Ga naar inhoud


Ellende Canaldigitaal


dreamtx
Ga naar oplossing Opgelost door DIGIWIEW,

Aanbevolen berichten

uhm,

als ik het abo op zeg volgens de termijnen die afgesproken werden bij aanmelding of verlenging

dan hoef ik geen bevestiging te ontvangen en dan is de incasso ook onmiddelijk nietig per eerst volgende termijn.

dus alles is gestorneerd!

 

ik doe dat nu met de KPN alles in een telefonisch en heb er onmiddelijk een email over ontvangen en een dag later een brief per post

ik deed dat ook met een paar extra pakketten van KPN IPTV gedurende een jaar, prima geregeld geen foutieve afboekingen.

 

Als we dan die oneigenlijke incasso die desondanks plaats heeft, terugboeken die de andere partij toch uitvoert hebben we ons recht maar de administratieve rompslomp zal nog niet zo helder geformuleerd en afgewikkeld zijn.

 

Poot stijf houden.

Andere providers moet je ook kritisch onder de loupe nemen.

illegaal begin er niet aan.

 

knaldiguttal, knal voor je kop kun je hebben als je mensen telkens weer corrumpeerd

  • Like 1

Sorry

Röyksopp & Jamie Irrepresible

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Klopt wel wat je schrijft, mijn basispakket is ook opgezegd en kreeg daarvan een bevestigingsbrief. Daarna is er vreselijk nagebeld door CD maar niet opgenomen. Je fout is geweest dat je ergens ‘ja’ op hebt gezegd zoals je eerder al hebt aangegeven.

Wij kijken nog steeds naar de schotel en er zijn genoeg zenders Fta die het bekijken waard zijn. Deze zenders worden door CD op de zenderlijst bij het pakket mee verkocht. Zo doet Ziggo dat ook op de kabel.

Illegaal is m.i. ook iets meeverkopen wat je gratis kan krijgen.

Op dit forum is illegaal een vies woord maar ik kijk wel gratis naar Mezzo.

Het Nederlandse ‘brave vingertje’ wordt hier nog wel een opgeheven maar eerlijkheid is veel duidelijker, anders was ik wel politicus geworden.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

wat illegaal kijken ermee van doen heeft als je betalende Consument bent is mij een raadsel.

daar hoef je zelfs geen brave politicus voor geworden zijn

 

FTA = FTA

Paytv = Paytv

Pay betekend betalen

 

gecodeerd is principieel Paytv

aangepast door Tonskidutch

Sorry

Röyksopp & Jamie Irrepresible

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mezzo, oké  :crazy: 
één van de zenders die CD niet ondersteunt in mijn configuratie.
En klopt ik had nooit ja moeten zeggen, en zal op de blaren moeten zitten voor 240,40,- komend jaar. 
maar ja ik hou nou eenmaal van engels, amerikaanse documentaire zenders en die heb ik nu bijna allemaal  :cool: 
Dus de komende 10 maanden alles opnemen, kan ik weer jaren vooruit  ;)

Maar over 10 maanden is mijn CD avontuur afgelopen  :mellow:  dat staat vast !

Dream Stream

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat is illegaal;

 

En voor je linux ontvanger koop je abonnement voor 55,- per jaar op een mooie nette website en alle kanalen staan open (ook die bij CD niet werken, waar je wel voor betaalt)  :crazy:  = illegaal ??

 

Ik weet het niet !!

Als dit allemaal illegaal is, waarom zijn die websites dan al jaren in de lucht, iedereen koopt het en in de media roepen ze is illegaal.

Ik ben gewoon consument en probeer me vooral niet te laten belazeren door grote nutsbedrijven, dus kijk je goed om je heen en maakt gebruik van de middelen die worden aangeboden.

 

En dan krijg ik een strafblad, geloof je het zelf  :D 

 

 

Puur ter informatie.

 

https://www.politie.nl/nieuws/2013/december/3/02-zwolle-zeven-aanhoudingen-in-onderzoek-naar-card-sharing-fraude.html

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Vooral de volgende zin uit dat stukje doet glimlachen in het licht van de discussie over CD o.a. in dit topic.

Neem een abonnement af bij een gerenommeerde provider voor de zekerheid van tv-diensten en bijbehorende service.

  • Like 1
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het gelezen maar ik ben een ‘kleintje’ die privé met zijn Philipsje DSX7072 en wat Raytec software een paar zenders decodeert. Het verhaal gaat over Cardsharing en dat is een breder verhaal. (Trouwens het is

al jaren aan de gang b.v. bij 1 abonnement met 3 kaarten van digitenne waarvan je er 2 uit gaat delen.)

Ben het eens dat Cardsharing en vorm van diefstal is maar dat de politie er een paar uithaalt zal een

toevalstreffer zijn, voor dat soort jongens weer een reden om nog slimmer te zijn.

aangepast door Pijpie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De echte verliezer is de reguliere consument.

 

Die betaalt het gelag door steeds rigidere beveiligingsmaatregelen en prijsverhogingen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je meen stapje terug in de keten.

 

Wanneer zwarte schapen frauderen, wordt daardoor de beveiliging opgeschroefd waardoor reguliere gebruikers benadeeld worden. (door die zwarte schapen).

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, en alle beperkingen die ze met die ci+ en gesloten bakken zullen opleggen, zal enkel voor de sukkelaar zijn.

Lui, die de zwarte schapen weten zitten en deze zelf, zullen lachen met ons sukkelaars, omdat zij wel nog alles zullen kunnen doen  :( .

In feitelijk, is er maar één manier om aanbieder en content provider dat duidelijk te maken, en iedereen zijn tv abbo opzeggen.

Reden van opzeg: wij willen niet gecastr**rd worden door dichtgetimmerde bakken en vervelende ci+ module's.

Helaas, niemand zal dit doen, want ze willen de volgende aflevering van soap X,Y en Z zien, al of niet met dichtgetimmerde bakken en beperkende ci+ module's.

  • Like 1

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om terug te komen op Canal Digitaal, ik had ruim 10 jaar het basispakket en was daar tevreden over.

Nam de kaart mee naar zuid Frankrijk en kon daar ook kijken en was niet van plan het abonnement op te zeggen.

Totdat CD begon over het afschaffen van dit pakket vanwege ‘overheidsbemoeienis’, de topicstarter zat in hetzelfde schuitje en hij moet betalen omdat hij ergens ‘ja’ heeft gezegd tijdens een telefonische colportage.

Dat we nu gaan praten over zwarte en witte schapen is natuurlijk onzin, als CD voor dezelfde prijs een

alternatief had gehad was ik niet weggegaan.

Je zal wel gek zijn om alles wat CD bedenkt zomaar voor zoete koek te slikken en niet rond te kijken of er alternatieven zijn, het is dan ook hypocriet om het vingertje op te steken. Volgens de Nederlandse wet is het vrij om signalen op te vangen en te decoderen zolang je dat maar privé doet.

aangepast door Pijpie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...