Ga naar inhoud


F1 komend weekeinde in Hongarije


Sprietje

Aanbevolen berichten

Het komend weekeinde wordt de F1 GP op de Hungaroring bij Boedapest in Oostenrijk gereden.


De diverse onderdelen worden op de volgende tijden gereden:
1e vrije training      vrijdag 11:00 - 12:30 uur
2e vrije training      vrijdag 15:00 - 16:30 uur
3e vrije training  zaterdag 12:00 - 13:00 uur
kwalificatie         zaterdag 15:00 - 16:00 uur
race                        zondag 15:10 - 17:10 uur

 

De onderdelen zijn in heel Europa ongecodeerd te bekijken op de Astra 19,2 op de volgende zenders:


vrijdag op N-tv
14:55 - 16:30 uur 2e vrije training


zaterdag op RTL-Duitsland
14:00 - 14:45 uur 3e vrij training
14:45 - 16:15 uur kwalificatie 

  
zondag op RTL-Duitsland
14:00 - 15:00 uur voorbeschouwing
15:00 - 16:55 uur race                 
16:55 - 17:15 uur huldiging en hoogtepunten

 

Voor de mensen die in Spanje en Portugal verblijven worden de onderdelen rechtstreeks ongecodeerd uitgezonden op de Badr 26 oost op transponder 12284V, DVB-S, 27.500, 4/5 op de West Africa beam welke op het Iberisch schiereiland met een schoteltje van 60cm te ontvangen is.
De programmering is te zien op MBC Action: https://www.mbc.net/channels/mbc-action/grid

let op, lees alles van rechts naar links.

 

Hungaroring .jpg

Hungaroring.jpg

aangepast door Sprietje
schrijffout
Link naar reactie
Delen op andere sites


Uitslag: "Jankbuil" Hamilton op 1, Bottas 2, Max misschien 3, Sainz of Norris 4.

 

..ik ga mijn tijd niet meer verdoen aan dat F1

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Svp dan ook stoppen met commentaar hier , voegt niets toe 

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tonskidutch zei:

a ja 😁

 

mooie samenvatting van de GP @Sprietje,

waarvoor weer dank

 

Sprietje doet dat inderdaad met veel toewijding.

De uitzendingen op MBC Action zijn met Engels en Arabisch commentaar op verschillende geluidssporen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben toch net al aan het testen op terras, dan ga ik eens kijken of 26 Oost te ontvangen is... op die nieuwe Triax schotel

heb ook al ziggo sport dus het hoeft niet te lukken, maar het is natuurlijk wel leuk voor die mensen die dan gratis kunnen meekijken naar GP Hongarije

 

 

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal vrijdag in de Costa Calida mijn Triax 64 eens op gaan stellen met de parasol voet met één van de vele oude ontvangers die ik nog heb staan. Dan kan ik mijn bestaande set laten voor wat het is en hoef ik daar niets aan te veranderen. Even het stuk coax door het raam naar binnen kijken maar. Natuurlijk richt ik die met de zon uit, zie bijlage.

 

schotel met de zon uitrichten.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, trust zei:

Svp dan ook stoppen met commentaar hier , voegt niets toe

Goed punt.. Laat ik het plezier van een ander niet vergallen.

Laat ik dan wat minder negatief doen: Ik ben teleurgesteld in de F1.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, drz zei:

Goed punt.. Laat ik het plezier van een ander niet vergallen.

Laat ik dan wat minder negatief doen: Ik ben teleurgesteld in de F1.

 

Ik kijk met een ander oog en opinie naar de F1.

Ook al ben ik fan van Vettel maakt het mij niet veel uit wie er nou uiteindelijk wint. Het gaat mij meer om de techniek vooral uit broadcast oogpunt, verslaggeving, regie.

Er zijn echter mensen die de F1 uitsluitend leuk vinden als Verstappen wint.

En zo werkt het voor mij althans niet.

Ik heb plezier aan het hele spektakel, inklusief de strategie om uiteindelijk tot een goede wedstrijd te komen.

Daar is een sport als voetbal niet veel anders.

  • Bedankt 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Drs. IJzerboutMee eens, maar geef toe dat de hegemonie van Mercedes de sport een beetje stukmaakt/voorspelbaar maakt.

Hoe leuk is het om bijvoorbeeld Norris te zien winnen? Ik mag die knul wel. 😀

En toegegeven, het is een leuk vooruitzicht als Verstappen kampioen gaat worden en ik volg hem graag in de F1.

Vettel is een hele aardige, iets te gevoelige vent die ik ook graag eens een overwinning gun, en zo zijn er nog wel een paar...Ricciardo bijvoorbeeld.

Maar al deze talenten komen simpelweg niet meer aan bod door de invloed van Toto Wolff. het gaat echt tijd worden dat het concept van Mercedes eens flink aan de tand gevoeld gaat worden.

 

Een jaar terug kreeg Mercedes de banden niet op temperatuur waardoor Pirelli besloot om ten gunste van Merc het rubber te verdunnen..

De rest van het veld had er geen inspraak in met het gevolg dat alleen Mercedes nog goed met de banden kan omgaan...Ik vind dat ronduit schandalig.

Het gevalletje met Racing Point is ook weer zoiets. Toto heeft daar ook een aandeel in en plotseling is er wat data terecht gekomen (en onderdelen) bij dat team wat rechtstreeks bij Mercedes via de achterdeur "toevallig" is gelekt...

...nou, dit is killing voor de sport en ik hoop echt van harte dat het team dit jaar gediskwalificeerd wordt.

 

Als klap op de vuurpijl heeft Mercedes aan het begin van het V6 hybride tijdperk gehamerd op het huidige motorconcept. Toto Heeft daar flink voor gelobbyd en wat bleek, Mercedes had al een jaar of twee voorsprong en was plots onverslaanbaar op het veld..

 

Wat mij betreft mag Mercedes op fietswielen gaan rijden.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-7-2020 om 14:54, Sprietje zei:

Ik zal vrijdag in de Costa Calida mijn Triax 64 eens op gaan stellen met de parasol voet met één van de vele oude ontvangers die ik nog heb staan. Dan kan ik mijn bestaande set laten voor wat het is en hoef ik daar niets aan te veranderen. Even het stuk coax door het raam naar binnen kijken maar. Natuurlijk richt ik die met de zon uit, zie bijlage.

 

schotel met de zon uitrichten.jpg

 

Ik heb vanmiddag de Triax 64 maar vast geplaatst en om 13:15 uur met de zon uitgericht op de Badr 26 oost. De elevatie ingesteld volgens Dishpointer op 38 graden en de lnb-skew op -30 graden. De coax aangesloten en meteen al 47% signaalkwaliteit. De elevatie nog iets bijgesteld en zat toen op 61% signaalkwaliteit. Dat zal best nog wel wat beter kunnen maar slecht weer reserve hoef ik hier niet te hebben. De zenders ingeladen van transponder 12284V op de West Africa beam en op MBC Action meteen een film, Lara Croft, met Tombrider, The Cradle of Life in het Engels. Dus echt, bijna op een natte vinger te ontvangen. Nu kan ik morgenochtend de eerste vrije training van Hongarije bekijken. Nu om 18:42 uur al een voorproefje van de F1op deze zender.

In ieder geval bedankt Drs.IJzerbout voor de tip dat de F1 ongecodeerd op de Badr 26 te ontvangen is.

 

Goede tip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...