Ga naar inhoud


Canaldigitaal kaartje en smartwi 2


kees18

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Dat is ook mijn ervaring, maar daarbij kan ook het probleem een storende wifi verbinding zijn.

 

Een Smartwi werkt bijvoorbeeld wel, tot mijn verbazing, in een Vu+ Solo 4K.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als er effectief een 2de en 3de kaartje nodig is bij orca, dan denk ik dat de andere aanbieders in hun handen zullen wrijven.

Want dan betaal je voor 2de en 3de tv 2X 129€+ 2X 50€ activatiekost, om dan enkel de vlaamse zenders te zien, en de kaart niet te kunnen wisselen, naar degen die kijkt, met de kaart die het kan.

En of gezinnen hun kroost zal kunnen wijsmaken: we doen het terug met 1 tv gezellig samen, ik weet het niet.

Maar mijn smartwi I heeft nooit goed gewerkt, en ligt ergens rond.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het gaat hier over Canaldigitaal. niet over TVV

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik de SmartWi al 10 jaar sinds de introductie in 2005. Het is de eerste uitvoering type I, zie bijlage.
In de afgelopen 10 jaar heb ik toch al heel wat satellietontvanger moeten vernieuwen vanwege de overstap van SD naar HD. Met geen enkele satellietontvanger problemen gehad. De SmartWi ook getest voor kennissen met weer andere ontvangers die de SmartWi eerst uit wilden proberen. Ging allemaal probleemloos.
De SmartWi type I werkt niet met de M7 SAT 801 maar type II wel.
Blijkbaar werkt de SmartWi type I ook niet met de witte CI-modules van CanalDigitaal. Vandaar dat ik voorlopig ook geen witte CI-modules wil hebben.
 

post-60869-0-76050500-1448381500_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...