Ga naar inhoud


Grumpy old man


Gene 1225

Aanbevolen berichten

Mijn favoriet:

 

https://graspop.be/nl

 

Natuurlijk wel met gehoorbescherming.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Overigens,de optredens met de vierdaage feesten zijn allemaal gratis ,het aantal db mag de 85 db niet overscheiden,is dan ook het grootste feest van NL.

Volgend jaar vierd Nijmegen de 100 ste Vierdaagse het grootste wandel evenement ter wereld.

aangepast door columbo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn favoriet:

 

https://graspop.be/nl

 

Natuurlijk wel met gehoorbescherming.

 

Wat een pokke herrie  zeg :sick:

 

Volgend jaar dan ook aanwezig op het heavy Metal festival in Rijssen?

Voorheen werd dat altijd vlak bij ons gehouden en kan het niet anders omschrijven als een bult gebral en geblèr.

Dat er sommige (godsdienstige) groeperingen op tegen zijn snap ik dan ook totaal niets van want zonder de tekst op papier is er met recht geen woord van te verstaan.

 

Volgend jaar zal dit na 2 of 3 jaar weer georganiseerd worden maar dan op een locatie aan de andere kant van Rijssen.

Bepaald niet mijn muziek smaak (die is heel ruim mits er toch maar iets van een melodie in zit en het niet een zanger is met een schijnbaar te strakke onderbroek aan :/ ), maar ja als iedereen hetzelfde soort muziek leuk zou vinden dan wordt het ook zo'n eenheidsworst.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ja, zo te horen aan het woord herrie mis ik dus niets... ;)

 

ik krijg dit te zien:

 

Diese Seite ist nicht verfügbar.
Es kann keine sichere Verbindung hergestellt werden, weil diese Website ein nicht unterstütztes Protokoll verwendet.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Psychosammie, daarmee zit je wel bijna in mijn achtertuin... ;) , en zonder gehoorbescherming.

Mol inderdaad. Mijn broer heeft er een paar jaar gewoond. Wel handig voor de overnachtingen!

 

@sverige

Haal /nl eens van de url.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik de Yandex browser, en die is 100% up to date.

Het besturingssysteem is al wat ouder ;)   win XP

 

als ik verder kijk, zie ik deze foutmelding:

 

 

 

Fehlercode: ERR_SSL_VERSION_OR_CIPHER_MISMATCHClient und Server unterstützen unterschiedliche Versionen des SSL-Protokolls oder Verschlüsselungen. Wahrscheinlich setzt der Server die Unterstützung des Protokolls SSLv3 voraus. Das Protokoll ist jedoch deaktiviert.

 

Maar goed, het is niet echt belangrijk voor deze site... al zou de fout niet mogen optreden volgens mij.

 

ik zal even proberen met een andere browser... 

In Firefox kan ik de website wel laden... het ligt dus niet aan win XP maar aan Yandex. Deze browser gebruik ik echter het meeste.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn hemel! Een Russische browser die pretendeert veilig te zijn. :crazy:

 

Ik had er nog nooit van gehoord.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yandex is een heel erg groot Russisch IT bedrijf... de bekendheid in heel Oost europa is behoorlijk groot.

Ach ofwel word je bespioneerd door de Amerikanen, anders  door de Russen... doe mij de Russen dan maar ;)

Ik gebruik ook een russische antivirus scanner, DrWeb.... dan blijven we in dezelfde familie :)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

doe mij de Russen dan maar

 

Tuurlijk, dat ze af en toe een passagiersvliegtuig uit de lucht schieten nemen we gewoon op de koop toe.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ik ben niet zo onder de indruk....  en het duurt wel erg lang, helemaal als je dit dan 10x per dag moet zien.

Dan heb ik al betere commercials gezien...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...