Ga naar inhoud


24 kitchen ipv Foxlife


di-on-air

Aanbevolen berichten

24kitchen EPG zit er al in, voor kabel en DVB-T.  Is nu gewoon een kwestie van de service ref te koppelen.

 

Willy

 

Ik heb ook niet gezegd dat het moeilijk zou zijn.  ;)

 

 

Welke kr. heeft de zender bij jullie,

 

1_0_16_523F_C99_3_EB0000_0_0_0

of

1_0_19_523F_C99_3_EB0000_0_0_0 ?

 

1_0_16_523F_C99_3_EB0000_0_0_0

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik blijf het wonderlijk vinden dat mensen naar een tv zender zitten te kijken die alleen maar kookprogramma's uitzendt....

Maar er is niets mis mee...  Ik ken de zender niet, maar ik wens jullie allen erg veel fun met het koken! :)

Ja Sverige, blijkbaar is daar toch nog een grote belangstelling voor, ik persoonlijk kijk ook zelden, daarentegen kijk ik graag naar voetbal , wielrennen, nieuws en mooie documentaires en anderen dan weer niet, elk wat wils. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, gelukkig is ieder vrij te kiezen wat hij graag wil zien.

Ik ben nog altijd gewoon een fan van "normale" zenders die een volledig programma brengen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker eten is iets waar volgens mij iedereen van houd. Koken is interresant omdat je er niet genoeg van kunt leren aangezien er zoveel culturen zijn. Een kookzender is daardoor zeer leerzaam en geeft je toch weer iedere keer nieuwe ideeen in de keuken, zo heb ik bij mijn vrouw al de nodige nieuwtjes op tafel gezet en ze genoot daar overduidelijk van.

 

Van voetbal en wielrennen kun je niet leven maar van lekker en gezond eten wel en daarom is 24 Kitchen een prima aanwinst bij CD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Penthe, je hebt gelijk wat het koken betreft... kooktips uit veel culturen onder de knie hebben is een verrijking!

Maar ik vind dat er opde normale tv zenders al erg veel kookprogramma's te zien zijn. Op de Zweedse netten is iedere week wel wat kookprogramma's te zien... en dan heb je nog die zgn. Wedstrijden als "Hela Sverige bakar" (heel zweden bakt) en diverse "Masterchef wedstrijden uit Zweden, maar ook uit Noorwegen en Engeland...  en die wedstrijdjes hoeven voor mij niet echt, maar goed, je ziet soms ook wel eens iets wat de moeite waard is.

Voor mij is die keuze méér dan voldoende...  maar zoals ik altijd zeg, is een extra kookzender nooit verkeerd als hij niets extra gaat kosten... Een extra zender erbij is altijd positief... Maar... de vraag is of ze een zender een blijvertje is, zo heb ik in het Zweedse pakket van Canaldigital ook BBC-Food zien komen en weer gaan...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb een fout gemaakt, mijn vrouw uitgelegd, waar kitchen 24 op de afstandsbediening te vinden is.

 

Hier is kitchen 24 dus ook met instemming ontvangen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...