Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten

9 uren geleden, Mimisiku zei:

Ik heb de mazzel dat ik dicht aan de kust woon. De UKbeam van Astra 2 komt hier loeihard binnen. Aan BBC-en geen gebrek. Voor MIJ persoonlijk dus oninteressant dat die nu met veel poeha worden aangeboden. 

Inderdaad veel BBC-en, maar deze twee kun je niet vrij ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is ook niet nodig: de Freesat levert de rest. BBCFirst is gewoon onze BVN.  

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

als je geen kabel hebt of 9 oost niet kan ontvangen en je kunt niet zonder bestaat de mogelijkheid  om de discovery zenders en eurosport

te ontvangen via digitenne.

 

ben trouwens benieuwd hoelang het contract van deze zenders bij digitenne nog doorloopt.

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satellitetv

@Blockbusters: 

De Duitse zenders (o.a Eurosport, RTL...etc) zullen volgens mij niet lang meer free to air zijn. Hun HD variant (via Sky Germany) zijn reeds gecodeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, satellitetv zei:

@Blockbusters: 

De Duitse zenders (o.a Eurosport, RTL...etc) zullen volgens mij niet lang meer free to air zijn. Hun HD variant (via Sky Germany) zijn reeds gecodeerd.

Dat vraag ik me af. Satelliet is de grootste in Duitsland en iedereen werkt daar met FTA ontvangers.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Mimisiku zei:

Is ook niet nodig: de Freesat levert de rest. BBCFirst is gewoon onze BVN.  

zal wel zijn !

BVN is een verzameling van praatprogramma's. BBC FIRST is een verzameling van de beste dramaseries. OK, die kun je ook via de FTA BBC zenders bekijken, als je tenminste de astra2 kunt ontvangen én je dagelijks de EPG nagaat om die dramaseries terug te vinden. Bij FIRST zijn ze al verzameld én je hebt nederlandstalige ondertitels. Het enige vervelende is dat je bij FIRST ook reklameonderbrekingen hebt. Idem ditto voor BBC Entertainment waar de beste amusementsprogramma's verzameld zijn.

geen appelen met peren vergelijken, hé !

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat over Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.

et cetera kan alles betekenen en dus kun je ook etc. weglaten

 

het is nog niet besloten wie weg gaat of gaat verdwijnen

dan sleep ook niet andere zenders erbij, want dat maakt het heel verwarrend

aangepast door Tonskidutch

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

er verdwijnen zenders, maar er komen er ook nieuwe bij. Ik sleep er niks bij, het ene hoort bij het andere, en het wordt ook zo meegedeeld in de officiële communicaties van CD en TVV.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...