Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Satwatcher heeft de beste contacten met Canaldigitaal,

4 uren geleden, Satwatcher zei:

Het is overigens zeker nog geen gelopen race wat betreft Discovery bij Canal Digitaal. Ze zijn nog in gesprek. De Nederlandse regels zijn echter dat een distributeur zenderwijzigingen minimaal een maand van te voren aan klanten dienen kenbaar te maken ivm recht tot gratis opzeggen

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, daar mag je van uitgaan.

Ook dat zou niet de eerste keer zijn.

 

 

 

4 uren geleden, Satwatcher zei:

Waren die regels er niet dan had men in de luwte nog verder kunnen onderhandelen.

 

Dit soort mededelingen wordt ook gedaan om Discovery te laten zien dat men niet de vraagprijs wil betalen.

 

Het is voor beide partijen nog geen gelopen race.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ceesv zei:

Ja, daar mag je van uitgaan.

Ook dat zou niet de eerste keer zijn.

 

Ik denk dat een grote partij als BBC zich niet voor dit karretje laat spannen. Daarnaast zijn de BBC zenders hard nodig bij het IPTV aanbod van Canal Digitaal dat onder meer bij serviceprovider als Online.nl, Freedom Internet en Tweak wordt geleverd.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat met al die kanalen die al sinds december zijn verwijderd en ook nog niks in de plaats voor is gekomen????

ook te duur???

denk dan aan een E entertainment, daar was zogezegd geen kijkers voor, maar hoe meten ze dit via satelliet bij mensen die hun ontvanger niet gebruikt 😉 

en bedoel dan niet de ontvanger van M7 gebruikers.

aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk al een tijdje via ziggo. 

CD zet hiermee een uitstekende zet. 

 

Ik verwacht dat Idd de stekker eruit gaat maar dat er ondertussen flink wordt onderhandeld met als resultaat dat een deel van de verdwenen discovery zenders toch weer terugkomt maar dan niet in basis maar in familiepakket. 

 

Er is qua ruimte wel plek denk ik omdat er laatste tijd volgens mij wel meer is verdwenen dus zowel BBC als discovery groep is plek zat voor op de sat. 

 

Heel goed dat cd de poot stijf houdt. 

Dit is gewoon keihard nodig willen ze overleven. 

 

Discovery en Tlc zitten tjokvol reclame en herhalingen. 

 

Terecht dat cd daar niet de hoofdprijs voor wil betalen. 

 

aangepast door Gerard 76


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij persoonlijk was dit de druppel ik heb alles bij deze club gister beëindigd geen m7 online of canal digitaal hier meer in de woning abo bij ziggo afgesloten voor het snelle internet en kijk voorlopig wel free to air ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Terradon said:

Voor mij persoonlijk was dit de druppel ik heb alles bij deze club gister beëindigd geen m7 online of canal digitaal hier meer in de woning abo bij ziggo afgesloten voor het snelle internet en kijk voorlopig wel free to air ...

Vergeet je dan zo snel een uitzending van Discovery? De huidige uitzendingen herhalen minimaal 10 jaar tot je er letterlijk bij neer valt en het aanbod aan nieuwe programmas is erg laag waardoor van de 24 uur er 23 uur herhalingen zijn. Het oeverloos herhalen gaat stoppen en dat is voor jou de druppel. Volgens mij is minder zenders met meer kwaliteit toch wel iets wat terug zou mogen komen van mij, al dat herhalen komt omdat er gewoon veels te veel van die reclame zenders zijn. Als je de Duitse taal machtig bent vind je bijna al die programmas van Discovery gratis op de Duitse zenders terug op Astra 19.2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-4-2020 om 20:36, Noordzee zei:

 

 

Jij noemt het onbetaalbaar. Ik vind de abonnementen bij Canal Digital al geruime tijd veels te duur. Al ruim een jaar geleden heb ik opgezegd en ik ben sindsdien FTA-kijker. En de klant wil niet steeds meer voor minder. Nee, deze klant wil een klein uitgekleed pakket voor maximaal 10 euro per maand. Zoiets als de vroegere Settopbox/HD-Light-pakketten.      

 

Helemaal mee eens, de rest pluk ik gratis uit de lucht, dus terug naar het STB-Pakket is voor mij voldoende, ik heb toch geen tijd om veel te kijken, en als, dan meestal laat in de avond of nacht.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...