1
  • Haha 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...