Ga naar inhoud


Ellende Canaldigitaal


dreamtx
Ga naar oplossing Opgelost door DIGIWIEW,

Aanbevolen berichten

Maar storneren is de enige macht die je hebt.

 

Dat klopt uiteraard.

En als je te laat bent dan kan storneren niet meer.

Maar er is voor jou wel bijna twee maanden tijd voor reflexie en dus om te wachten of ze hun belofte nakomen en het zo gaat als ceesv zegt, bij de volgende opdracht aan de bank is alles rechtgetrokken.

Zie

De storneringstermijn is de termijn waarbinnen u het geïncasseerde bedrag zonder opgaaf van reden kan terugboeken.

Deze termijn is voor de meeste incasso’s 56 dagen en wordt ook wel terugboekings- of weigeringstermijn genoemd.

Bron: https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/veelgestelde-vragen/index.html?path=Betalen%2FBetalen%2FAutomatische+incasso&faqUri=tcm%3A162-63576-16

 

Kwestie van goed in je agenda zetten zou ik zeggen.

  • Like 1
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Eerst nog maar eens een mail gestuurd naar hun financiële afdeling, volgende stap is forum  :mellow:

Onze raad is om een pm naar hun webcare te sturen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je op een forum een probleem post krijg je goed bedoeld advies.

Maar enige zelfredzaamheid mag toch wel verondersteld worden.

Gezien je opmerking over uit een ei kruipen.

 

Uit de handtekening van Canaldigitaal webcare:

 

Neemt u contact op met CanalDigitaal Webcare via PM voor klantgerichte vragen over uw abonnement. Vragen over beleid, toekomstige ontwikkelingen worden niet beantwoord door CanalDigitaal WebCare of CanalDigitaal Satelliet. Het account CanalDigitaal Satelliet fungeert als moderator en kan berichten aanpassen en gebruikers corrigeren.

 

Er is dus geen e-mail adres, gewoon een PM sturen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat betekend dus dat ze hun software daar niet eens per klant op "hold" kunnen zetten, als er iets gewijzigd is om dat manueel te controleren of aan te passen.

In beide gevallen zijn zowel canaaldigitaal als de klant de pineut.

De klant kwaad om centen die onterecht afgehaald worden + onnodige extra kosten, zegt na het zoveelste incident op, en canaldigitaal heeft weer een klant minder.

 

Het blijft wel een vreemde club, ik wijzigde ooit mijn abo neerwaarts, krijg ik een brief dat ze het jammer vonden dat ik opgezegd had.

Dat is geen alleen staand feit.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, liquiditeit kan je verbeteren door het maandelijkse bedrag iets eerder af te boeken.

Op een peildatum zal je de batchbestanden moeten maken die je naar de bank stuurt om het geld op tijd binnen te krijgen.

Om daar dan nog een record uit te halen omdat er een mutatie is, lastig om dat af te vangen.

 

Maar een simpele bijsluiter zou een hoop leed kunnen voorkomen.

Het is en blijft mensenwerk, en communiceren met de klant gaat Canaaldigitaal niet altijd even gemakkelijk af.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zegt nog niks...

Ook die brief niet.

Ook ik heb een aantal maanden terug alles opgezegd.

Netjes brief gehad ook.

Maar ze bleven wel afschrijven.

Na een telefoontje zeiden ze dat ik op een aanbod van hun was ingegaan terwijl dat niet zo was.

Heb ze gevraagd om me dat gesprek dan maar te laten horen.

Maar daar moest ik zelf om vragen.

Mooi niet.

Zij maken er een zooi van. Ik niet.

De opzegbevestiging ligt thuis.

Herhaaldelijk gestorneerd.

Dreigbrief gehad met afsluitkosten.

Maar ik ben al afgesloten omdat t abo voorbij is,zie brief.

Laat maar komen die deurwaarder..dan laat ik de opzegbevestiging zien.

  • Like 1


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom !
En dan moet ik alle moeite gaan doen om te rectiviseren wat hun verkloten.

Mezelf lid maken van hun forum site om webcare te benaderen, zou niet weten waarom ?!

Meerdere malen bellen tegen hoge kosten, in mijn baas zijn tijd !?

Aangetekende brieven sturen etc. etc.
Ik heb wel wat beters, maar vooral leukers, te doen.
Iedereen gaat straks illegaal omdat hun het verkloten, snel geregeld, betere ondersteuning, goedkoop, en werkt ook nog beter  :eek:

Dream Stream

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een rechtsbijstand verzekering hebt kan je daar eens informeren.

