Ga naar inhoud


24 kitchen ipv Foxlife


di-on-air

Aanbevolen berichten

Volgens de site van Canaldigitaal komt vanaf morgen de zender 24 kitchen op de plaats van Fox life dat ermee stopt.

Zie " het laatste nieuws van Canaldigitaal"

Op voorkeuzezender 64 Basis HD.

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

En de Belgische consument, welke de dupe is van al die exclusiviteit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een geluk(?) dat we nu ook officieel over de grens mogen kijken  :) .Vandaag bevestigingsbrief gekregen van cd, dus het zal wel wettelijk in orde zijn.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de Belgische consument, welke de dupe is van al die exclusiviteit.

Eens moeten mailen naar die zenders want denk dat de exclusiviteit van vele zenders al is verlopen,

Studio 100TV heeft via mail al eens aan iemand bevestigd dat ze beschikbaar zijn voor andere providers maar dat er geen overeenkomsten zijn tussen beide.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wel blij dat canaldigitaal m nu eindelijk gaat doorgeven.

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kijk eens hier

 

https://www.canaldigitaal.nl/uploadedfiles/content/others/canaldigitaal-hd-zenderlijst-tv-radio.pdf

 

Wat ik begrepen heb blijven de pids hetzelfde en hoef je alleen de zendernaam van Fox te veranderen in kitchen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan nog, toch belachelijk dat een zender met series vervangen wordt door een kookzender?

Was in het verleden ook al vaak iets in dat genre, een kinderzender die werd vervangen door een muziekzender, enz.

Bij iedere wissel is het pakket steeds minder evenwichtig.

Het lijkt iets van "we hebben daar een gaatje, met wat gaan we opvullen?"

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...