Ga naar inhoud


Politie arresteert bij invallen 7 personen wegens runnen cardsharing-netwerk


Greatone

Aanbevolen berichten


  • Reacties 167
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik ga eens proberen het van de andere kant te belichten, je hebt een bedrijf en je levert een dienst, mensen kunnen die dienst kopen dat houd in dat jij een service moet geven die jou dienst behoort te leveren, nu gaan we even verder jou dienst waar jij de rechten van hebt wordt gepikt en illegaal verkocht aan mensen, wat kun je doen je dient een aanklacht in maar je weet niet tegen wie, je kan natuurlijk je service eens flink gaan verbeteren door je klanten een perfect product te bieden, dat perfecte product kan alleen als je de spullen neemt die jou worden aangeboden als klant, zolang je dat niet doet zal iedereen willen profiteren van jou product op illegaal gebied.

Ik denk dat providers eens goed in spiegel moeten gaan kijken is mijn product goed ja of nee is mijn service goed ja of nee.

Dan nu de mensen die het product afnemen van een ander (lees illegaal) die zou zich eens moeten realiseren dat hij andere mensen ook benadeeld, de onkosten die dat met zich meebrengt zal op hun de nette leden worden verhaald.

De mensen die nu gepakt zijn mogen wat mij betreft flink gepakt worden de afnemers mogen wat mij betreft een flinke navordering krijgen van de providers in vorm van boete heling is een misdrijf en mag wat mij betreft ook zo worden bestraft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ook gelijk maar je avatar veranderen.

 

:grin:  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:

 

Het rijmt inderdaad voor geen meter  :lol:

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist wel, Ché stond voor eerlijkheid en gelijke rechten voor iedereen. En dat lees ik nou juist in het stuk van aci.

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...