Ga naar inhoud


Vertaling Nederlands - Duits ivm mail , wie kan mij hiermee helpen , aub ?


cookie monster

Aanbevolen berichten

Hallo SAT4ALL-Leden ,

Mijn Duits is niet echt fenominaal , zeg maar zo goed als rien de knots ,

ik zou een mailtje willen versturen naar familie die op bezoek zijn geweest ,

ze kunnen Nederlands , maar ik zou graag er eentje in't Duits willen sturen:

 


Goedendag ,

Bij deze stuur ik jullie de foto die ik van jullie vandaag heb genomen !!

Ons mama was heel blij met jullie bezoek , ik heb haar ook de foto getoond ,

een mooie herinnering !! Hopelijk sowieso tot een volgende keer:

Cookie Monster

 

Nederlands - Duitse vertaalsites zijn om je hersens te overbelasten !!!!

http://www.etranslator.ro/nl/duits-nederlands-online-vertaler.php

Deze leek precies iets of wat te gaan , maar ....

ik vraag het daarom liever hier , daar sommige hier Duits spreken & lezen  :)

Alvast mercikes voor de hulp :)

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ Cookie Monster

 

Hier een vertaling,

 

Guten Tag,

 

Hiermit verschicke ich euch das Foto,welches ich heute von euch gemacht habe.!

 

Unsere Mutter hat sich sehr über euren Besuch gefreut,habe ihr das Foto auch gezeigt, es ist eine schöne Erinnerung!! Auf jeden Fall, hoffendlich bis zum nächsten Mal.

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Nederlands - Duitse vertaalsites zijn om je hersens te overbelasten !!!!

 

Nederlands - Frans ook hoor. :)

Als je vijf kilometer van de grens woont is dit geen probleem. Schijnbaar hebben veel Nederlanders last met de taal van Molière , maar ze zijn dan terug in het voordeel met hun kennis van het Duits.

Persoonlijk vind ik het Duits een rotte taal om te schrijven , Spreken gaat een beetje en het lezen trekt soms op geen ballen. Maar met het Engels en het Frans trek je de wereld rond. Kan niet gezegd worden van het Duits. ;)

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vele talen stammen af van het Germaans .

Er is een tekort aan Leraren Duits,daar Duitsland een grote handels partner van Nederland is,dit is een gemiste kans.

Ik doe regelmatig inkopen in Duitsland ook online zaken doen gaat prima..

vd week nog kontakt met een duitse firma gehad ivm onderdelen Kurzweil elktrische piano daar in NL alles naar Duitsland heeft overgedragen,helaas was het app.te oud en niets meer leverbaar,maar ik heb hem toch nog bijna geheel kunnen herstellen.

aangepast door columbo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar met het Engels en het Frans trek je de wereld rond. Kan niet gezegd worden van het Duits. ;)

Daar denken die Duitsers toch anders over hoor, kom je ze hier tegen dan praten ze Duits, kom je ze in Frankrijk tegen dan praten ze Duits, hoor je ze in Italië dan praten ze Duits en ook in Spanje is Duits toch wel hun voertaal.

Zelf maak ik daar dus handig gebruik van aangezien Frans toch niet mijn ding is dus gewoon eerst beginnen in het Nederlands, dan Engels en vervolgens snel naar het Duits wat heel veel mensen toch wel een beetje kunnen verstaan en begrijpen.

Maak niet de fout dat je meteen in het Duits begint want vooral de oudere garde kan dan nog wel eens plots geen enkel woord meer buiten de grens verstaan.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb daar nog nooit iets van gemerkt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik altijd de site vertalen.nu rubriek zinnen. ik doe ook zaken voor satelliet, in Duitse webshops, en nog geen problemen gehad, met het vertalen met die site.

Maar bvb in Spanje was je vroeger heel veel met Frans. nu, geraak je blijkbaar verder met Engels.

Ik vond het destijds spijtig, dat ik verplicht was Frans te leren ipv Engels. Want een computer programma, vindt je buiten onze eigen taal meestal terug in het Engels. Frans daarentegen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...