Ga naar inhoud


Politie arresteert bij invallen 7 personen wegens runnen cardsharing-netwerk


Greatone

Aanbevolen berichten


  • Reacties 167
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Snap niet waarom providers achter de schermen geen deals maken met deze sujetten. Veel lucratiever voor hun dan procederen en wss een lamentabele schadevergoeding krijgen ivm wat ze kunnen hebben door deals te sluiten.

Vu+ Solo2 - Openvix 3.0.808 - OSCAM 1.20.r8625

Triax 78 met CD Triple LNB

Minix Neo X7 - Minix Neo A2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Van een kale kip.....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

twee grote verhuizers en enkele passanten houden een fietsende handtas-rover staande (hier voor het balkon net gebeurd)

moet nu die mevrouw, die haar handtas bijna kwijt was, een deal sluiten met dat 16 jarig pubertje ?

 

dacht het niet...

iets afpakken is gestraft worden (op heterdaad / er gloeiend bij zijn)

 

wat er niet klopt bij deze internet cardshare zaak zoals het in het nieuws gekomen is, dat het één voorbereide inlichtingen en opsporing kwestie betreft die negatieve publiciteit oplevert voor iedereen

 

-de onwetende abonnee weet nu dat er goedkoop / goedkoper dan legaal, extra zenders gekeken kan worden

-de bedrijfsvoering van providers zal wederom duurder te boek komen staan om aanhangig gemaakte illegale handelingen middels proceskosten en tijd investeringen van hen en derden te vereffenen

-de preventie door middel van nieuwe systemen gaat iedereen geld kosten met het relevante aandeel voor de abonnee

-de abonnee zal op een moment gaan overwegen wat hem dat abonnement waard is ( daar hij ook andere alternatieven om zijn geld te besteden kent)

-de providers lijden nu een aanzienlijk gezichtsverlies want men heeft de abonnee een drogreden voorgehouden door te verkonden dat alles veilig is, alsook dat ze stellig verkondigd hebben een heel goed aanbod te hebben inzake populaire zenders

-zo ook de dienstverleners die beveiligde systemen aangeboden hebben voor conditional access

 

Was deze kwestie niet in de media gekomen, alsook de privacy van misdadigers gewaarborgd zou zijn gebleven, zou men veel minder negatieve Publiciteit over de een en ander afgeroepen hebben. Dat moet men (de providers) eerst weer op orde brengen.

Met andere woorden meer actie kost meer geld voor iedereen.

 

En dat gegeven heeft zich toch ook echt wel negatief vertaald in de afname van abonnementen en ook satelliet televisie gebruikers algemeen ( 6% las men recent nog op dit forum)

Ik kan er jarenlange ervaringen over delen. ( toen ik dvb-s ging gebruiken, was men op 11% )

de andere dvb-c/t systemen volgen de tendens

 

als je meer mogelijk maakt met een techniek / systeem, wil men dat ook graag (dat is de tendens)

als je minder mogelijk maakt met een techniek / systeem, gaat men elders boodschappen doen (dat is ook een duidelijke tendens)

 

ciao

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wat het is. Cardsharing zal nooit vermeden kunnen worden, net als illegaal downloaden. Ik vind het voorbeeld van de vrouw en de handtas totaal niet corresponderend met cardsharing. Ik vind ook niet dat legale kijkers benadeeld worden door mensen die cardsharing verkiezen. De tarieven zullen heus niet naar beneden gaan voor  legale users doordat er een honderd- of duizendtal mensen ineens geen bSkyB meer kunnen kijken via cardsharing. Wil je geen kwalitatieve problemen, ga voor een legaal bSkyb abo en betaal de volle pot. Ben je bereid bepaalde problemen erbij te nemen ivm lack of support, wegvallend beeld ed, doe dan aan cardsharing en betaal een fractie van het bedrag. Het zou ideaal zijn voor bedrijven om onder de tafel met mensen die cardsharing servers opzetten te onderhandelen. Het kost hun geen fluit, geen extra infrastructuur, geen extra support, helemaal niets. Ze zouden er maandelijks zelfs extra winst kunnen uithalen moesten ze dit doen. Natuurlijk onmogelijk om op hun ballans in te schrijven want het blijft illegaal dus doen ze het maar via belachelijke rechtzaken die uiteindelijk toch niets zullen uithalen.

Vu+ Solo2 - Openvix 3.0.808 - OSCAM 1.20.r8625

Triax 78 met CD Triple LNB

Minix Neo X7 - Minix Neo A2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan hier een voorbeeld geven : een kennis van mij is vorig jaar gepakt. Hij deed de griekse nova delen met een aantal vrienden. Nu hebben ze bij de rechtzaak een foto laten zien waarop 75 !! clients ingelogt staan, via de webinterface. Ze hebben hen veroordeeld voor 14.000 euro boete ! Zelf weet ik dat hij zeker niet zoveel clients had (max 15), en tevens, het is een foto van een monitor! Die kan je toch zo maken via een teamviewer enzo.....

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan hier een voorbeeld geven : een kennis van mij is vorig jaar gepakt. Hij deed de griekse nova delen met een aantal vrienden. Nu hebben ze bij de rechtzaak een foto laten zien waarop 75 !! clients ingelogt staan, via de webinterface. Ze hebben hen veroordeeld voor 14.000 euro boete ! Zelf weet ik dat hij zeker niet zoveel clients had (max 15), en tevens, het is een foto van een monitor! Die kan je toch zo maken via een teamviewer enzo.....

Eeeuuhhhh.......

 

Iedereen zit hier eigenlijk toch wel met smart te wachten op een gerechtelijke uitspraak. Nu zeg jij dat er al een uitspraak is geweest ?? Wanneer dan en waar ??

En als er al een foto is/was, heeft ie die dan zelf gemaakt en aan de officier gegeven ? Als ik met jou een sessie teamviewer wil beginnen, moet je mij wel eerst toelaten.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan hier een voorbeeld geven : een kennis van mij is vorig jaar gepakt. Hij deed de griekse nova delen met een aantal vrienden. Nu hebben ze bij de rechtzaak een foto laten zien waarop 75 !! clients ingelogt staan, via de webinterface. Ze hebben hen veroordeeld voor 14.000 euro boete ! Zelf weet ik dat hij zeker niet zoveel clients had (max 15), en tevens, het is een foto van een monitor! Die kan je toch zo maken via een teamviewer enzo.....

Merk dat er in Griekenland aardig wordt gemanipuleerd zoals je zelf omschrijft.

 

Ik heb een kennis hier in Nederland die € 50.000,- in rook op zag gaan tgv corruptie en manipulatie in dat land.

Zelfs het begrotings tekort hebben ze nu alweer op orde in Griekenland, ........... hoe doen ze dat toch ??????

Wetende dat Nederland nog jarenlang alle zeilen moet bijzetten.

 

ontopic naar Nederland.

aangepast door Toppers
Link naar reactie
Delen op andere sites

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ze maar doen,ik heb er geen nadeel van.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...