Ga naar inhoud


even boodschappen doen?


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Dit plaatje wil ik even met jullie delen.

Foto genomen vanuit het raam van mijn tijdelijke appartment: Mall of de Emirates met skibaan.

 

Het is me allemaal wat te groot en te veel lopen...dus de boodschappen bestellen we per telefoon en laten we bezorgen. :grin:

post-52831-0-84425100-1415346939_thumb.jpg

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Verkopen ze wel bier?

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk ginder denk ik

en ook een goede temperatuur 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindig je dan niet in die zandbak met een oranje overall aan?

aangepast door Michel
kopschuddend doorgestreept. Wacht tot er iemand jouw familie hetzelfde lot ondergaat....kijken hoe je dan reageert.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is me allemaal wat te groot en te veel lopen...dus de boodschappen bestellen we per telefoon en laten we bezorgen.

Het zou me niet verbazen, dat dit de (verre) toekomst wordt. Thuis alles rustig bestellen, en laten thuisbrengen.

​Nu zien we nog op tegen de hoge verzendingskosten, maar eens dit in de prijs is inbegrepen, of zo laag wordt, dat het concurrentieel wordt dan het zelf halen, dan zie ik niet in waarom we zo gaan schoppen. Geen file, geen parkeerticket, en ook belangrijk, niet op de weg, is dus ook geen kans op een p.v.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar in de MOE heb je een Carrefour en die is zo groot dat ik daar geen zin in heb om te lopen zoeken tot ik blaren op mijn voeten heb. Er heen lopen is me te warm en ik heb geen zin om in die hitte met mijn boodschappen terug te zeulen..dan kan ik er met de auto heen maar voordat je eindelijk een parkeerplaats hebt gevonden ben je het helemaal zat. Dus we geven de boodschappenlijst gewoon telefonisch Door en dan komt er zo'n Philipinootje op z'n brommers met zo'n bak d'r achterop brengen en zeult het totaan de deur van je appartement..kost niks extra. Dat kan alleen in lage loon situaties. Die Philipinotje verdienen minder dan 200 € per maand.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan nog een foto..genomen 2 uur geleden vanuit de buitenbar op de 8ste etage van het Radison blu hotel. Daar heb je een prachtig uitzicht op de Skyline van DMD (Dubai Marina District).

Als je er ooit een keer bent dan zeg je dat je Drs. IJzerbout kent en dan krijg je 20% MBC korting. :grin: :grin:

De zendercentrale van MBC is rechtsonder op de foto. Je kunt net de grote schotels op het dak zien staan. Ik zal morgen een foto bij daglicht maken. Is het beter te zien.

 

Radiozenders die vanaf Abu Dhabi uitzenden zijn op de plek waar ik sta niet of slecht te ontvangen omdat de enorme gebouwen daar bijna volkomen afschermen.

Eén van de gebouwen heet Princes Tower en dat was het hoogste appartementengebouw ter wereld in 2012. Hij is 414 mtr. hoog en dat is maar half zo hoog dan de Burj Khalifa met 828 mtr. die ook in Dubai staat.

 

 

post-52831-0-52802700-1415559278_thumb.jpg

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...