Ga naar inhoud


Joyne is failliet


Dreeke

Aanbevolen berichten

Ik heb contact gehad met de curator per mail, hij schreef me dat ik in principe recht had op teruggave van mijn in voren betaalde € 100, zijnde abonnementsgelden, en ook de € 30 activatiekosten.  Dit omdat ik het liet ingaan op 15 april, en dat was NA het faillissement. Op de website van de curator staat een invulformulier, en een FAQ . Wel liet hij doorschemeren dat ik niet al te veel moest rekenen als particulier zijnde.

 

De kans dat ik ook daadwerkelijk iets terugkrijg is, denk ik, nihil, eerst gaan de grote jongens voor ( wo eutelsat met een claim van, denk ik, ruim € 1 miljoen)

 

Ik heb dat formulier ingevuld, en samen met de nota's en betaalbewijzen teruggestuurd

 

Maar niet geschoten is altijd mis !

aangepast door joker55

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Update:  ik kreeg vanmorgen een ontvangstbevestiging van de curator ( mr. Verdonk ) van mijn vordering.

Deze vordering ( € 130,00 ) is toegevoegd op de lijst van ingediende en erkende concurrente-crediteuren.

 

Maar zoals eerder gezegd.........er zwemmen grotere vissen in deze poel des onheils.

Ben wel benieuwd of ik nog wat hoor.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is hét nadeel van een faillisement. Er is dus structureel (veel) geld tekort en daardoor faillisement. De preferente schuldeisers krijgen voorrang (en dat gaat iets meer zijn dan €130).. Kans dat als jij aan de beurt bent de pot allang megaleeg is....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat je toch iets krijgt...

Jammer dat niet iedereen gelijk behandeld wordt, maar dat is uiteraard nooit zo in het leven.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Radio Continu, Groot nieuws Radio e.d. werden uitgeschakeld omwille van gebrek aan rechten die Canaal Digitaal heeft.
Maar MNM Hits, Klara Continuo, VRT NWS ... gaan wel lekker door.
Hebben ze daar dan wel rechten voor? Of zijn ze vergeten dat ze die niet hebben 🙂 

Wishful thinking wellicht, maar zouden TV Vlaanderen of Canaal Digitaal die toch gaan toevoegen aan hun aanbod ...
Telenet, Proximus TV ... hebben ze in elk geval wel uiteraard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerder al gemeld dat Discovery ID HD en Dusk ook gewoon werkt. Dusk heeft Canal Digitaal ook niet... Dat uitschakelen lijkt meer op een 'selectie' van Canal Digitaal...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Davyvh zei:

Radio Continu, Groot nieuws Radio e.d. werden uitgeschakeld omwille van gebrek aan rechten die Canaal Digitaal heeft.
Maar MNM Hits, Klara Continuo, VRT NWS ... gaan wel lekker door.
Hebben ze daar dan wel rechten voor? Of zijn ze vergeten dat ze die niet hebben 🙂 

Wishful thinking wellicht, maar zouden TV Vlaanderen of Canaal Digitaal die toch gaan toevoegen aan hun aanbod ...
Telenet, Proximus TV ... hebben ze in elk geval wel uiteraard.

Ik denk dat ze alleen hebben uitgeschakeld waar gezeik van komt/ kan komen. Er worden in de zenderlijsten van Canal digitaal toch ook buitenlandse zenders opgevoerd waar ze niet voor betalen? Ik ben in dat opzicht best verbaasd dat ze Eurosport Duitsland erin hebben gezet als vervanger van Eurosport NL!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 12-4-2021 om 18:32, Mimisiku zei:

Op zich hoop ik op een doorstart... Geen idee of dat haalbaar is.... Wel jammer.. Beeld en geluid was prima en weinig storing.... Anders weer een CI moduul in de kast

En jij was een eindje terug in de tijd zo'n voorvechter van Joyne.

Gelukkig bleef ik bij mijn eerste idee en stapte niet mee in of op een schip dat bakzeil zou halen of het dus gehaald heeft.

