Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten

Ach weet je ergens trek je een lijn das je grens, en het is niet alleen discovery maar ook eurosport en ik ben een motorsport liefhebber dus tja en natuurlijk weet ik ook dat er veel via de duitse kanalen is te bekijken en duits is voor mij echt geen probleem, wel een probleem is dat je een pakket hebt afgenomen deze steeds duurder word je totaal geen zeggenschap hebt en er voor jou bepaald word wat je zou mogen zien ......das mijn grens zijn namelijk tegenwoordig erg veel andere aanbieders voor tv .  

Link naar reactie
Delen op andere sites


6 minutes ago, Terradon said:

Ach weet je ergens trek je een lijn das je grens, en het is niet alleen discovery maar ook eurosport en ik ben een motorsport liefhebber dus tja en natuurlijk weet ik ook dat er veel via de duitse kanalen is te bekijken en duits is voor mij echt geen probleem, wel een probleem is dat je een pakket hebt afgenomen deze steeds duurder word je totaal geen zeggenschap hebt en er voor jou bepaald word wat je zou mogen zien ......das mijn grens zijn namelijk tegenwoordig erg veel andere aanbieders voor tv .  

In het Kontrakt van Canal Digitaal staat dat ze zenders kunnen toevoegen of mogen weghalen, daar heb je zelf je handtekening onder gezet. Daarnaast moet Canal Digitaal minimaal een maand voor de veranderingen ingaan dit aan de klant melden, maar de onderhandelingen zijn nog in volle gang er kan dus nog vanalles veranderen in die maand tijd. Ik bedoel ik had zelf nog wel even afgewacht voor ik de boel zou gaan opzeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt maar ik was niet geïnformeerd en cd deelde mij dus gister 1 mei  omdat ik gebeld had  mee dat de veranderingen per 1-6 ingaan vandaar dat ik ook per direct kon opzeggen mijn contract liep nog tot eind augustus....klein beetje kennis van de wet en regelgeving is wel handig dan he....😆 

aangepast door Terradon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even het complete topic doorgelezen.

 

De ene zender ziet dat de andere zender steeds meer geld kunnen vragen, de ergste is FOX Sports die inmiddels niet meet weten wat ze moeten uitzenden.

 

Wordt het niet eens tijd dat wij als kijkers betaald gaan worden voor al die zwaar, lange en vooral irritante reclame blokken?!

 

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep content aanbieders spelen hoog spel providers zoals cd proberen de kosten te drukken maar wij als consument zijn de dupe das de moraal van het verhaal, wij staan namelijk onderaan de lijst maar betalen per jaar steeds meer voor hetzelfde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Joyne heeft voor velen het nadeel dat door het verplichte CI module je minder flexibel bent bij het gebruik van de mogelijkheden van je eigen ontvanger.

 

Ook de overstap kosten, aanschaf ci module, zijn een belemmering.

Verder zullen velen de schotel configuratie ingrijpend moeten veranderen.

 

Ook Joyne zal bij het aflopen van de overeenkomst tegen de eisen van Discovery en Co aanlopen.

De laatste keer gebruikte Discovery Joyne als breekijzer om Canaldigitaal akkoord te laten gaan met de Discovery wensen.

Nog een prijsverhoging zullen steeds meer klanten van Canaldigitaal niet meer accepteren.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Terradon zei:

het is niet alleen discovery maar ook eurosport

 

Ik ben gestopt met kijken naar Eurosport. Er zit zo weinig sport tussen de reklame dat je eigenlijk alleen het einde van de wedstrijd ziet. Kijken naar Eurosport is nu net zo spannend als in de krant lezen wat er is gebeurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ceesv zei:

Joyne heeft voor velen het nadeel dat door het verplichte CI module je minder flexibel bent bij het gebruik van de mogelijkheden van je eigen ontvanger.

 

Ook de overstap kosten, aanschaf ci module, zijn een belemmering.

Verder zullen velen de schotel configuratie ingrijpend moeten veranderen.

 

Ook Joyne zal bij het aflopen van de overeenkomst tegen de eisen van Discovery en Co aanlopen.

De laatste keer gebruikte Discovery Joyne als breekijzer om Canaldigitaal akkoord te laten gaan met de Discovery wensen.

Nog een prijsverhoging zullen steeds meer klanten van Canaldigitaal niet meer accepteren.

 

Maar bij Canal Digitaal heb je toch ook een CI nodig die geld kost? Dus ik zie het nadeel niet zo. Met een multifeed op Astra1 heb je alle ontvangst mogelijkheden. Nog beter, zoals in mijn situatie, is een draaibare schotel.

Maak het onmogelijke mogelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je dient uit te gaan van een bestaand abonnement bij Canaldigitaal.

Je hebt als bestaande CD klant meestal alleen een kaart, geen CI module.

Joyne zit op 9 graden oost, lastig te combineren met bijvoorbeeld Astra 2.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, uncle zei:

Maar bij Canal Digitaal heb je toch ook een CI nodig die geld kost? Dus ik zie het nadeel niet zo. Met een multifeed op Astra1 heb je alle ontvangst mogelijkheden. Nog beter, zoals in mijn situatie, is een draaibare schotel.

Er zijn erg veel ontvangers in de markt die geen ci module nodig zijn gewoon je kaart erin en kijken hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
28 minuten geleden, Terradon zei:

Er zijn erg veel ontvangers in de markt die geen ci module nodig zijn gewoon je kaart erin en kijken hoor.

Voor de klanten van Joyne is dat geen alternatief, je bent bij Joyne veroordeeld tot het CI module.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Tonskidutch zei:

dat noemt men een embedded Cam voor Seca3

maar eh effe dat weten we toch allemaal, bestaat daar nu discussie over?

 

 

Dat is mij natuurlijk wel bekend hoor en ook dat je deze weer zelf kunt proggen, maar ik bedoelde eigenlijk dat er voor de leek voldoende ontvangers op de markt zijn waar je als consument zonder problemen je seca 3 kaart in de voorhanden kaartgleuf stopt en kan gaan kijken. 

En dus niet perse gebonden bent aan de door providers voorgeschreven boxen of cammetjes.  

aangepast door Terradon
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar het ging om Joyne als alternatief, en daar heb je die mogelijkheden niet.

Per ontvanger een CI module, geen gebruik van een ingebouwde kaartlezer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...