Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten

22 minuten geleden, Mimisiku zei:

Ik heb die progressie ook meegemaakt (van 1961). We hadden A. Het voordeel van de jeugd (alles op TV was nieuw en dus leuk). B. Geen of weinig reclame. Heb nog steeds liever 'oude meuk' zonder reclame dan die pulp die tegenwoordig op het scherm op diverse zenders in den treure herhaald wordt..

1961 is ook mijn bouwjaar ......

Link naar reactie
Delen op andere sites


5 minuten geleden, satellitetv zei:

Veel mensen zullen vooral Eurosport 1 en 2 gaan missen, wegens de tenniswedstrijden etc. Opvallend is dat deze zenders volledig verdwijnen uit het aanbod van Canal Digitaal en Tv Vlaanderen. Dan heb je enkel nog de kabel tv als alternatief...dat kan toch niet de bedoeling zijn?

Het boeit ze niet ik heb telefonisch opgezegd en er werd niet eens gevraagd om welke reden ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Complottheorie aan:

 

Soms lijkt het alsof Joyne opgericht is door de contentaanbieders om CD telkens in een slechte onderhandelingspositie te plaatsen. Met Fox voor de voetbalafdracht, nu met prijsverhoging voor Discovery. Wat wordt het volgende. 2 transponders op een satelliet voor Oesbekistan is natuurlijk spotgoedkoop :D

 

complot uit

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welnee Nederlanders zijn gierig en willen veel voor weinig, Joyne hoopte volgens mij gewoon goedkoper te kunnen zijn maar dat kunnen ze niet want er is vrijwel geen prijsverschil tussen de twee met CD nog altijd met een hoger aanbod aan zenders. Ook Joyne krijgt straks te maken met een nieuw kontrakt met Discovery mochten ze die zo gewoon aannemen wordt Joyne ineens een stuk duurder per maand. Maar om eerlijk te zijn zal ik die 99.9% herhaal zenders echt niet gaan missen en Eurosport ook niet met om elke 5 minuten een reclame blok waardoor je van ellende je TV uitzet. In mijn ogen moet Discovery CD betalen om doorgegeven te kunnen worden.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Satterdam zei:

Misschien moeten de providers hun handen ineenslaan tegen deze zenders en anders moet wettelijk geregeld worden dat zenders niet betaald worden door providers voor doorgifte.

1. Mag niet vanwege kartelvorming

2. Mag niet vanwege marktwerking

 

Je hebt wel gelijk maar ook die anderen zullen moeten betalen of gratis ter beschikking stellen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. kartelvorming heeft alleen betrekking op de verkoopprijs. Daarover mogen geen afspraken door bedrijven samen gemaakt worden. Samen inkopen mag wel. Anders zou de superunie niet kunnen bestaan, samenwerking van onafhankelijke supermarkten die samen producten inkopen.

 

2. dat is een drogreden , je kunt dat prima wettelijk regelen. niets is onmogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Terradon zei:

Ik heb alles opgezegd dus zijn geen actieve kaarten meer dus denk niet dat je die nog op naam kunt zetten .

Als ze willen uitfaseren zullen ze deze kaarten natuurlijk nooit meer op naam zetten he . 

 

Opgezegde CD-kaarten blijven op je naam staan en kunnen opnieuw gebruikt worden voor zover ik weet.

Je kan (dus) je kaart ook verkopen mits je daarbij ook het smartcard overnameformulier ondertekend bij geeft.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satellitetv

Ach ja..iedereen heeft zijn voorkeuzezenders en iedere aanbieder heeft zijn eigen aanbod. Uiteindelijk ben ik nog erg gelukkig met satelliet tv in België: +400 gratis zenders, toegang tot de Nederlandse commercieel zenders (wat uitgesloten is via de kabel) en de prijs valt nog mee (voor mij) 20 euro per maand. Als je in België via Telenet TV wil (via de kabel) betaal ja al snel +50 euro per maand voor de standaard openbare zenders. Daar ben je snel op uitgekeken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh! Mijn Joyne opmerking heeft geleid dat het forum geheel off topic gegaan is. Toch wil ik nog opmerken dat zowel Eurosport als Discovery nog gewoon op Joyne te ontvangen zijn. Natuurlijk ook via de kabelaar Ziggo en Glasvezelaar KPN en cs. Persoonlijk heb ik al jaren iets tegen CD. Ze zijn duur en volledig onbetrouwbaar. Maar dit is maar mijn mening.

Maak het onmogelijke mogelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, astro iris zei:

@ Penthe,, Die reclameblokken bij Eurosport zijn inderdaad vervelend, om nog te zwijgen van sommige commentators.

Via de player schijnt geen reclame te zijn. Uiteindelijk hebben ze liever dat je daar een abonnement neemt natuurlijk. Lijkt ook de toekomst te worden.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is maar marketing... Nu verkopen onder het mom van geen reclame en x-€ per maand scoren. Zodra de inkomsten uit lineaire TV flink zijn teruggevallen (steeds minder aansluitingen) springen ze gewoon over naar de IPTV variant. Trucje waarvan ze weten dat het werkt en ze ook gewoon blijven uitmelken! Bedenk goed dat deze vorm van werken gewoon hun verdienmodel is, zonder reclameinkomsten kunnen ze de uitzendrechten niet betalen omdat in de sportbranche exhorbitante bedragen worden geëist. Geen reclame, geen sport. Zonder sport..daaaaaaag zender...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inhoudelijk: de programma's zijn in grote lijnen elders te ontvangen op een satelliet. Het wielrennen veelal bij VRT of NOS. In extremis op de Duitse Eurosport en ik meen ITV ook wel eens.

 

Per saldo kan je dan weinig missen. Echter: heb je de satelliet in je ontvangst installatie, weet je van het bestaan af van aantal zenders (want canal digitaal ontvangers hebben een vaste lijst en zelf geen idee of alle beschikbare zenders er wel in staan......en veel mensen zoeken vaak niet verderop, met een vrije ontvanger is dat allemaal wat makkelijker).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...