Ga naar inhoud


Idee Topics van meer dan 2 of 3 jaar oud sluiten?


Penthe

Aanbevolen berichten

Dit omdat sommigen op topics van 5 jaar oud antwoorden en dit totaal niet meer van toepassing is op de huidige tijd. Uiteraard kunnen er topics zijn die tijdloos zijn maar voor de meeste geldt dat niet.

 

Ander idee is een forum gebruiker er op te wijzen dat een topic al meer dan x tijd oud is.

 

Hoe denkt men hierover?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Die wilt reageren op een topic dat hem fascineert of bezig houdt moet dat kunnen doen.

Ook in geval van nieuw inzicht en eventueel correcties betreffende informatie moet men dat mogelijk maken.

 

Sluiten van topics is zoals de dood, communicatie is niet meer mogelijk.

Wees blij dat je deel kunt hebben aan een open discussie en of thematiek.

 

en ignoreer de datum of ouderdom!

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De geschiedenis herhaalt zich doorlopend, oude topics worden vanzelf weer actueel,

je hoeft alleen het woord breedbeeld te vervangen door HD door UHD.

 

En verder beoordeelt het sat4all moderatie team in overleg met elkaar wat met zulke onderwerpen te doen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tijd geleden een probleem. Dus ff googlen, en ik kwam uit op een behoorlijk oud topic van hier. Die heeft me geholpen, en was blij ermee te zijn geholpen. Zolang er geen probleem is om al die data op te slaan, zou ik vragen, laat ze online aub.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook al veel opgestoken uit die oudere topics, daarnaast staat er soms randinformatie in, waar we vandaag nog wel wat mee kunnen.

Ik spit met regelmaat forums uit naar oplossingen of de werking van iets dat ik niet helemaal begrijp.

In 9 van de 10 gevallen is de oplossing of het antwoord alleen hier te vinden, en dan ben ik wel blij dat ik er over kan lezen.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

In 9 van de 10 gevallen is de oplossing of het antwoord alleen hier te vinden, en dan ben ik wel blij dat ik er over kan lezen.

 

Precies! Maar er wordt ook niet geopperd om de oude topics te verwijderen, alleen om ze te sluiten zodat een reply niet meer mogelijk is.

Je kan altijd een nieuw topic starten met een link naar het oude gesloten topic. Dan heeft iedereen de oude informatie weer bij de hand.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tijd geleden een probleem. Dus ff googlen, en ik kwam uit op een behoorlijk oud topic van hier. Die heeft me geholpen, en was blij ermee te zijn geholpen. Zolang er geen probleem is om al die data op te slaan, zou ik vragen, laat ze online aub.

De vraag is helemaal niet om de topics te wissen, maar gewoon te sluiten zodat er aktuele topics worden gestart zonder oude koeien.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies! Maar er wordt ook niet geopperd om de oude topics te verwijderen, alleen om ze te sluiten zodat een reply niet meer mogelijk is.

Je kan altijd een nieuw topic starten met een link naar het oude gesloten topic. Dan heeft iedereen de oude informatie weer bij de hand.

Precies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn forums waar je een melding krijgt te zien "Het bericht waarop u reageert is .. maanden/jaren oud"

Die melding zou een oplossing kunnen zijn voor dit probleem.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor die paar keer per jaar?

 

En wanneer is een onderwerp oud, of niet meer actueel?

Wie gaat dat bepalen, en moeten de moderatoren dan elke dag onderwerpen gaan sluiten?

 

Wanneer je je eraan stoort klik je het onderwerp toch weg of gebruik je de negeer optie.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij misbruik kan er gebruik gemaakt worden van de "Waarschuw ons!" knop.

Dan is het ter beoordeling van het moderator team wat er gaat gebeuren...

 

In feite is dit onderwerp overbodig maar toch ook wel weer nuttig want de knop "Waarschuw ons!" is weer eens onder de aandacht gebracht. ;)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Het bericht waarop u reageert is OER  oud"

 

ja maakt het wat uit of ik over Julius Ceasar iets te melden heb?

nochthans hadden ze toen ook GSM, koper leidingen heeft men niet gevonden bij opgravingen :grin::P

Waarschijnlijk hadden ze toen al WiFi :cool:

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...