Ga naar inhoud


24 kitchen ipv Foxlife


di-on-air

Aanbevolen berichten


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Volgens de site van Canaldigitaal komt vanaf morgen de zender 24 kitchen op de plaats van Fox life dat ermee stopt.

Komt deze ook bij TVV?

 

Wat is overigens de meerwaarde ten opzichte van Food network HD?

Zijn er keukenprinsen/prinsessen die hier uitsluitsel over kunnen geven?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt deze ook bij TVV?

 

Wat is overigens de meerwaarde ten opzichte van Food network HD?

Zijn er keukenprinsen/prinsessen die hier uitsluitsel over kunnen geven?

 

voordeel 24Kitchen --> voornamelijk nederlandse (of nederlandstalige) content (kan ook als nadeel aanzien worden); mogelijk betere ondertiteling bij anderstalige content; en blijkbaar Rudolph :D

voordeel Foodnetwork --> Guy Fiery (met DDD)

 

geen idee of Roger Van Damme nog iets doet op 24Kitchen, maar die had anders ook nog wel een leuk programma geloof ik

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat maggie de block niet wil dat 24kitchen bij TVV komt. Mogelijks teveel zwaarlijvige personen daardoor, en dat kost teveel voor de ziekteverzekering en kan de evenwicht uit de begroting in gevaar brengen  :P .

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...