Een briefje of zelfs een telefoontje van een juridische medewerker kan je zaak zonder verdere ongemakken voor je oplossen.

Als je verhaal klopt over de verkeerde rekeningen met als gevolg verkeerde afboekingen is de zaak snel beslecht.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En dan moet ik alle moeite gaan doen om te rectiviseren wat hun verkloten.

Iedereen gaat straks illegaal omdat hun het verkloten, snel geregeld, betere ondersteuning, goedkoop, en werkt ook nog beter  :eek:

We dachten dat je het probleem hier gepost had om hulp bij een oplossing te krijgen,

kennelijk een vergissing.

 

De stand is dus dat je nu met wat pech een registratie hebt bij het BKR in Tiel, of een andere crediet registratie orgaan, je weet nooit wanneer je dat opbreekt.

 

Ik neem aan dat je schriftelijk bewijs hebt dat je het settop pakket opgezegd hebt, en daarna niet meer betaald hebt.

Heb je dat niet kan Canaldigitaal toch in haar recht staan en een vordering op je hebben.

 

En je moet helemaal niets, maar illegale oplossingen zijn geen oplossingen.

je begaat dan een misdrijf met het risico dat je op een gegeven moment je eigen toekomst blokkeert voor bepaalde functies wegens het hebben van een strafblad.

 

Succes met je beslissing.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ilegaal = misschien wel niet zo illegaal.
Alleen noemt iedereen het zo = bangmakerij = economie = brood op de plank.
Als iets illegaal is, kun je er meestal niet aankomen.
Maar wat hier illegaal wordt genoemd is op meerdere websites gewoon te bestellen !?

 

En ja ik zoek een oplossing, maar eerlijkheidhalve moet ik wel zeggen dat ik het na een half jaar bellen en mailen eigenlijk gewoon spuugzat ben met CD, dus is het eigenlijk meer een mededeling op het forum en na wat leeswerk, ook een waarschuwing voor andere (toekomstige) klanten.

En ook ik heb via google gezocht naar alle alternatieven voor CD, omdat tv kijken via de schotel gewoon de beste kwaliteit geeft, maar daar doet CD niet aan mee.
Zo mis ik 3 kanalen in mijn zenderlijst omdat ik geen CI slot in mijn DM800 heb, ben ik allemaal achteraf pas achter gekomen !?
Ja weer een andere ontvanger kopen, dit keer een CD gekwalificeerde zeker, die komen zo goed uit de test  :sick: 
Je betaalt voor iets, maar krijgt niet wat ze beloven, ligt aan mijn hardware zeggen ze dan.
Ja kan, maar hoeft niet  :cool: 

Dus mijn frustratie is nogal opgelopen de afgelopen half jaar !?

Ik ga verder voor de juiste oplossing, bedankt daarvoor !
Maar de moed is me wel in de schoenen gezakt na de gezellige gesprekjes met CD medewerkers :(

Dream Stream

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is illegaal;

Voorbeelden;

KPN vraagt voor een onbeperkt bellen abonnement 15,- euro p.m. (vast en mobiel) koop je een siemens N300a basisstation zet je er een voip account in. effe aanmelden op een voip website en bam 140,- euro bespaart in een jaar  :D = illegaal ??

Je koopt een mediaspeler op ditistv.nl voor 79,- euro en kan plotseling alle films kijken wanneer je maar wil  :whistle:  = illegaal ??

Je installeert popcorn op je laptop en kijkt alle films via je chromecast hdmi stick van 35,- euro :P  = illegaal ??

En voor je linux ontvanger koop je abonnement voor 55,- per jaar op een mooie nette website en alle kanalen staan open (ook die bij CD niet werken, waar je wel voor betaalt)  :crazy:  = illegaal ??

Ik weet het niet !!

Als dit allemaal illegaal is, waarom zijn die websites dan al jaren in de lucht, iedereen koopt het en in de media roepen ze is illegaal.

Ik ben gewoon consument en probeer me vooral niet te laten belazeren door grote nutsbedrijven, dus kijk je goed om je heen en maakt gebruik van de middelen die worden aangeboden.

 

En dan krijg ik een strafblad, geloof je het zelf  :D 

 

Dream Stream

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...