Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten

34 minuten geleden, cheapwatcher zei:

Via de player schijnt geen reclame te zijn. Uiteindelijk hebben ze liever dat je daar een abonnement neemt natuurlijk. Lijkt ook de toekomst te worden.

Goed om weten, wist dat niet. Volgens ik heb opgezocht heb je die voor 29.99 euro per jaar. Is het aanbod op Eurosport player dan ook groter dan op Eurosport 1 en 2 ? En ben je ook gebonden aan de uitzendingen van land tot land?

Link naar reactie
Delen op andere sites


je kunt even kijken bij Eurosport voor een abonnement maar die kost geen 29.99€/jaar { 19.99€/jaar black friday }

en

dan wil je er wellicht ook Dplay (Discovery bij) die kost separaat 39.99€/jaar

 

het is in HD en zonder reclame tijdens een uitzending, maar beetje bij beetje wordt het dan ook wel duurder dan in het CDS pakket

 

aangepast door Tonskidutch
prijsindicatie

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Tonskidutch zei:

je kunt even kijken bij Eurosport voor een abonnement maar die kost geen 29.99€/jaar { 19.99€/jaar black friday }

en

dan wil je er wellicht ook Dplay (Discovery bij) die kost separaat 39.99€/jaar

 

het is in HD en zonder reclame tijdens een uitzending, maar beetje bij beetje wordt het dan ook wel duurder dan in het CDS pakket

 

Precies. En dat is EXACT waar ze je hebben willen! Flink uitwringen en dan ook maximale beperkingen opleggen! Ik leg echter hen de MAXIMALE beperking op. Gewoon niet intrappen en CDS eruit..

 

Ga maar na:

 

Basis TV €18,70

Dplay €6,99

Disney+ €6,99

Eurosport Player €6,99

Videoland € 8,99

NetFlix € 10,99

 

En dat is nu! Wacht maar wat die prijzen gaan doen als lineaire TV helemaal inzakt. IPTV is dan je enige optie. Als volwassene is dat wellicht in het gareel te houden, maar wee als je opgroeiende kinderen hebt. Die gaan lopen zagen en zagen netzolang tot je ingeeft....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Mimisiku zei:

Precies. En dat is EXACT waar ze je hebben willen! Flink uitwringen en dan ook maximale beperkingen opleggen! Ik leg echter hen de MAXIMALE beperking op. Gewoon niet intrappen en CDS eruit..

 

Ga maar na:

 

Basis TV €18,70

Dplay €6,99

Disney+ €6,99

Eurosport Player €6,99

Videoland € 8,99

NetFlix € 10,99

 

En dat is nu! Wacht maar wat die prijzen gaan doen als lineaire TV helemaal inzakt. IPTV is dan je enige optie. Als volwassene is dat wellicht in het gareel te houden, maar wee als je opgroeiende kinderen hebt. Die gaan lopen zagen en zagen netzolang tot je ingeeft....

Het probleem in dit rijtje is dat de kosten van basis TV er nog in zitten.

 

Als je alleen Internet afneemt (kan niet bij Ziggo) dan kun je voor TV bijv. NL ziet toevoegen voor 8 euro.

Basis TV kost bij KPN 10 euro en dan ben je voor Internet + TV alweer euro's meer kwijt dan bij Ziggo (verplicht inclusief).

 

Ik ben het met je eens dat het uiteindelijk duurder wordt maar dat geldt sowieso voor Internet + TV aansluitingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, satellitetv zei:

Ach ja..iedereen heeft zijn voorkeuzezenders en iedere aanbieder heeft zijn eigen aanbod. Uiteindelijk ben ik nog erg gelukkig met satelliet tv in België: +400 gratis zenders, toegang tot de Nederlandse commercieel zenders (wat uitgesloten is via de kabel) en de prijs valt nog mee (voor mij) 20 euro per maand. Als je in België via Telenet TV wil (via de kabel) betaal ja al snel +50 euro per maand voor de standaard openbare zenders. Daar ben je snel op uitgekeken. 

 

@satellitetv +50 euro voor tv te kijken, ik reken maar € 18,22/maand  voor de kabel en dan je digibox = HD Digibox: € 4,53/maand. 

dat zijn de officiële prijzen en dat is toch geen +50 euro, of reken je internet er ook bij, dat heb je niet echt nodig als je via kabel tv kijkt....

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Tonskidutch zei:

wat is mis met kinderarbeid?

ik moest ook de auto poetsen en een krantenwijk nemen.

dus?

 

Heitje voor een kwarweitje

 

Daar kom je nu niet mee weg.

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn de enige zenders die nog het aankijken waard zijn. NPO staat onder druk en moet stoppen met amusement van de regering. RTL heeft zijn "sterren" zien vertrekken naar SBS/Talpa waar ze weinig tot geen succes hebben ondanks het geld wat er in gepompt is.

Daardoor zie je bij RTL oude programma's na jaren opnieuw in een bijna gelijk jasje weer opduiken.

Bij SBS idem omdat ze toch RTL na willen blijven doen.

Bij beide zenders kinderachtige avondvullende programma's die eerder bij het kinderuurtje thuis horen dan dat ze serieuze kijkers kunnen trekken.

Als de plannen door gaan kan satelliet TV v.w.b de Nederlandse uitvoering wel stoppen en canaal digitaal ophouden te bestaan denk ik.

Gelukkig hebben we 28.2 oost waar een aantal programma's FTA te volgen zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Steeds meer huishoudens en vakantieparken krijgen de mogelijkheid om op glasvezel over te stappen, de afhankelijkheid van Canal Digitaal en Joyne wordt steeds minder. Dit is niet alleen voor Nederland het geval, ook voor veel andere landen.

 

Het is niet de vraag of Canal Digitaal op de satelliet stopt, maar wanneer, het is niet voor niets dat de pakketten VOL en BOMVOL al even terug gelanceerd zijn. Canal Digitaal is via de app duurder dan de meeste andere aanbieders, mochten ze op de satelliet stoppen, dan is het vrij snel afgelopen met Canal Digitaal.

 

Ik denk dat veel abonnement aanbieders via de satelliet, ook die in het buitenland, het zwaar gaan krijgen. Mogelijk volgen er nog wat overnames, echter zal de prijs van gecodeerde zenders naar beneden moeten, als ze het nog overleven willen.

 

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur terug, erwin05 zei:

Op Totaal TV staat dat Joyne de zenders wel blijft uitzenden.

Lijkt op een bewust besluit, echter....

 

De contract periode bij Canaldigitaal loopt eerder af als die van Joyne, bij Joyne verandert dus nog niets omdat de contract periode nog niet afloopt.

Joyne komt ook nog aan de beurt wanneer hun contract met Discovery c.s. afloopt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ceesv zei:

Lijkt op een bewust besluit, echter....

 

De contract periode bij Canaldigitaal loopt eerder af als die van Joyne, bij Joyne verandert dus nog niets omdat de contract periode nog niet afloopt.

Joyne komt ook nog aan de beurt wanneer hun contract met Discovery c.s. afloopt.

 

Ok, maar dan vind ik raar dat ze er uberhaupt melding van maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, Commercie?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, satellitetv zei:

Veel mensen zullen vooral Eurosport 1 en 2 gaan missen, wegens de tenniswedstrijden etc. Opvallend is dat deze zenders volledig verdwijnen uit het aanbod van Canal Digitaal en Tv Vlaanderen. Dan heb je enkel nog de kabel tv als alternatief...dat kan toch niet de bedoeling zijn?

 

Eurosport 1 is vrij te ontvangen via de Astra1 alleen is het in de Duitse taal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...