Ik maak hier wel de kanttekening, dat CD digitaal / TV Vlaanderen, dus de M7 groep hopelijk lessen trekken uit het feit dat er betere satellieten hangen daarboven om met een kleinere schotel degelijke signaalkwaliteit naar ons toe te stralen.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-5-2021 om 16:52, joker55 zei:

Ik heb contact gehad met de curator per mail, hij schreef me dat ik in principe recht had op teruggave van mijn in voren betaalde € 100, zijnde abonnementsgelden, en ook de € 30 activatiekosten.  Dit omdat ik het liet ingaan op 15 april, en dat was NA het faillissement. Op de website van de curator staat een invulformulier, en een FAQ . Wel liet hij doorschemeren dat ik niet al te veel moest rekenen als particulier zijnde.

 

De kans dat ik ook daadwerkelijk iets terugkrijg is, denk ik, nihil, eerst gaan de grote jongens voor ( wo eutelsat met een claim van, denk ik, ruim € 1 miljoen)

 

Ik heb dat formulier ingevuld, en samen met de nota's en betaalbewijzen teruggestuurd

 

Maar niet geschoten is altijd mis !

Aansluiten, lid worden van iets wat 3 dagen voordien in faling ging of de faling ervan is uitgesproken??????? Lees ik dat nu echt?

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Denisdaf zei:

Ik maak hier wel de kanttekening, dat CD digitaal / TV Vlaanderen, dus de M7 groep hopelijk lessen trekken uit het feit dat er betere satellieten hangen daarboven om met een kleinere schotel degelijke signaalkwaliteit naar ons toe te stralen.

Dat is het laatste waaruit ze iets leren want dat zijn gewoon kenmerken van de gebruikte satelliet transponders. De footprint van de Joyne transponders is geografisch veel breder dan Astra op 23,5 oost maar in Nederland pakten deze Eutelsat widebeam transponders tot 2 dB lager uit. In de Algarve zal 23,5 wel minder zijn dan hier en dit andersom kunnen uitpakken, dat heb ik nooit gemeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Denisdaf zei:

Aansluiten, lid worden van iets wat 3 dagen voordien in faling ging of de faling ervan is uitgesproken??????? Lees ik dat nu echt?

 

Dat lees je er niet uit, en begrijp je ook niet goed.

 

ik heb eind mei een LNB gekocht, deze op mijn schotel bij de andere vier geplaatst, en uitgericht op 9 graden.  Ik kreeg de FTA zenders al, ook van JOYNE.

Op 3 april bij een satwinkel de CI moduul aangeschaft en daar ook een abo afgesloten bij JOYNE,, en liet dit ingaan op 15 april.

van een faillissement was toen nog geen sprake, zelfs nog helemaal niets van bekend dat dit gaande was.

ik heb rond 6 april betaald, en had een uur later beeld van het be-pakket..

 

helaas viel het doek een week later, heel onverwachts voor iedereen.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het hier al wel aan de orde geweest maar om nu eerst 30 pagina's door te spitten 🤢

 

Vanmorgen op DMax werd er nog gewoon reclame gemaakt voor Joyne, is dat dan een andere Joyne die alleen op Duitsland gericht is?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is Joyn zonder de 'e'. Dat is de Duitse variant van NLZIET! DESIEHT bekt niet zo lekker :) 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, joker55 zei:

 

Dat lees je er niet uit, en begrijp je ook niet goed.

 

Ik lees bij U toch quote: Dit omdat ik het liet ingaan op 15 april, en dat was NA het faillissement. Einde quote.

Er waren waarschijnlijk reeds deftige geruchten aangaande het niet echt ronddraaien van wat rond zou moeten draaien bij de provider.

 

 

BTW,

En tegen iemand meteen zeggen dat die iets niet goed begrijpt,???

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
5 uren geleden, joker55 zei:

Op 3 april bij een satwinkel de CI moduul aangeschaft en daar ook een abo afgesloten bij JOYNE,, en liet dit ingaan op 15 april.

Beste Denisdaf,

 

Met selectief citeren schep je zelf verwarring!

 

Het abonnement is afgesloten op 3 april, ruim voor het faillissement.

Als start datum is er op 3 april afgesproken het abo te dateren op 15 april.

Wat is daar onduidelijk aan?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...