Ga naar inhoud


Gaan de update's voor apparatuur ook verhuizen naar Astra 3?


waterpas

Aanbevolen berichten

Ik vergeet te vermelden dat de schotel in Zweden hangt dus een reguliere Twin voor Astra 19,2 en Astra 23,5 gaat niet werken, morgen kan ik zien wat er werkelijk moet gebeuren en wat er mogelijk is. @Sprietje ik laat nog even weten wat het resultaat is geworden, ze kunnen in elk geval kijken wanneer ik de schotel uitricht op Astra 23,5.

aangepast door waterpas
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Niks uitgericht, eerst moet het Canaal-Digitaal pakket worden aangepast, en dan kijken of er twee LNB's op een rail gezet kunnen worden voor Astra 19.2, Astra 23.5 

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste waterpas

Ook in Zweden kan een duo-lnb of monoblock werken. Ik kan de afstanden zo uitrekenen maar dan moet ik wel weten waar schotel in Zweden staat en op welke schotel die komt te staan.
Er kan natuurlijk ook overwogen worden om een ontvanger aan te schaffen die wel de zenderlijst via de Astra 23,5 in te kunnen laden. Dat is van CanalDigitaal dus alleen de M7SAT801 en verder de ontvangers met Openpli.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sprietje, de lokatie in Zweden is; 56,8 graden NB en 16,5 graden OL. De schotel is een Nokia van 64 cm breed en in tegenstelling tot wat ik eerder meldde kan er zonder problemen een duo-lnb geplaatst worden.

aangepast door waterpas
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...