Ga naar inhoud


Joyne is failliet


Dreeke

Aanbevolen berichten

17 minuten geleden, Michel zei:

en dan hebben al die partijen ook nog eens flink last van van al die .nl IPTV aanbieders die geen rechten afdragen.

Ja sorry. Maar dat heb ik eens getest. Wat een prutzooi zeg. Dan doet CD het waarschijnlijk veel beter qua stabiliteit.

  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uren geleden, astro iris zei:

Volgens Totaal TV kunnen ex Canal Digitaal klanten doe overstapten naar Joyne en nog een CD kaart hebben, deze terug activeren.

Heb ik ook gelezen, maar je zal maar op de camping staan zonder Discovery en Eurosport.

 

Ik denk dat het einde in zicht is voor CDS.

 

(Uiteraard hoop ik het niet voor CDS, maar ik vrees het ergste).

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, D-box zei:

Ik denk dat het einde in zicht is voor CDS.

 

(Uiteraard hoop ik het niet voor CDS, maar ik vrees het ergste).

 

Ik snap niet waar je deze losse flodder op baseert. Deze "voorspelling" hoor ik nu al tientallen jaren. Joyne kon iedereen zien aankomen i.v.m. de schuldenberg, maar CD wordt m.i. solide gefinancierd. Dus kom maar op met de bronnen. Dan pas geloof ik je.

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren nog gelezen dat Canal+ er goed voorstaat.. Enne ALS ze 'aan de rand van de afgrond' zouden staan hadden ze de deal met EutelSAT nooit kunnen financieren...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dit onderwerp gaat over Joyne.

Speculeren over Canaldigitaal doen we in het Canaldigitaal forum.

 

De hoge doorgifte vergoeding voor Discovery en Eurosport zullen mede bijgedragen hebben aan de hoge verliezen bij Joyne.

 

Hier is het nog wachten wanneer het beeld bij Joyne op zwart gaat en dan is Joyne geschiedenis.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, D-box zei:

Heb ik ook gelezen, maar je zal maar op de camping staan zonder Discovery en Eurosport.

Meen je dat nu....???

Ik dacht dat mensen naar een camping gingen omdat het goedkoper is dan een huisje huren... en of je in ja tent of caravan dan discovery moet gaan kijken.... dat zijn toch allemaal herhalingen waar voor mij weinig aan is, maar goed, iedere heeft een eigen mening en kijkpatroon (en een eigen mening).

 

Het is uiteraard jammer dat er een tv provider minder is, dat is niet goed voor de prijzen, want nu is er weer een monopoliepositie voor NL televisie...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mee eens...naar de  camping gaan om TV te kijken?

En dan zonder Discovery en Eurosport is inderdaad hetzelfde als Doomsday.

 

Camperen is juist leuk om van huis weg te zijn. Leuk voor de kinderen. Die vinden dat geweldig.

Het waren inderdaad wel moeilijke tijden voor ons vroeger op de camping in Italie om zonder TV de vakantie door te moeten komen.

Goed dat we tenminste nog Pelleboer  en de Wereldomroep hadden. Anders was het helemaal naadje geweest.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ceesv zei:

Dit onderwerp gaat over Joyne.

Speculeren over Canaldigitaal doen we in het Canaldigitaal forum.

 

De hoge doorgifte vergoeding voor Discovery en Eurosport zullen mede bijgedragen hebben aan de hoge verliezen bij Joyne.

 

En wat ben jij dan aan het doen?   Dat is toch ook pure speculatie,  niemand weet wat ze hebben betaald aan Discovery en Eurosport dus weten we ook niet of ze daardoor te weinig winst hebben kunnen behalen.  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eerder in dit onderwerp is al aan de orde geweest dat Joyne ook de doorgifte rechten moest betalen voor deze zenders, voor abonnees welke die zenders niet in hun (goedkoopste) pakket hadden zitten.

 

Het is algemeen bekend dat Discovery en de eredivisie CV geld willen zien van alle klanten en de eis stellen dat hun zenders in elk pakket wordt opgenomen.

 

Dat gaat ten koste van je rendement.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Codx zei:

 

En wat ben jij dan aan het doen?   Dat is toch ook pure speculatie,  niemand weet wat ze hebben betaald aan Discovery en Eurosport dus weten we ook niet of ze daardoor te weinig winst hebben kunnen behalen.  

Kan het niet zo zijn dat die contracten nog liepen omdat ze op een ander moment waren aangegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ceesv zei:

Eerder in dit onderwerp is al aan de orde geweest dat Joyne ook de doorgifte rechten moest betalen voor deze zenders, voor abonnees welke die zenders niet in hun (goedkoopste) pakket hadden zitten.

 

Het is algemeen bekend dat Discovery en de eredivisie CV geld willen zien van alle klanten en de eis stellen dat hun zenders in elk pakket wordt opgenomen.

 

Dat gaat ten koste van je rendement.

 

Nee, je speculeert zelf net zo hard mee.  Nogmaals je weet niks en loopt te gokken. Algemeen bekend zegt niks over de afspraken tussen deze 2 partijen wat ik ook al eerder heb aangegeven trouwens.  Stop met andere terecht wijzen als je het zelf ook doet!   

  • Bedankt 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

We weten wel dat in het geval van ESPN (Eredivisie) voor iedere klant - ook al heeft deze geen ESPN zenders in het afgenomen pakket - betaald dient te worden. Dat is niet speculeren. ACM heeft namelijk bepaald dat het signaal van ESPN met gelijke voorwaarden en financiële vergoeding aan alle distributeurs aangeboden dient te worden.

 

Deze voorwaarden geldt niet voor Discovery.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...